Tuono má typickou malou masku s vysoko klenutým plexištítkem. Dalším charakteristickým prvkem jsou náběry vzduchu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jízda je za všech okolností ve sportovním stylu a vždy vyžaduje maximální koncentraci.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní sedmnáctipalcové kolo obouvá dvoustovku gumu. V případě testované motorky byly obuty Pirelli Diablo Supercorsa. Polozávodní gumy, které drží jako přibité.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Je to závoďák každým coulem. A nijak to neskrývá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Detail zadní krovky
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Aprilia Tuono RSV4 1100 Factory v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mezi křidélka na zadní krovce lze nainstalovat sedák pro spolujezdce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Silueta je brutálně nakopnuta vpřed.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo je navzdory úspornému vzhledu relativně pohodlné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sportovního ducha podtrhují rudé sedmnáctipalcové ráfky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do široké nádrže se vejde 18,5 litru paliva.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Aprilia Racing. Toto slovní spojení lze najít na mašině úplně všude.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zatáčky mašina polyká s apetitem žraloka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Masivní duralová kyvka je chráněna protektory proti oděrkám.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Firma R&G Racing dodává pro tuono kompletní set chráničů a padáků.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádherná atletická silueta italského speciálu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní centrální pružicí jednotka je plně seřiditelná. Brzdové hadice samozřejmě komplet v kovovém opletení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Náběry vzduchu typické pro modely Tuono
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Závodní výfukový systém je pospojován pružinami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Závodní výfukový systém je pospojován pružinami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Karbonovou koncovku výfuku dodal slovinský specialista Akrapovič.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Každý metr silnice je pro mašinu výzvou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také tlumič řízení pochází od specialistů ze Švédska.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Plynová rukojeť je samozřejmě elektronická se systémem ride-by-wire.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Detail zadní krovky
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní brzdová pumpa má integrovanou nádobku na brzdovou kapalinu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Chránič spojky od R&G Racing
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Aprilia Tuono RSV4 1100 Factory v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Firma R&G Racing dodává pro kompletní set chráničů a padáků.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Čtyřpístkové monobloky a ocelové třistadvacítky. Tento arzenál je k neutahání. Malá připomínka: Přední blatník by si zasloužil opravdový karbon.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední USD vidlice v režii Öhlins vede mašinu jako po kolejích.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Odhalené srdce mašiny - 4-taktní, příčně uložený, kapalinou chlazený, DOHC – 4 ventily na válec, kombinovaný rozvod řetěz + ozubená kola, plní EURO 3
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stupačka s přepákováním je malé umělecké dílo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hliníku není nikdy dost.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
"Be a racer" (buď závodníkem). Tak to se v sedle Tuona plní snadno.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výfuková koncovka má díky EURO 3 vyjímatelnou tlumicí vložku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
LEDkové zadní světlo vybíhá do rozeklaného konce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
LEDkové zadní světlo vybíhá do rozeklaného konce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovládání kontroly trakce
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska přepnutá do závodního režimu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Aprilia Tuono RSV4 1100 Factory v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jedovatý pohled ostrého speciálu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz