náhledy
DesertX nedává pochyby o terénních ambicích.
Autor: Jan Altner
Do offroadu jsou určeny jízdní režimy Enduro a Rally.
Autor: Ducati
Ducati DesertX
Autor: Ducati
21palcové kolo vpředu a 18palcové vzadu jsou pravou vstupenkou do světa motocyklů kategorie adventure.
Autor: Ducati
DesertX je s výjimkou motoru zcela nový stroj.
Autor: Ducati
Má výkon 110 koní a točivý moment 92 Nm.
Autor: Ducati
Řídítka a kokpit
Autor: Jan Altner
Motocykl byl postaven ve stylu endur devadesátých let.
Autor: Jan Altner
Na levém řídítku najdeme směrovky, klaxon, výstražné blikače, přepínání světel, tempomat, multifunkční ovladač pro ovládání elektroniky a tlačítko vypínání ABS.
Autor: Jan Altner
Na pravém řídítku je start/stop kolébka, vyhřívání rukojetí a vypínač přídavných světel.
Autor: Jan Altner
Pětipalcový vertikálně orientovaný displej v silničním režimu
Autor: Jan Altner
Displej v offroad režimu nabízí navigaci ve stylu rally.
Autor: Jan Altner
Z levé strany vychází praktická USB zásuvka.
Autor: Jan Altner
Podvozek Kayaba je plně stavitelný.
Autor: Jan Altner
Zadní tlumič je možné nastavit „točítkem“ pod sedlem i za jízdy.
Autor: Jan Altner
Tlumič řízení je součástí standardní výbavy.
Autor: Jan Altner
Motor Testrastetta 11 chrání bytelný kryt motoru.
Autor: Jan Altner
Přední 21palcové drátěné kolo a brzdiče Brembo M50
Autor: Jan Altner
Zadní 18palcové drátěné kolo
Autor: Jan Altner
Koncovka výfuku
Autor: Jan Altner
Přední LED světlomety. Kroužky denního svícení budou typickým poznávacím znamením tohoto stroje.
Autor: Jan Altner
Zadní LED světlo a retro blatník
Autor: Jan Altner
Řadicí pedál nabízí také dvě výškové pozice (imbus nad pružinou stojánku).
Autor: Jan Altner
DesertX byl od počátku stavěn do terénu.
Autor: Jan Altner
Režim Enduro nabízí 75 koní a ABS aktivované na obou kolech.
Autor: Ducati
Režim Rally nabízí plných 110 koní a ABS aktivované jen na předním kole.
Autor: Ducati
DesertX má skvěle fungující elektroniku pro jízdu v terénu.
Autor: Ducati
Motocykl je štíhlý, rozšiřuje se jen v oblasti nádrže.
Autor: Ducati
Na silnici se při agresivnějších brzdách lehce potápí předek.
Autor: Ducati
Na silnici jsou k dispozici jízdní režimy Sport, Touring, Urban a Wet.
Autor: Ducati
Svým designem skládá DesertX poctu enduro motocyklům devadesátých let.
Autor: Ducati
Pneumatiky Pirelli Scorpion Rally STR vypadají offroadově, ale skvěle fungují i na silnici.
Autor: Ducati
Výčet elektronických systémů a asistentů: jízdní režim, výkonový režim, náklonové ABS, kontrola trakce, kontrola zvedání předního kola, motorová brzda, rychlořazení a tempomat
Autor: Ducati
Kroužky denního svícení jsou typickým poznávacím znamením tohoto stroje.
Autor: Ducati
DesertX se nebojí žádného povrchu.
Autor: Ducati
DesertX vybavený rally sedlem, přídavnou nádrží, koncovkou výfuku Termignoni, mřížkou světel, bytelnějším plechem pod motorem i blastery na řídítkách a padacími rámy
Autor: Jan Altner
Zadní přídavná nádrž a jednodílné rally sedlo
Autor: Jan Altner
Stroje připravené na testování na Sardinii
Autor: Jan Altner
První moderní Ducati s 21palcovým kolem vpředu a 18palcovým vzadu
Autor: Jan Altner
Stroj se podobá legendární Cagivě Elephant, kterou rovněž poháněl motor Ducati.
Autor: Jan Altner
Tato barva je jen studií a vznikla jako showbike sladěný ke koncernovému sourozenci AUDI e-tron, dakarskému speciálu.
Autor: Jan Altner
Motocykl se v pozici ve stoje skvěle řídí koleny.
Autor: Ducati
Sardinie nabízí nejen nádherné silnice, ale velké množství šotolin a endurových tratí.
Autor: Ducati
Ducati DesertX na Sardinii
Autor: Ducati
DesertX | Dorno
DesertX byl primárně stavěn do terénu, ale funguje skvěle i na silnici
Autor: Ducati