Diskuze
Kritik elektromobilů se opřel do plug-in hybridů a čeká renesanci dieselů
Děkujeme za pochopení.
A80l10e65š 13K65r79a53t27i90n59a
Ano, i takové profesorské kapacity berou desátky od šejků ze zálivu. Hlavně nepřerušit nesmyslný ropný koloběh, který nás pomalu, ale jistě zabíjí..
Renesance dieselů je nesmysl. Opět jeden "rozhněvaný, starý, bílý muž"...
H62o61n67z27a 55T44a64r
Jsou vozidla se spalovacím motorem čistší než elektromobily?
http://www.hybrid.cz/jsou-vozidla-se-spalovacim-motorem-cistsi-nez-elektromobily
R86a84d61o28m44í94r 61A83l73b24e68r78t
Pokud nebudou výměnné stanice na akumulátory, kde člověk přijede a za deset mimut odjíždí po zaplacení, tak to pro mne pozbývá smyslu.
M95a96r64t25i13n 22K40a54r97á85s68e93k
Vemanne stanice nebudou, takze to nemusite ani do budoucna resit, mate to jednoduche...
P80e98t69r 91H10a48r37i83p69r62a22s54a39d 61H64a70j51i80č
Renesance diselů se nevylučuje, pokud výrobci zvládnou snižovat emise a zvýšit spolehlivost. Některé současné benzíny páchnou také strašně, ale u dieselů bude vždycky problém s NOx. Je to dáno fyzikálně chemickýni podmínkani ve spalovací komoře, které jsou odlišné od benzínu i PLG a CNG.
Jakkoli, vývoj naftových motorů pravděpodobně nijak zásadně neovlivní vývoj BEV a ani HEV. Spíše se to dotkne prodejů benzínových motorů. To je jasná konkurence.
Všechno ostatní je sen dalšího starého pána, který nostalgicky vzpomíná na zlatou éru FOSEV.
P15a38v57e22l 63D64a96v51i23d
Jedna opomenutá výhoda elektromobilu - i když ho přečipuju, nebudou se za mnou zvedat oblaka dýmu, jak se někdy děje i u leckdy nových nafťáků
J14a20n 64M11a25l67ý
Neodborné zásahy do ŘJ by se dělat neměly. Zkuste to u elektromobilu a můžete vyrobit bombu
J46a45n 34M69a83l35ý
Na elektrocestu se automobilky vydávají jen kvůli ekovýpalnému za produkci CO2 flotily v měřícím cyklu. Eu to dělá kvůli celkovému snížení emisí CO2. Druhý a pozitivní dopad, je samozřejmě tvorba emisí ve městech. Jistě, tady se můžeme dohadovat, neb moderní diesely jsou velice čisté (i z pohledu NOx), byť ne nulové. Ve městech však nejde o CO2, ale především o prachové částice, víření prachu a NOx. Zde ani elektromobil neznamená absolutní čistotu, vyjma NOx. Ovšem, pokud se neomladí vozový park, neudělají obchvaty měst, nebudeme se zabývat plynulostí dopravy místo zpomalování, nevystaví PR parkingy, nebude jezdit bezemisní MHD, tak k výraznému zlepšení ve městech stejně nedojde. Ale budiž, jdeme na cestě. Mne osobně se moc líbí hybridy, třeba taková Toyota Prius. Ve městě téměř nulové emise a mimo město kombinace. To nás čeká i u větších aut, limuzíny a SUV, v kombinaci s dieselem. Problémem však je, že je to bude (je) kombinace nejsložitější techniky z obou pohonů, ale především uhlíková stopa hybridů je daleko větší něž klasických spalováků a to i s poměrně příznivým energetickým mixem. Takže ve skutečnosti po vzoru EURO4 - EURO 5 a vrcholící aférou dieselgate, jen úlitba k měřícímu cyklu, ale skutečný ekologický přínos nula, resp. ještě horší.
M86a83r18t42i84n 20K85l50e57p69a12l
A co takhle strategicky problematická závislost Evropy na dovozu fosilních paliv, které v EU nejsou a jejich dovozem se financují povětšinou nepřátelské státy? Takhle daleko pan odborník nepřemýšlí, možná by to měl přenechat rozumnějším.
J26i79ř40í 45J68e44l15í93n57e34k
...zatímco lithia,kobaltu, manganu, mědi atd. je v EU spousta,že? ;-) Ano vím, že něco lithia nám leží na haldách,ale to asi EU dlouhodobě nevytrhne...
V93á79c59l97a20v 38V71y25m29ě45t80a96l79í50k
Já měl průměrnou spotřebu u Toyoty Prius III generace 3,9 l/ km, u IV generace 3,7 a s plug-inem se dá jezdit pouze za 2,8 l a v technickém průkazu uvádí Toyota spotřebu 1,1 a emise 22. Po D1 při 130tce a 300 km spotřeba 3,8!
J73a13n 31M78a85l65ý
Já mám Prius rád. Ale tady asi nejvíce vidíte nesmysl ekologie. Dle měřícího cyklu 1,1 a 22g CO2, čímž se snižuje krásně flotilový průměr. V Realitě je to minimálně o 350% více.....
Z71d85e43n17ě47k 30M84o32r77á10v29e75k
Ještě k tomu stoupajícímu prodeji náhradních dílů - ono to může být také tím, že se vyrábějí čím dál složitější a choulostivější auta. Ty pak potřebují dříve a častěji opravovat, takže to by mohlo znamenat ten stoupající prodej náhradních dílů.
Nebo taky lidé ne že nechtějí elektromobily. Jim stále slouží ty poslední kvalitně vyrobené auta a tak si raději relativně snadno opraví to staré, než aby si koupili více poruchové nové.
M36a10r92t14i58n 44K73a80r24á35s37e33k
Nebo s nimi auta jezdi mnohem vice nez driv, a tak se dostanou na najezd, kde drivjsi auta byla na srotaku, a pritom se jim jeste porad vyplati nechat auto spravit - kde je realita tezko rict, ale moderni auta poslednich 20 let obecne vydrzi mnohem vice nez ty stare (a ano i drive se nasly drzaky co najely pul milionu a vice, ale to byly rarity, o kterych se psalo pak v casopisech, dneska ma pul milionu "kazda druha" octavie - jen se v bazaru prodava oficilane se 150 000....)
Z31d29e10n89ě71k 65M23o35r17á90v62e18k
Pohled člověka, který si myslí, že ropa bude k dispozici na věky.
G45u51s59t89a53v 48K47ř28í26ž
Ale ona bude k dispozici navěky. Jen bude postupně zdražovat. V současné době jsou (často díky globálnímu oteplování) objevována další a další obrovská ložiska. Třeba v Grónsku už vědí, že budou 10x bohatší než v Kuvajtu. Rusové posilují Severní flotilu, aby hájila zjištěná naleziště Severním ledovém oceánu. Jsou tak bohatá, že jim to stojí i za námořní válku s Američany či Kanadou.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!