náhledy
Obrácená přední vidlice upside-down a ostřejší úhel řízení, který spolu s řídítky posunutými víc dopředu a vyšším sedlem hodně mění charakter jízdy i vnímání motorky při průjezdu zatáčkou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Mezi nejmodernější barvy v dnešní době patří matová černá a maskáčová zelená. A přesně v těch se dodává nový Fat Bob.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Marketingové sliby nelhaly, rám je opravdu citelně pevnější a lehčí než u předchozích modelů a použití motoru jako nosné části je v náklonech hodně znát.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nahoře model 2017, vpravo dole nový Fat Bob 2018
Autor: Harley-Davidson
Chladič za předním kolem je šikovně schovaný v rámu, výrobce se vodním chlazením nijak moc nechlubí, ostatně hlavní část chlazení je stále vzduchem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jízdní pozice s nohama vystrčenýma dopředu je sice trochu neobvyklá, protože Fat Bob se jinak tváří spíš jako naháč než typický cruiser, ale má něco do sebe.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Charakteristická silueta Fat Bobu zůstala, ale výfuky směřující nahoru a odvážné vodorovné přední světlo z něj udělaly úplně jiný stroj.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední světlo jako vymontované z auta, to si může dovolit jen model s pověstí rebela.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Řídítka si můžete ještě natočit dopředu nebo dozadu a upravit si tak jízdní pozici podle své postavy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Široká řídítka a mohutné přední kolo dávají výbornou kontrolu i slušnou odezvu od předního kola, jakou by člověk od tak velké pneumatiky na šestnáctipalcovém ráfku nečekal.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výrobce zvolil uchycení registrační značky na samostatném pomocném rámu. Majitelé Fat Boba v Americe ho můžou odmontovat a uchytit značku z boku vedle zadního kola.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výrobce zvolil uchycení registrační značky na samostatném pomocném rámu. Majitelé Fat Boba v Americe ho můžou odmontovat a uchytit značku z boku vedle zadního kola.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nové softaily mají možnost snadného nastavení předpětí zadního odpružení ovladačem na boku vedle motoru, takže stačí párkrát zatočit kolečkem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
S poměrně malou nádrží 13,6 l (předchozí model měl 18,9 l) nový Fat Bob nabídne slušný dojezd 270 kilometrů, byť kontrolka pětilitrové rezervy výstražně zabliká už po 180 kilometrech.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sedlo s výrazným schodem je dělané spíš na sólovou jízdu a při prudkých rozjezdech dobře podrží jezdce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výrazný kulatý otáčkoměr na nádrži dole doplňuje jen malý displej s černým pozadím a bílým písmem, na kterém si kromě tachometru můžete přepnout i na další údaje včetně dojezdu na aktuální stav nádrže.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Balonové přední kolo dokáže dávat překvapivě slušnou odezvu do řízení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Modernizovaný motor Milwaukee-Eight si samozřejmě stále drží tradiční základ dvouválce 45°, ale kromě nové konstrukce se čtyřmi ventily na válec dostal také druhý vyvažovací hřídel.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na levé straně je vidět bezúdržbový sekundární převod ozubeným řemenem. Odpadá otravné mazání a dopínání i výměny řetězu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední světlo jako vymontované z auta, to si může dovolit jen model s pověstí rebela.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na levé straně je vidět bezúdržbový sekundární převod ozubeným řemenem. Odpadá otravné mazání a dopínání i výměny řetězu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Obrácená přední vidlice upside-down a ostřejší úhel řízení, který spolu s řídítky posunutými víc dopředu a vyšším sedlem hodně mění charakter jízdy i vnímání motorky při průjezdu zatáčkou.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz