- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě stále budí Harley obdiv (byť to není můj styl), ale vidím, že budoucnost směřuje Harley směrem k plážovým priblizovadlum pro hipstery...
No já měl pocit že Harleje jsou drahé, právě kvůli skvělým motorům a zvuku.
Tento elektrický vtip měl stát max 400 tisíc.
Presne tak. Elektromobily a e-motorky musi stat tolik, kolik stoji elektricky vlacek, co na nadrazi rozvazi kufry.
Budou si to lidi kupovat, kdyz po nastartovani neuslysi lidi o tri ulice dal, ze mate silnou motorku?
Vzhledem k tomu, že to bude okrajová luxusní záležitost, je to celkem jedno.
To už je lepší eketrokolo za 80 tisíc než toto.
To má taky dojezd 100 na jedno nabití a může se s ním všude.
A elektrokolo se vám vejde to bytu a dá se na zimu v pohodě schovat kdekoli.
Na ten dojezd 100 km se ale musíte celkem dost našlapat. 0,5 kWh s váma bez šlapání 100 km neujede.
Co na to poví náš motoristický guru? Rupne mu cévka?
Možná je dobře, že ty v masovém meřítku neprodejné krámy už tu máme. Pár šílenců si je koupí, buď kvůli parkování, kvůli špatnému svědomí nebo z blbosti. Pak se ukáže, jak je to vše k ničemu.
Cena 850 tis Kč. Má to baterii 15 KWh takže dojezd 150 km jen pří ekojízdě, v reálu tak 100-120. Řeči o "moderních" bateriích a jejich životnosti jsou obchodní bludy. V reálu tak 500-750 cyklů max., takže po 80-100 000 nutná výměna baterie za ranec (cca 200k a víc). Tohle asi moc prodejní trhák nebude.
Moderní motocykly za 200-300k vydrží při běžném používání 100 tis. km bez obtíží (to jsou ty které potom filutové prodávají na inzerát s "nájezdem" 35tis). Pak ho hodíte do šrotu a koupíte nový, nebo můžete zkusit jezdit dál protože některé velkoobjemové motory vydrží mnohem víc.
Harley na baterky Tohle az uvidi Baca, tak to s nim slehne