náhledy
S modelem FXDR také Livewire sdílí přední světlomet. Ve tvarech přední minikapotáže dokonce nese náznak retro stylu.
Autor: Team Harley-Davidson
Konstrukce i design prvního sériového elektrického Harley-Davidsonu jsou docela tradiční, vypadá jako klasický naháč.
Autor: Team Harley-Davidson
Odvážnější design je jen u zadního kola těsně překrytého blatníkem, který končí konzolí espézetky, zadního světla a směrovek.
Autor: Team Harley-Davidson
Nad předním kolem je schovaný malý chladič pro kapalinové chlazení elektromotoru. Baterie se zvládá uchladit sama pomocí žebrování po stranách.
Autor: Team Harley-Davidson
Tuhle tichou sílu nemusíte mít hned rádi, ale věřte, že ji chcete zažít! Livewire je zatím jen motorka pro nadšence, ale možná postupně prošlápne cestu pro další dostupnější elektrické modely.
Autor: Team Harley-Davidson
Také ostatní výbava jako plně nastavitelná přední obrácená vidlice Showa či radiální čtyřpístkové brzdy Brembo patří k tomu nejlepšímu, co motocyklový svět nabízí.
Autor: Team Harley-Davidson
Cílem designérů bylo opticky zvýraznit motor stříbrnou barvou. Naopak baterie nad ním je nenápadně černá.
Autor: Team Harley-Davidson
Na přístrojovém displeji najdete stav baterie a odhadovaný dojezd, ale třeba i navigačních pokyny z mobilu, hlášení hovorů a zpráv, většinu funkcí lze ovládat hlasově z headsetu v přilbě.
Autor: Team Harley-Davidson
Ve městě i zatáčkách se motorka dobíjí i tehdy, když uberete plyn. Motorka začne brzdit motorem a rekuperací vracet část energie do baterie.
Autor: Team Harley-Davidson
Palivová nádrž je jen atrapa kryjící elektronické systémy, obsahuje krytku chránící konektory pro připojení dvou standardů nabíječek.
Autor: Team Harley-Davidson
Po stránce ergonomie má Livewire docela sportovní posaz s mírným náklonem jezdce nad řídítka. Také díky tomu je pěkně cítit řízení a odezva od předního kola a motorka vzorně padá do zatáček.
Autor: Team Harley-Davidson
Na řídítkách na jezdce čekají klasické černé ovladače převzaté z ostatních modelů H-D, včetně ovládání směrovek na obou rukojetích i oválných zrcátek z řady Sportster.
Autor: Team Harley-Davidson
Při razantnějších průjezdech zatáčkou a odvážnějších náklonech už se projeví vyšší hmotnost motocyklu, od určité hranice už zkrátka nepůsobí tak sebejistě.
Autor: Team Harley-Davidson
K dispozici je nabíjení z klasické domácí zásuvky se střídavým proudem (Level 1) nebo ze stejnosměrné rychlonabíječky (Level 3).
Autor: Team Harley-Davidson
Když pořádně vezmu za plyn, okamžitě mě pohltí ten obrovský a hlavně nekonečný záběr motoru. Z nuly na sto motocykl zrychlí za 3 sekundy.
Autor: Team Harley-Davidson
Sedlo je na první pohled poměrně úzké, přesto se ukázalo jako překvapivě pohodlné. Důvodem může být i to, že je jízda úplně bez vibrací.
Autor: Team Harley-Davidson
Zvuk motoru sice není tak úplně zvuk tryskové stíhačky, jaký slibovaly marketingové materiály, se nad 100 km/h už je docela podmanivý.
Autor: Team Harley-Davidson
Harley-Davidson naštěstí jezdí na dvojici „poctivých“ sedmnáctipalcových kol obutých do sportovních pneumatik Michelin Scorcher 120/70 vepředu a 180/55 vzadu.
Autor: Team Harley-Davidson
Nabití baterie ze stejnosměrné rychlonabíječky trvá hodinu, na 80 procent 40 minut. A protože málokdo bude dojíždět k nabíječce s úplně prázdnou baterií, průměrná doba nabití by mohla být pod půl hodiny.
Autor: Team Harley-Davidson
Během dne jsme najezdili přes sto kilometrů v kopcích kolem Portlandu, většinou v hodně svižném tempu. Pro odpolední jízdy po městě stále zbývala víc než třetina kapacity baterie.
Autor: Team Harley-Davidson