Diskuse k článku

Doba elektrická začíná. Prolezli jsme VW ID.3 skrz naskrz před premiérou

Vložit příspěvek

J45a72n 30M75a10l78ý

10. 9. 2019

Vůz pro masy za 800 tkc v základu??? Tak to jo :-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J44a46n 82M96a78l10ý

10. 9. 2019

Doba elektrická začíná? To je zbožné přání VW kvůli miliard. Investicím...a když to nepůjde, tak se bude tlačit na EU parlament, že to chce dotace a represe... děkujeme

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J17a80r11o35s51l28a98v 15R54y86c51h91t19á70ř

10. 9. 2019

Elektromobil pro všechny:

základní cena: pod 30 tisíc eur (780 tisíc korun)

dojezd 300 km

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O37n10d82ř73e90j 14M94u63s80i17l

10. 9. 2019

Lidové auto - Ferdinand Porsche musí v hrobě přímo rotovat... Ale marketing je věc mocná, je třeba přesvědčit ovčana, že 30 tisíc éček je cena naprosto normální a přijatelná, naopak velmi nízká a výhodná. Za tuto cenu člověk získá dobrý pocit, že jezdí v CO2 neutrálním autě (pokud si tedy koupí takový ten filtr do zásuvky, který odfiltruje všechnu špatnou neekologickou elektřinu a pustí do baterek jen krásnou zelenou).

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J33a75n 98D98l98o65u82h79ý

10. 9. 2019

Vuz pro masy v evrope v tuto chvili vyrabi pouze dacia. Je to nejprodavanejsi znacka novych aut fyzickym osobam. Netreba pripominat ze ceny techto vozu startuji na cene cca 170 000kc coz je cca 4x mene nez “lidovy elektrokram” od VW ;-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J70a28n 39S42o27u46č20e36k

10. 9. 2019

Automobil bude neustále online a firma bude na dálku aktualizovat software vozu. Skutečnost, že vozidlo, které řídím je neustále připojené na internet, mě popravdě řečeno trochu děsí. Představa, že mně při jízdě někdo může začít ovládat řídící jednotku a funkce vozidla včetně brzd, řízení nebo rychlosti, není moc příjemná. Nad vozidlem, které řídím, chci mít stoprocentní kontrolu jen a jen já sám.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V92l65a59d58i30m37í66r 39D50l43o63u19h15ý

10. 9. 2019

No a výfuk to má v krusnych horách v elektrárně na uhlí

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J74i14ř52í 98V92e12l75í29š98e16k

10. 9. 2019

Hmm, takže v roce 2020 už bude VW mít auto, které je ve všem horší než Tesla Model 3 (v té době už se budou TM3 prodávat třetím rokem) a bude za podobnou cenu? Tedy nevím, ale já si raději půjdu pro Teslu než abych jezdil s nějakým VW, který ze mě vytřese duši a peněženku.;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J87a13k71u31b 89V40a93g81n45e63r

10. 9. 2019

Jsem fakt děsně šťastný, že můžu být součástí takového úžasného národa, těch synů kněžny Libuše, co vždy přesně vědí, co je slepá větev vývoje, úplně na nic a přesně ví, co se nikdy neprosadí. Jen co si na rychlo vzpomínám - Češi přesně věděli, že je úplně na nic a nikdy nebude životaschopné: osobní auta na naftu, mobilní telefony, dotykové displaye, ploché obrazovky, digitální fotografie.....

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J63a20k38u14b 32F85e94i18f68a58r

10. 9. 2019

Auto se stejnou užitnou hodnotou koupím méně než za polovinu. A tu druhou polovinu ušetřit nelze. Je to tedy nezajímavé. Takto se elektromobilita fakt neprosadí.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T64o12m73á73š 95K23u86c43h34a44ř

10. 9. 2019

"pokud bude zákazník důsledně nabíjet akumulátory ekologicky vyrobenou elektrickou energií"

Ne, u elektrické energie opravdu nepoznáte, jak byla vyrobena. :-)

A je úplně jedno, jestli to auto připojíte k zásuvce u uhelné elektrárny, nebo pod "zelený" větrník. Je to postě síť, a pokud z ní nyní dobitím elektromobilu chcete odebrat 50 kWh, tak nezačne svítit víc slunce, ani nezačne víc foukat vítr, aby se té energie vyrobilo víc, ale každé dobíjené auto znamená, že někdo ve fosilní elektrárně musí "víc přiložit pod kotel", pipř v jaderné elektrárně propálí víc uranu (který pak nemáme kam uložit, a tak se nám v kontejnerech hromadí v elektrárnách). Každé další připojené eletroauto tak snižuje procento "zeleně" vyrobené energie.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L44u17d93ě59k 70C54h58r16á75s97t55e61k

10. 9. 2019

Vlhké sny Wolksvagenu :-) Žádná doba elektrická nepřichází. Jen si WV náplní katalogy větším množstvím neprodejných modelů, nic víc. Baterie jsou slepá vývojová větev, vzhledem k cenám, jejichž pokles se zastavil a samozřejmě hlavně kvůli směšnému množství energie na jednotku hmotnosti, které zvládnou uchovat. Ten poměr je opravdu žalostný v neprospěch baterií. U fosilního paliva je to asi 12000Wh/kg a u nejlepších baterií <200Wh/kg. A žádné výrazné zlepšování se nekoná, poslední významnější posun byl při nasazení Li-ion místo Ni-MH a od té doby je posun v řádech nižších jednotek procent za rok a žádný výhled na lepší technologii neexistuje...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V27á55c50l63a74v 48P75o16u16s66t59k50a

10. 9. 2019

"německá značka se totiž odhodlala zavést s ním lidovou elektromobilitu – auto do zásuvky pro všechny." ........ za 800K v holotě... tak to jo... ;-D;-D;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P51e85t38r 97C34h76a53l60u57p11n28ý

10. 9. 2019

je krásné jak dvě odvětví to vidí úplně jinak....Malý přízemní rodinný domek nemůžete vytápět pouze elektřinou - neekologické...elektrický automobil je jediná cesta být ekologický...někde je chyba..8-o

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L56u26d78ě42k 77C37h87r41á70s12t12e83k

10. 9. 2019

Ano, když bude uživatel důsledně nabíjet z obnovitelných zdrojů, dosáhne neutrální bilance CO2. A teď už jen chybí říct, kde má uživatel takový zdroj sehnat :-D Člověk se musí jen smát, politicky na sílu protlačený technologický nesmysl, který navíc není ani nijak ekologický, protože neexistují kromě jaderných elektráren žádné solidní bezemisní zdroje. A to celé za cenu, za kterou je to v nějakém smysluplném množství neprodejné...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M28a32r41t47i47n 66H27u37d76e56c52e17k

10. 9. 2019

No ja vam nevim.

Kazdy cinsky vyrobce ma jiz nekolik plne elektrickych modelu ruzne cenove kategorie minimalne 2 roky ve vyrobe. Japonci na tom nejsou o moc hur a VW kteremu tady ujel vlak vsazi na marketing a plana slova o historii ktera se budevopakovat, jelikoz oni to tak chteji. A ceka ze si vsichni sednou na zadek?

Zajimave.

PS: vite kdy napadlo VW premyslet o elektrickem aute? Az Kdyz jejich Cinska pobocka zjistila, ze jsou poslednim vyrobcem v Cine ktery ho jeste nema.. Cca 4 roky zpet.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K84a26r59e80l 98S54o93c14h26ů36r92e47k

10. 9. 2019

Za 300 tisíc na pojezdy po městě bych to možná bral. Ani by to nemuselo mít takový výkon. Jenže bych musel vědět, že mi to vydrží 10 let a ještě to pak prodám. Koupi někdo ojetý elektromobil, u něhož musí vyměnit baterky? No, a taky to zatím stojí 2-3 krát víc, takže nevím.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J94a15n 97J77e27n35i88c

10. 9. 2019

To je teda masírka hned po ránu. To snad ani není možné, že někdo dokáže být tak nekritický.

Elektroauta dělají 80% znečištění v porovnání s novými diesely nebo benzíny. Vzhledem k jednotné elektrické síti se pořád používá v elektrárnách hojně hnědé uhlí i v Německu. Protože tímto krokem bude potřeba elektřiny stoupat, bude se oddalovat konec hnědouhelných elektráren. Není vyřešená recyklace baterek. Když jezdím 40-50k ročně, tak mi baterky dojdou asi za 3 roky a pak zaplatím půlku auta a přispěju starými baterkami k neuvěřitelné ekologické zátěží.

Mám do Prahy 350km do firemní centrály 800. To fakt ušetřím na čase, když budu několik hodin nabíjet ;-D než dojedu do cíle. U těch teoretických dojezdů je vhodné ubrat 20% v létě a 40% v zimě. Opravdu si někdo myslí, že tohle je nějaká přidaná hodnota? Dálniční známku za mě platí ostaní řidiči a daňoví poplatníci zase část nabíjení. Existuje něco jako TCO (total cost of ownership). Tak si klidně vsadím, že u elektroauta je to 200% oproti dieselu. A až někdo za 20 let řekne, že kvůli ekologické zátěží je elektroauto horší než diesel, jsem zvědav, co budou ti dnešní mudrcové, co to propagují, říkat.

SIce všichni vědí, že je to slepá ulička, že ropa přežije elektroauta, ale většina tomu tleská. Už představa toho, že mi někdo při jízdě manipuluje s autem je šílená. Při možnosti nabourání se do takového systému lze asi snadno navodit situaci pro havárii...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P47e48t11r 20S74v92o38b15o93d39a

10. 9. 2019

Snad lidi dostanou rozum a zejmena do EU parlamentu budou volit rozumneji nez dnes. No ono az auta budou stat dvojnasobek, tak se jim snad v kebulich rosviti...;-OEURv

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T72o51m10a72s 71A57p61l

10. 9. 2019

Proč 1,7 tuny? Kdyz baterie ma 300kg...co tam tolik váží?

No a vzhled mi pripada jak pred 10 lety Rv

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F76r17a42n26t18i97š67e90k 39B93ě51l41o67v48s19k51ý

10. 9. 2019

Baterie 45 kwh = 15 l benzínu v nádrži prepocteno i s účinností elektropohonu.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M66a14r68t82i15n 84K87r69o48u10p73a

10. 9. 2019

Za ty lži o dojezdu by měly být zodpovědní souzeni polním soudem. Posaďte do toho auta běžného řidiče a jakmile to neujede v průměrném provozu deklarovanou nebo větší vzdálenost tak začít popravovat. A to pěkně odshora, protože ti jsou zodpovědní za tyto lži Auto s hmotností kolem 1400 kg spotřebuje cca 20kwh na 100 km a přes to prostě vlak nejede. Tečka.

Nějaký syntetický testy jsou na stejné úrovni jako deklarovaná spotřeba u spalováků. Je to vlastně taková Elektrogate aféra. :-P

Ekologocká EV nejsou ani náhodou a cenu nechť si každý posoudí sám.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R52a84d92o73m33í57r 46K10r20u91p72i39č50k43a

10. 9. 2019

Kromě zcela nekonkurenceschopné ceny se mi to vůbec nelíbí ani z venku ani zevnitř. Interiér působí naprosto laciným dojmem i z dálky. Tudy cesta k elektromobilitě pro lidové vrstvy opravdu nepovede.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M28a45r97t85i73n 35K90a62r98á42s68e13k

10. 9. 2019

No co do ceny, kdyz si vememe ze prvni moderni komercne dostupne elektroauto (Mitsubishi iMiEV a jeho klony od PSA) prislo pred 10 lety, s cenovkou milion, dojezdem 100km, a je to spise pojizdny kontejner na plasty nez auto, a pak to porovna s tim co uvadeji automobilky dneska, tak je to za 10 opravdu obri pokrok.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M73a55r91t28i71n 76J17a33r24o16š

10. 9. 2019

Češi v roce 1906: Tvl, auto, to se nikdy neprosadí. Vždyť je to drahý, to si může koupit jen nějakej hrabě Kolowrat, já jako normální člověk určitě ne. A na co to jako bude jezdit? Vždyť benzín se nedá skoro nikde koupit, snad jen v některých lékárnách. Kdežto seno pro koně je všude. Jste všichni blázni. Auto je mrtvý, budeme jezdit v kočárech.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J45i30r28i 83C30i47z

10. 9. 2019

:-)Vazeni odpurci E-aut uvedomte si prosim, ze nejsou urceny pro ceskeho kutila k jizde na chaticku, chaloupku nebo zahradku. Abyste si prepravili nejake zemaky nebo sindele na opravu strechy, na to potrebujete jiny typ auta s motorem z traktoru. Tyto E-auta jsou urcena k preprave osob se zavazadly a po normalni silnici, ne na polnacku. Cenu vubec nereste, Nemec, Rakusan, Anglican atd ma 3,5x vyssi prumerny plat nez ma prumerny Cech, takze cena 30tis € neni pro nej zas tak velky problem. V USA se na Tesly ceka v poradniku mesice presto, ze za vyssi cenu mohou dostat luxusni auto. Pokrok nelze zastavit a navic, kdo si ve vyspele zapadni civilizaci koupi E-auto, bude moci vjet do center mest. Auto s motorem z traktoru budete muset nechat v predmesti a do centra pokracovat MHD. VW ID.3 je nadhernyR^!

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T98o58m93á73š 27B49e86r49k89a

10. 9. 2019

Proč jsou elektromobily tak drahé? Ty baterie zase už tak strašně drahé nejsou. VW tvrdí, že odebírá baterky pod 100 dolarů za kWh. To znamená, že ta baterka má cenu za články 4500 dolarů u základního modelu. Tedy nějakých 100.000 korun. S elektromotorem a dalšími, elektronikou, chlazením dohromady tak 200 tisíc. A zase to nemá motor, několika stupňovou převodovku, karburátor, nádrž a tisíce součástek, které v eletromobilu nejsou. Celkově to zvýší cenu oproti spalováku o 50-100 tisíc.

Elektromobily jsou tak drahé hlavně proto, že je to malosériová výroba a vysoké počáteční investice. S tím jak bude stoupat výroba, budou klesat ceny za 1 kus a tím zase stoupnou prodeje. Klasika masivní výroby. Už jenom z principu jednoduchosti elektromobilu můžou být levnější než spalováky.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J83i73ř73í 82J89i84r60k14ů

10. 9. 2019

Akorát servis bude stát u ID3 desetinu toho co na naftu/benzín a nabíjení zatím zdarma u ČEZ. Takže pri nájezdu 20.000 km ročně jsou za 8 let úspory značné. Možná téměř vyrovnají cenu benzinoveho modelu, se kterým je jízda řekněme "méně komfortní"... Kdo se jednou sveze elektrikou bude přemýšlet jak to udělat aby ji mohl mít, ne hledat důvody jak to nejde protože je o pár korun dražší...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V30á83c90l18a90v 30P94a32v26e28l21e98k

10. 9. 2019

Aby ta doba elektrická VW nespálila. Pokud vsadí vše do elektromobility, tak Němci jim to koupí, ale zbytek? Pochybuji. A co se týká ID.3, tak za mne ne. Ani zvenku, ani zevnitř. To už bych raději koupil Teslu 3

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P77a67v89e14l 53K63o49l47o93c

10. 9. 2019

Titulek z konkurenčního webu "Elektromobily jsou možná slepá vývojová ulička. Ale je to jediná cesta, jak splnit emisní závazky" jasně ukazuje na to, že je to celé jen hra úředníků z institucí EU. Vědí alespoň oni, o kolik méně, z celoplanetárního hlediska, např. CO2 vznikne, pokud se jim podaří zahubit individuální dopravu? Stojí celá ta kašparáda za to? Nebylo by lepší investovat ty miliardy do něčeho prospěšnějšího, pokud faktická změna bude nula nula nic?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

Z84d33e67n51ě38k 86F13i42b50i34c30h

10. 9. 2019

800 klacků v základu 8-o A protože je to VW bude se připlácet za každej pšouk.

Jestli je toto lidové auto, tak by mě zajímalo, jestli VW platí svým zaměstnancům "lidovou" mzdu aby si ho mohli dovolit.

PS - že se auto stane legendou (Brouk, Golf) určují zákazníci svým zájmem. Ne výrobce tím, že to předem oznámí ;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J83o25s96e98f 39M38o17t38á98k

10. 9. 2019

A v zimě na D1 budou hasiči roznášet baterky

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J51a11n 30J74e49n21i26c

10. 9. 2019

Obvykle si clověk kupuje za rozumnou cenu i rozumnou užitnou hodnotu. Co z toho elektroauto splňuje?

Teď jsem četl nějakou recenzi a tam se píše, že běžná domácnost má 32A jistič. No to bych chtěl vidět v reálu, kolik takových domácnosti je ;-D No a nabíjet auto přes 16A, to je skoro celý den ;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M83i68c38h35a44e22l20a 45C59e32r66n62a

10. 9. 2019

Mě by zajímalo, proč jsou ty elektromobily tak hnusný. Proč neudělají stejný obal s elektro vnitřkem?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P42a91v88e74l 93F89r24y62č

10. 9. 2019

Houby začíná. Za tu cenu je tenhle prcek nesmysl. Tak za polovinu a ani to ne.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P69e89t74r 24P55o21s48p52í83š13i92l

10. 9. 2019

Ale pořád to bude dvakrát dražší než velikostně srovnatelné benzínové auto. Takže zatím stále nic pro mne.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F11r27a70n28t73i21š97e85k 71K15u61b49á16s71e54k

10. 9. 2019

Tohle, nebo Mustang jen o 30% dražší? Drahej fanatismus

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J95a16n 62S35o36u83č34e58k

10. 9. 2019

Lidová elektromobilita za základní cenu třičtvrtě miliónu? Reálně se tak spíše bude blížit miliónu. No nekupte to. Ano, elektromobil jako druhé malé a levné auto do města a blízkého okolí, v tom vidím jeho uplatnění. To je zatím fikce. A obecně, vše, co je až fanaticky prosazováno a vnucováno lidem, má moji nedůvěru.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V55í93t 93K24o79u33b72a

10. 9. 2019

Děkuji nechci, to raději (až nebude jiná možnost) poletím do Itálie či Francie letadlem, než tímhle ekonomickým nesmyslem, který je navíc ekologickou časovanou bombou. Co se bude dělat s desítkami milionů použitých akumulátorů po skončení jejich životnosti? Vezme si je výrobce (Čína) zpět jako nebezpečný odpad?

Jestli chce mít EU za 10 let polovinu aut na elektřinu, už by měli stavět alespoň 20 nových jaderných bloků, jinak budeme shánět koně a osly (podle zámožnosti)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F66r60a55n39t64i45š70e72k 24B63ě94l14o52v56s18k49ý

10. 9. 2019

Ruku na srdce, VW nemůžeme nic vyčítat. Je tlačený do této katastrofy ekoblázny z EU, kteří si myslí že tohle auto za 800 tisíc s nádrží na 15 l benzínu bude prodejní trhák. Musíme počkat až si všichni nabijí hubu a začnou se kopit nezaměstnaní z autoprůmyslu a přestanou chodit peněžní toky do EU. Myslím že to nebude dlouho trvat. Škoda že tihle strůjci katastrofy zalezou někam do děr a začnou vymýšlet další zhovadilosti.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J67i51ř11í 25J42i89r58k76ů

10. 9. 2019

Za deset let u elektrického VW ušetříte na servisu tolik, že vás nějaká prodejní cena nemusí zajímat. :)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J18i75ř67í 25J34i79r96k28ů

10. 9. 2019

Akorát servis bude stát u ID3 desetinu toho co na naftu/benzín a nabíjení zatím zdarma u ČEZ. Takže pri nájezdu 20.000 km ročně jsou za 8 let úspory značné. Možná téměř vyrovnají cenu benzinoveho modelu, se kterým je jízda řekněme "méně komfortní"... Kdo se jednou sveze elektrikou bude přemýšlet jak to udělat aby ji mohl mít, ne hledat důvody jak to nejde protože je o pár korun dražší...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J61i97ř47í 10V92e76l17í19š34e42k

10. 9. 2019

Dovolil bych si nesouhlasit s nadpisem. Doba elektrická už je tu dávno, to by mi před barákem už léta nestály Nissan Leaf a Citroen C-Zero. Obojí se začalo vyrábět tak někdy 2011.

To, že si VW konečně vzpomněl, že existují elektromobily, to přece není nic převratného, co by se mělo vyzdvihovat. Naopak, by se měl stydět, že je takto pozadu. Tesla i Hyundai mají už za svou dobu elektromobilní praxe tak dobrá auta, že to VW jen těžko bude dohánět. Zatím se u VW předvedli s nákupní taškou e-UP, která se strašně třese a nedojede o nic dál než o několik let starší elektromobily, pak je to Golf, který celkem ujde (až na detaily, třeba že navigace si myslí, že se dá nabíjet na všech benzínkách), no a poslední dobou je hitem Audi e-tron co žere jako dvě Tesly a ten novej závoďák Poršák Taycan, co se ještě nevyrábí a už je horší než rodinný sedan Tesla Model S, co se vyrábí už hromadu let. Jo, teda cenu má "lepší", je o 2 miliony dražší.

