Diskuse k článku

Čtyřkolková rolba vyřízne krásnou stopu, sněžné kyblíky jsou na nic

Když se v běžkařské stopě ozve burácení terénní čtyřkolky a z dálky jsou vidět gejzíry sněhu od pásů, většina běžkařů se pohoršeně ohlédne a začne hartusit, kdo to tady dělá kravál? V okolí krušnohorských Klínů turisté na lyžích naopak na čtyřkolky v lese nedočkavě čekají.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59a65k24u53b 87K50r58o65u57p24a 5334767988373

Drsných 13 stupňů pod nulou? Autor je z Prahe?

0/0
14.3.2017 19:18

E24v67z59e35n 58S64o70u13k77u40p 1217674406938

Nechápu proč si tu stopu běžkaři nevytvoří sami....:-P

+1/0
13.3.2017 18:57

J87i42ř52í 68K47o34c17u80r19e24k 6885664275498

A proč nechodí sjezdaři nahoru pěšky?

+2/0
13.3.2017 20:09

E80v22z35e32n 19S51o60u66k75u69p 1427494196298

No to také nevím..... Jezdí nahoru, jezdí dolů....

0/0
13.3.2017 21:37

J54i55ř23í 93K62r26a23u87s 2766983691276

Pekný článok , no myslím si , že zameraný na cenový lowend v tomto segmente.

Čo tak tam zaradiť niečo od Canam ? , alebo Grizlyho ?. Čínske a vôbec ázijské výrobky zdá sa prevládajú. Neviem , ako to majú tieto výrobky s náhradnými dielmi a servisom vôbec.Viem že tyký Canam je "kapku" drahší.......

0/0
13.3.2017 11:57

P27a10v77e91l 17S18o82b58o76t55k30a 5690164

A co elektrický pohon?

Je to nesmysl, že?

Příliš těžké a příliš malá výdrž.

A přitom právě do hor by byly elektrické rolby perfekt.

0/−3
13.3.2017 2:16

P72a27v27e10l 13J58e27ř79á60b67e25k 7601722534397

Lepší je rolba či čtyřkolka na biopohon.

Jeden či dva šlapou, další řídí.

Ještě bych to nabízel jako odtučnění a lidi by za to platili, že mohou šlapat na horském vzduchu.

+2/0
13.3.2017 8:45

J72a81k52u17b 14Š19a72f68a59n66d86a 7825717631981

Ne, na takovéto pracovní stroje je právě elektropohon naprosto nevhodný.

0/0
13.3.2017 9:18

R83a48d49e75k 44V26o19k38á58l 1290188597124

Kromě toho baterie nemají rády zimu (jen nevím zda to platí i pro aku do aut)

0/0
13.3.2017 12:32

J48o15s47e76f 45Š11o16l69t51e20s 8954478220603

Nijak zvlášť. Trakční lithiové baterie zpravidla fungují při libovolné teplotě, jenom mají horší křivku vybíjení. Používáním se poměrně rychle zahřejí na teploty nad nulou a to už je v pohodě. Vím to, protože jezdím s elektromobilem.

0/0
13.3.2017 21:02

P40a26v40e94l 28J94e22ř28á48b26e56k 7431102234617

Kbelíky vyvinuly asi před čtyřiceti lety zejména pro jízdu v měkkým terénu jako jsou podmáčené louky, pole apod. Princip je jednoduchý. Při koření se zvětšuje plocha kol o kbelíky. Proto jsou do konické aby se styčná plocha zvětsovala podle únosnosti terénu.

Pokud jde čtyřkolek do hor, tak jen pro pracovní výkon. Ne pro zábavu.

Naše krajina je přelidněná. Kdo si chce pořádně zablbnout, tak za pár tisícovek si muže zaletět do Ameriky, Sibiř, pouští apod.

0/0
13.3.2017 1:01

Najdete na iDNES.cz