Řídítka by mohla být při mé výšce 176 cm o něco výše.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Přední kolo má rozměr 19 palců.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
G 310 GS je nyní nejmenší a nejlehčí z celé rodiny GS.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Motocykl je velmi lehký pro manipulaci.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Ergonomie ovládání je až na tlačítko u displeje vynikající.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Palubní displej s tlačítkem dole vlevo
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Při brzdění se předek díky měkkému tlumení výrazně potápí.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Klíč je naprosto jednoduchý.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Pod sedlem najdete baterii a odkryté rozvody ABS.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Prostor pod sedlem
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Přední plexi štítek
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Zadní světlo je samozřejmě LEDkové.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Praktický zadní nosič je standardní součástí výbavy.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Jako sekundární převod slouží řetěz.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Válec motoru je nakloněn dozadu a i svod výfuku ústí směrem k zadnímu kolu.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Zadní tlumič s pružinou je chráněn plastovým krytem.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
I vzadu je osazen brzdič BYBRE.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Brzdiče BYBRE brzdí dobře, ale při intenzivnějším použití je potřeba na ně vyvinout větší sílu.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Zadní kolo 150/70-17
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Přední kolo 110/80-19
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Motor chrání plastový kryt motoru.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Motor je nízko položený.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Přední světlo je stejné s G 310 R.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Plexi štítek není velký, ale vzduch odvádí dobře.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
BMW G 310 GS
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
BMW G 310 GS
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
BMW G 310 GS
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
V terénu je lepší si vypnout ABS, což je naštěstí hračka.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Menší skoky podvozek pobere.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
310 se dobře vodí i ve stoje.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Motocykl je skvěle ovladatelný.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
V těžším terénu už tlumení přestává stíhat.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Na pravém řídítku najdete mimo plynu jen tlačítka startu a vypnutí motoru.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
BMW použilo zcela nové ovládací prvky a na levém řídítku příjemně překvapí tlačítko ABS.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Zkušenějším motorkářům dovolí zkoušet věci, na které si na větších motorkách netroufnou.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Na šotolinových cestách tlumení dobře stíhá.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Díky své nízké váze je velmi obratná i v terénu.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
G 310 GS má “zobák” jako ostatní GS.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Motorka je ideální zejména pro dámy a začátečníky.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Motocykl působí velmi lehkým dojmem.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Boční siluetou zapadá mezi ostatní GS.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Tvarované sedlo dobře fixuje jezdce.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Její síla je především v zatáčkách.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
Nejedná se o ostré enduro, ale motorku pro začátečníky.
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz
BMW G 310 GS
Autor: Jan Altner, Filip Tichý, iDNES.cz