Tudy opravdu cesta nevede. Běžný český člověk si vystačí s tím, co nabízí třeba Hyundai Ioniq, ale povězme si, že ač může vyšší cena kompenzovat výrazně nižší náklady, pořád to chce najezdit tak 40 tisíc ročně, aby se to trošku začalo vyplácet. A to jen tak někdo nenajezdí. Ale svezení je to parádní, to kdyby si zkusil každý, kdo si jde tupě pro Oktávku, tak by to v Boleslavi mohli rovnou zavřít a rozorat zpátky na pole. ;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J47a71n 40J79e81n11i46c

10. 9. 2019

Přemýšlím, jestli tohle není hra o všechno. EU dala nesmyslné limity. Donutila tím automobilky k elektromobilitě, ač už malé dítě ví, že je to slepá ulička.

Elektroauto si pořídí hlavně firmy, které k tomu budou donuceny (u nás třeba elektroauto rozváží poštu - velmi efektivní Rv). Trh se velmi rychle saturuje, protože normální člověk si elektroauto nekoupí. Benzíny a diesely se budou prodávat jen okrajově a budou předražené. Bude se na ně čekat 2-3 roky. Všichni budeme platit astronimické šrotovné a i tak bude problém elektroauta prodávat. Automobilky budou v krizi a minimálně celá ČR, páč je na tom životně závislá.

Je otázka, jestli to pak donutí EU změnit názor nebo levicové elity EU (především ekoteroristé) vrhnou Evropu na sestupnou spirálu...

A příspěvek pro planetu? Vedlejší efekty elektromobility, jako nová rozvodná soustava, nové nabíjecí stanice, změna hasebních prostředků pro hasiče, eliminace bezpečnostních rizik, velmi nízká možnost recyklace baterii, ty budou geometrickou řadou plundrovat nerostné zdroje planety a tím i krajinu. Co bude s plasty ze starých elektrorozvodů? Řeší tohle někdo?

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K53a35r71e78l 18P40e76š12e78k

10. 9. 2019

Kdyby stál 400 tisíc a měl použitelnou baterku tak asi proč ne... Ale dát za to 800 tisíc v základním provedení je prostě nesmysl. Za ty peníze člověk koupí prostě mnohem lepší vůz.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V31á87c76l54a48v 44Z65e76l51i54n19k17a

10. 9. 2019

"Menší elektrifikovaná auta pak napěchovávají výbavou, aby vyšší cenu v porovnání s modelem se spalovacím motorem alespoň trochu obhájili před zákazníky." Přeloženo do trochu techničtější řeči do toho cpou hromadu fičur, které nikdo nechce, protože zpravidla spíš otravují než pomáhají a to zejména pokud se na zhusta pofidérně zbastlené elektronice něco vysype. Pak kvůli kravině neodjedete anebo na lepší ani nezavřete okénka či nezamknete auto a tak podobně.

A třešnička na dortu, má tím být ospravedlněna cena, ze kterou je možné si pořídit o třídu vyšší model se spalovacím motorem, který tu elektro hračku poráží ve všech srovnáních o parník, a kterou normální zákazník logicky nemá chuť platit. Tvl tomu říkám marketing, to nevymyslíš. Je smutné sledovat jak značka, která toho automobilismu dala skutečně hodně zahýbá do slepé uličky. Ale co, najde se víc slavných firem, nad kterými se zavřela voda.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T66o77m80á53š 34J49i53r66o69u96š23e55k

11. 9. 2019

Užijte si to! Za mne na tuhle online módu elektro aut z vysoka s... ehm kašlu, kupuju atmosferickou V6 a oslavím tenhle začátek pěkně a bezúčelně spálenou nádrží benzínu :)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M29i42r78o93s12l15a62v 37M37e90d

10. 9. 2019

Doba elektrická (v automobilismu) začala už několikrát - a vždycky to tak nějak vyšumělo...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J38a96n 43J37e86n27i41c

10. 9. 2019

Musím říct, že jsem zvědavý na dobu za 4-5 let u nás. Dovozci starých aut budou vozit auta s kapacitou baterek tak 20% a dojezdem těsně okolo 100km. No a české ručičky co budou fušovat do baterek, to bude teprve dílo. To pak nepomůže ani zákaz ohňostrojů ;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít