náhledy
Z BMW R18 si můžete postavit třeba bobber s jednoduchým sedlem.
Autor: BMW Group
Koho láká duch Ameriky, ten zvolí vysoká řídítka.
Autor: BMW Group
Výfuky jsou tvarované do retro laděné „ploutve“.
Autor: BMW Group
V dnešní době už je samozřejmostí osvětlení LED.
Autor: BMW Group
Odhalený kardan, také skvělá připomínka poválečné minulosti.
Autor: BMW Group
Na displeji si můžete nastavit režimy vstřikování Rock nebo Roll.
Autor: BMW Group
Točivý moment přes 150 Nm v pásmu 2000 až 4000 ot/min s maximální hodnotou 158 Nm si rozhodně říká o nějakou kontrolu trakce.
Autor: BMW Group
Sedlo je jednomístné, což ke stylu cruiser patří.
Autor: BMW Group
Výfuky jsou tvarované do retro laděné „ploutve“.
Autor: BMW Group
Nový „Big Boxer“, jak ho berlínská fabrika nazývá, má zdvihový objem 1802 cm3 naladěný na 91 koní (67 kW) při 4750 ot/min.
Autor: BMW Group
Válce proti sobě jsou vidět i z pohledu jezdce.
Autor: BMW Group
Boční silueta odhaluje dlouhou a nízkou stavbu.
Autor: BMW Group
BMW sází na ležérní jezdeckou pozici s rukama nataženýma dopředu k řídítkám.
Autor: BMW Group
Slavnou historii značky zdůrazňují bílé linky a odkrytá rotující hřídel kardanu jako u poválečných motocyklů.
Autor: BMW Group
Retro vzhled odkazuje na legendární předválečný model BMW R5.
Autor: BMW Group
BMW R18 umožňuje úpravu v různých stylech, stačí si naklikat tu správnou konfiguraci.
Autor: BMW Group