náhledy
M1000R je nejvýkonnější naháč na světě
Autor: Jan Altner
Stupačka a quickshifter (rychlořazení)
Autor: Jan Altner
BMW M1000R v běžném provozu
Autor: Jan Altner
Motocykl jsme vyzkoušeli na okruhu v Sosnové
Autor: Jan Altner
BMW M1000R zezadu
Autor: Jan Altner
M1000R a S1000R
Autor: Jan Altner
Stroj je skvěle ovladatelný
Autor: Jan Altner
Mimo zbarvení je na první pohled rozdíl v množství použitého karbonu a v přítlačných křidélkách
Autor: Jan Altner
BMW M1000R s M Competition paketem
Autor: Jan Altner
Přítlačná křidélka vytváří při rychlosti 220 km/h přítlak 11 kg
Autor: Jan Altner
M má proti S výrazně širší řídítka
Autor: Jan Altner
Většina plastů je nahrazena karbonem
Autor: Jan Altner
Displej je typicky bavorácký
Autor: Jan Altner
Bezklíčové startování
Autor: Jan Altner
Přední karbonové kolo
Autor: Jan Altner
Zadní karbonové kolo a koncovka výfuku Akrapovič
Autor: Jan Altner
Litrový čtyřválec s výkonem 210 koní
Autor: Jan Altner
Koncovka výfuku Akrapovič s kevlarovým zakončením
Autor: Jan Altner
motocykl je standardně jednomístný, ale je možné doobjednat druhé sedlo a stupačky
Autor: Jan Altner
Rovná široká řídítka
Autor: Jan Altner
Levé řídítko a ovládací prvky
Autor: Jan Altner
Pravé řídítko a ovládací prvky
Autor: Jan Altner
Stavitelné páčky
Autor: Jan Altner
Litrový čtyřválec s výkonem 210 koní
Autor: Jan Altner
Elektronického odpružení DDC
Autor: Jan Altner
Brzdy z vlastní produkce BMW jsou absolutní špička
Autor: Jan Altner
Testovaný stroj byl vybaven M competition paketem
Autor: Jan Altner
BMW M1000R na okruhu v Sosnové
Autor: Jan Altner
BMW M1000R na okruhu v Sosnové
Autor: Jan Altner
BMW M1000R na okruhu v Sosnové
Autor: Jan Altner
BMW M1000R v běžném provozu
Autor: Jan Altner
BMW M1000R na okruhu v Sosnové
Autor: Jan Altner
BMW M1000R na okruhu v Sosnové
Autor: Jan Altner
BMW M1000R v běžném provozu
Autor: Jan Altner
BMW M1000R
Autor: Jan Altner