BMW F 800 GS v redakčním testu
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Když zahodí GS kufry, umí se slušně odvázat.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Srdce motorky je předmětem nekonečných polemik.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Výraz mašiny se podobá "velkým" příbuzným.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Do hlavního světlometu je zakousnutá elipsa dálkovky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Bavorák se polňačky nezalekne.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Mokrá tráva je ale pro cestovní gumy pastí.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Palubní deska v uživatelsky příjemném uspořádání má k dispozici docela dost údajů najednou.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Vlhká šotolina není problém.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Tato modifikace sedla je pro mne trochu úzká. Volit lze ještě tři další.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Bytelné držáky bočních kufrů a příprava pro top case.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kufry nabízejí dostatek prostoru třeba pro výbavu na dovolenou.
Autor: Jan Altner, motodenik.cz, pro iDNES.cz
Sériová koncovka výfuku zní dospělým zvukem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kola s drátěným výpletem malému Bavoráku neobyčejně sluší.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Na asfaltce se lze dopouštět i sportovní jízdy. Jen je třeba hlídat odezvu předního kola.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Čtyřpístky od Bremba nemají problém kdykoli mašinu bezpečně ovládnout. Bohužel nelze vypnout ABS. A to ani na jenom na zadním kole.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Na rozdíl od velkých příbuzných je zadní kolo osmistovky poháněno klasickým řetězem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Gumy ze stupaček lze v extrémním blátě vyjmout.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Široká hliníkvá řídítka vedou mašinu s velkou dávkou jistoty.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Nádrž se skrývá pod sedlem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Stupačky spolujezdce poskytují dostatek pohodlí.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Hefty jsou ukryty za blastery vyztuženými kovovými výztuhami.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Vedle spínací skříňky zásuvka na 12 voltů. Kde jinde napojit navigaci?
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Hefty jsou ukryty za blastery vyztuženými kovovými výztuhami.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Spodní kryt motoru lze vyměnit za skutečně odolný a motor obalit padacími rámy. To vše v rámci doplňkové výbavy.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Do hlavního světlometu je zakousnutá elipsa dálkovky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Vzadu komplet LEDky. V případě blinkrů za příplatek.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Levý kufr je díky výfuku o něco menší
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
"Kouzelné táhlo", které umí navýšit objem kufrů o 10 litrů
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Nastavit předpětí zadního centrálu lze otočením kolečka.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Na rozdíl od velkých příbuzných je zadní kolo osmistovky poháněno klasickým řetězem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Přední jedenadvacítka je skvělá v terénu. Ve vyšších rychlostech trochu ztrácí na jistotě.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Testovaná mašina je vybavena zatmaveným příplatkovým štítkem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
BMW F 800 GS je také legendou. Malou, ale legendou.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz