náhledy
Design se povedl, odvážné tvary a letmo zavěšená kola vypadají jako z budoucnosti.
Autor: Jan Altner
Zaoblené linie, kam se podíváte.
Autor: Jan Altner
Většina malých elektroskútrů končí ve 45 km/h, Ecooter E1R se teprve rozehřívá a umí i přes 80 km/h.
Autor: Jan Altner
Propojený brzdový systém CBS by ještě chtěl vyladit, nepříjemně preferuje přední kolo.
Autor: Jan Altner
Pohled z levé strany.
Autor: Jan Altner
Jízdu v zatáčkách limituje měkčí rám a malý rozvor.
Autor: Jan Altner
Výrobce se účastní závodů elektroskútrů, kde odpružení absolvuje tu nejtěžší zkoušku.
Autor: Jan Altner
Tchajwanská značka Gogoro je na první pohled vzorem pro čínský Ecooter.
Autor: Jan Altner
Pak si ji odnesete domů a přes noc dobijete z běžné zásuvky.
Autor: Jan Altner
Chytrá aplikace v mobilu vám ukáže vše od pozice zaparkovaného skútru až po stav baterie a odhadovaný dojezd.
Autor: Jan Altner
Pohled ze sedla.
Autor: Jan Altner
Displej oživíte pouhým stisknutím tlačítka, skútr se ozve uvítacím tónem, který si můžete měnit podobně jako na mobilu.
Autor: Jan Altner
Na Ecooteru je zaoblené úplně všechno, včetně tlačítek a rukojetí řídítek.
Autor: Jan Altner
Zadní světlo. Jak jinak než zaoblené a z LED diod.
Autor: Jan Altner
Přední kolo na jediné tyči zvládne odpružení i zatáčení.
Autor: Jan Altner
Specialita v podobě jediného ramena předního kola.
Autor: Jan Altner
Zadní kolo ukazuje sekundární převod.
Autor: Jan Altner
Led světlomet s denním svícením už začíná být ve světě motocyklů povinnost.
Autor: Jan Altner
Elektromotor se kvůli snížení těžiště nachází dole pod baterií a je chráněný trubkami hlavního stojanu.
Autor: Jan Altner
Baterii lze nabíjet přímo ve skútru.
Autor: Jan Altner
Vedle baterie je ještě slušná porce místa pro menší nákup, helmu sem ale neuložíte.
Autor: Jan Altner
Baterii lze po odpojení kabelu odemknout a vysunout.
Autor: Jan Altner
Baterie váží asi deset kg.
Autor: Jan Altner
Pak si ji odnesete domů a přes noc dobijete z běžné zásuvky.
Autor: Jan Altner