náhledy
Obratné enduro pro začínající cestovalete BMW G 310GS
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Široká řidítka dobře padnou do ruky.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Průměrná spotřeba se na konci testu ustálila na 4,2 l/100 km
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Zlaté vidlice poutají pozornost. Při intenzivním brzdění se boří hodně hluboko.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Obratné enduro pro začínající cestovalete BMW G 310GS
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Typický zobák modelů GS s velkým odstupem od předního kola.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Masivní nosič a kufr je nutností. Motorka má miniaturní odkládací prostor jen pod sedačkou. Tam nedáte víc, než mini lékárnu a doklady
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Mimo silnice oceníte obratnost i váhu endura
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Na nezpevněných cestách přichází na řadu komfortní odpružení s velkými zdvihy
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Ideální typ silnice pro začínající cestovalete na BMW G 310GS
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Sériové páčky mají k rukojeti dost daleko. Krátkoprsťákům se vyplatí koupit nastavitelné
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Štítek hodně redukuje nápor větru na řidiče. Se 175 cm výšky vám bude vítr olizovat vršek helmy.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Klasika. Žárovka H4 v hlavním světlometu je sázka na jistotu
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Detail zadního odpružení
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Masivní tlumič se tváří, že má zkrotit rachot minimálně dvouválce
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Praktické zakrytí spodku motoru
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
S takovou světlou výškou už něco projedete
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Obratné enduro pro začínající cestovalete BMW G 310GS
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Velká nádrž se k řidiči zužuje
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Překvapivě pohodné sedlo, na kterém netrpí ani spolujezdec
Autor: Jan Váca, iDNES.cz