Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J81a88n 55M11a56l55ý 3812432122625

Vůz pro masy za 800 tkc v základu??? Tak to jo :-)

+33/−1
doporučit
10.9.2019 6:56

J11a38n 92M29a71l78ý 3832292172515

Doba elektrická začíná? To je zbožné přání VW kvůli miliard. Investicím...a když to nepůjde, tak se bude tlačit na EU parlament, že to chce dotace a represe... děkujeme

+25/0
doporučit
10.9.2019 6:59

J17a73r97o81s74l79a80v 11R92y28c31h55t31á70ř 2814679209526

Elektromobil pro všechny:

základní cena: pod 30 tisíc eur (780 tisíc korun)

dojezd 300 km

+28/−1
doporučit
10.9.2019 7:10

O21n95d74ř48e30j 83M60u30s49i95l 9337605856184

Lidové auto - Ferdinand Porsche musí v hrobě přímo rotovat... Ale marketing je věc mocná, je třeba přesvědčit ovčana, že 30 tisíc éček je cena naprosto normální a přijatelná, naopak velmi nízká a výhodná. Za tuto cenu člověk získá dobrý pocit, že jezdí v CO2 neutrálním autě (pokud si tedy koupí takový ten filtr do zásuvky, který odfiltruje všechnu špatnou neekologickou elektřinu a pustí do baterek jen krásnou zelenou).

+15/0
doporučit
10.9.2019 7:17

J87a21n 55D18l90o73u36h76ý 7734799500839

Vuz pro masy v evrope v tuto chvili vyrabi pouze dacia. Je to nejprodavanejsi znacka novych aut fyzickym osobam. Netreba pripominat ze ceny techto vozu startuji na cene cca 170 000kc coz je cca 4x mene nez “lidovy elektrokram” od VW ;-)

+17/−1
doporučit
10.9.2019 8:46

J40a54n 17S32o46u13č67e41k 2181206768679

Automobil bude neustále online a firma bude na dálku aktualizovat software vozu. Skutečnost, že vozidlo, které řídím je neustále připojené na internet, mě popravdě řečeno trochu děsí. Představa, že mně při jízdě někdo může začít ovládat řídící jednotku a funkce vozidla včetně brzd, řízení nebo rychlosti, není moc příjemná. Nad vozidlem, které řídím, chci mít stoprocentní kontrolu jen a jen já sám.

+14/0
doporučit
10.9.2019 8:34

V52l24a31d53i40m84í77r 41D42l22o66u19h24ý 2734762460253

No a výfuk to má v krusnych horách v elektrárně na uhlí

+25/−5
doporučit
10.9.2019 7:14

J44a32k93u96b 46V52a15g23n26e58r 5297924535104

Jsem fakt děsně šťastný, že můžu být součástí takového úžasného národa, těch synů kněžny Libuše, co vždy přesně vědí, co je slepá větev vývoje, úplně na nic a přesně ví, co se nikdy neprosadí. Jen co si na rychlo vzpomínám - Češi přesně věděli, že je úplně na nic a nikdy nebude životaschopné: osobní auta na naftu, mobilní telefony, dotykové displaye, ploché obrazovky, digitální fotografie.....

+13/−1
doporučit
10.9.2019 9:04

J77i44ř86í 64V75e51l82í46š88e11k 8199504280863

Hmm, takže v roce 2020 už bude VW mít auto, které je ve všem horší než Tesla Model 3 (v té době už se budou TM3 prodávat třetím rokem) a bude za podobnou cenu? Tedy nevím, ale já si raději půjdu pro Teslu než abych jezdil s nějakým VW, který ze mě vytřese duši a peněženku.;-D

+13/−1
doporučit
10.9.2019 6:22

L96u17d71ě35k 31C25h73r87á81s69t15e70k 1263397231356

Vlhké sny Wolksvagenu :-) Žádná doba elektrická nepřichází. Jen si WV náplní katalogy větším množstvím neprodejných modelů, nic víc. Baterie jsou slepá vývojová větev, vzhledem k cenám, jejichž pokles se zastavil a samozřejmě hlavně kvůli směšnému množství energie na jednotku hmotnosti, které zvládnou uchovat. Ten poměr je opravdu žalostný v neprospěch baterií. U fosilního paliva je to asi 12000Wh/kg a u nejlepších baterií <200Wh/kg. A žádné výrazné zlepšování se nekoná, poslední významnější posun byl při nasazení Li-ion místo Ni-MH a od té doby je posun v řádech nižších jednotek procent za rok a žádný výhled na lepší technologii neexistuje...

+23/−7
doporučit
10.9.2019 7:13

J58a47k87u22b 88F74e36i18f10a94r 7429969436929

Auto se stejnou užitnou hodnotou koupím méně než za polovinu. A tu druhou polovinu ušetřit nelze. Je to tedy nezajímavé. Takto se elektromobilita fakt neprosadí.

+9/0
doporučit
10.9.2019 8:30

T87o94m34á27š 26K18u86c92h71a38ř 3367891618271

"pokud bude zákazník důsledně nabíjet akumulátory ekologicky vyrobenou elektrickou energií"

Ne, u elektrické energie opravdu nepoznáte, jak byla vyrobena. :-)

A je úplně jedno, jestli to auto připojíte k zásuvce u uhelné elektrárny, nebo pod "zelený" větrník. Je to postě síť, a pokud z ní nyní dobitím elektromobilu chcete odebrat 50 kWh, tak nezačne svítit víc slunce, ani nezačne víc foukat vítr, aby se té energie vyrobilo víc, ale každé dobíjené auto znamená, že někdo ve fosilní elektrárně musí "víc přiložit pod kotel", pipř v jaderné elektrárně propálí víc uranu (který pak nemáme kam uložit, a tak se nám v kontejnerech hromadí v elektrárnách). Každé další připojené eletroauto tak snižuje procento "zeleně" vyrobené energie.

+12/−2
doporučit
10.9.2019 7:36

P59e15t35r 52C33h62a52l70u62p16n97ý 9317801631348

je krásné jak dvě odvětví to vidí úplně jinak....Malý přízemní rodinný domek nemůžete vytápět pouze elektřinou - neekologické...elektrický automobil je jediná cesta být ekologický...někde je chyba..8-o

+9/−1
doporučit
10.9.2019 7:13

V35á82c75l53a88v 80P19o46u97s23t14k48a 3640751582

"německá značka se totiž odhodlala zavést s ním lidovou elektromobilitu – auto do zásuvky pro všechny." ........ za 800K v holotě... tak to jo... ;-D;-D;-D

+7/0
doporučit
10.9.2019 8:26

L85u98d22ě19k 58C94h68r88á73s79t49e27k 1423287291936

Ano, když bude uživatel důsledně nabíjet z obnovitelných zdrojů, dosáhne neutrální bilance CO2. A teď už jen chybí říct, kde má uživatel takový zdroj sehnat :-D Člověk se musí jen smát, politicky na sílu protlačený technologický nesmysl, který navíc není ani nijak ekologický, protože neexistují kromě jaderných elektráren žádné solidní bezemisní zdroje. A to celé za cenu, za kterou je to v nějakém smysluplném množství neprodejné...

+6/0
doporučit
10.9.2019 7:03

M37a32r67t45i55n 59H45u72d45e49c67e36k 3393299249873

No ja vam nevim.

Kazdy cinsky vyrobce ma jiz nekolik plne elektrickych modelu ruzne cenove kategorie minimalne 2 roky ve vyrobe. Japonci na tom nejsou o moc hur a VW kteremu tady ujel vlak vsazi na marketing a plana slova o historii ktera se budevopakovat, jelikoz oni to tak chteji. A ceka ze si vsichni sednou na zadek?

Zajimave.

PS: vite kdy napadlo VW premyslet o elektrickem aute? Az Kdyz jejich Cinska pobocka zjistila, ze jsou poslednim vyrobcem v Cine ktery ho jeste nema.. Cca 4 roky zpet.

+6/0
doporučit
10.9.2019 6:54

J93a13n 29J97e18n70i15c 1394664937124

To je teda masírka hned po ránu. To snad ani není možné, že někdo dokáže být tak nekritický.

Elektroauta dělají 80% znečištění v porovnání s novými diesely nebo benzíny. Vzhledem k jednotné elektrické síti se pořád používá v elektrárnách hojně hnědé uhlí i v Německu. Protože tímto krokem bude potřeba elektřiny stoupat, bude se oddalovat konec hnědouhelných elektráren. Není vyřešená recyklace baterek. Když jezdím 40-50k ročně, tak mi baterky dojdou asi za 3 roky a pak zaplatím půlku auta a přispěju starými baterkami k neuvěřitelné ekologické zátěží.

Mám do Prahy 350km do firemní centrály 800. To fakt ušetřím na čase, když budu několik hodin nabíjet ;-D než dojedu do cíle. U těch teoretických dojezdů je vhodné ubrat 20% v létě a 40% v zimě. Opravdu si někdo myslí, že tohle je nějaká přidaná hodnota? Dálniční známku za mě platí ostaní řidiči a daňoví poplatníci zase část nabíjení. Existuje něco jako TCO (total cost of ownership). Tak si klidně vsadím, že u elektroauta je to 200% oproti dieselu. A až někdo za 20 let řekne, že kvůli ekologické zátěží je elektroauto horší než diesel, jsem zvědav, co budou ti dnešní mudrcové, co to propagují, říkat.

SIce všichni vědí, že je to slepá ulička, že ropa přežije elektroauta, ale většina tomu tleská. Už představa toho, že mi někdo při jízdě manipuluje s autem je šílená. Při možnosti nabourání se do takového systému lze asi snadno navodit situaci pro havárii...

+12/−6
doporučit
10.9.2019 7:22

P73e48t63r 76S28v78o28b75o25d95a 5402135358631

Snad lidi dostanou rozum a zejmena do EU parlamentu budou volit rozumneji nez dnes. No ono az auta budou stat dvojnasobek, tak se jim snad v kebulich rosviti...;-OEURv

+6/−1
doporučit
10.9.2019 8:06

M49a72r18t36i41n 58K53r64o61u33p38a 2971313859650

Za ty lži o dojezdu by měly být zodpovědní souzeni polním soudem. Posaďte do toho auta běžného řidiče a jakmile to neujede v průměrném provozu deklarovanou nebo větší vzdálenost tak začít popravovat. A to pěkně odshora, protože ti jsou zodpovědní za tyto lži Auto s hmotností kolem 1400 kg spotřebuje cca 20kwh na 100 km a přes to prostě vlak nejede. Tečka.

Nějaký syntetický testy jsou na stejné úrovni jako deklarovaná spotřeba u spalováků. Je to vlastně taková Elektrogate aféra. :-P

Ekologocká EV nejsou ani náhodou a cenu nechť si každý posoudí sám.

+8/−4
doporučit
10.9.2019 8:04

R27a38d77o61m56í70r 34K81r72u49p57i21č52k98a 9904632100925

Kromě zcela nekonkurenceschopné ceny se mi to vůbec nelíbí ani z venku ani zevnitř. Interiér působí naprosto laciným dojmem i z dálky. Tudy cesta k elektromobilitě pro lidové vrstvy opravdu nepovede.

+5/−1
doporučit
10.9.2019 8:30

F43r68a97n95t12i34š44e57k 18B85ě40l48o29v56s42k19ý 6962665610514

Baterie 45 kwh = 15 l benzínu v nádrži prepocteno i s účinností elektropohonu.

+5/−1
doporučit
10.9.2019 7:45

M78a91r24t90i45n 86K82a47r11á65s69e68k 9378143868268

No co do ceny, kdyz si vememe ze prvni moderni komercne dostupne elektroauto (Mitsubishi iMiEV a jeho klony od PSA) prislo pred 10 lety, s cenovkou milion, dojezdem 100km, a je to spise pojizdny kontejner na plasty nez auto, a pak to porovna s tim co uvadeji automobilky dneska, tak je to za 10 opravdu obri pokrok.

+4/0
doporučit
10.9.2019 9:26
Foto

T67o31m36a53s 26A98p62l 4476506333290

Proč 1,7 tuny? Kdyz baterie ma 300kg...co tam tolik váží?

No a vzhled mi pripada jak pred 10 lety Rv

+4/0
doporučit
10.9.2019 7:47

K10a77r42e11l 34S11o58c24h50ů54r16e60k 2240506969565

Za 300 tisíc na pojezdy po městě bych to možná bral. Ani by to nemuselo mít takový výkon. Jenže bych musel vědět, že mi to vydrží 10 let a ještě to pak prodám. Koupi někdo ojetý elektromobil, u něhož musí vyměnit baterky? No, a taky to zatím stojí 2-3 krát víc, takže nevím.

+4/0
doporučit
10.9.2019 7:01

J52i26ř70í 20J25i69r26k51ů 5756403183345

Akorát servis bude stát u ID3 desetinu toho co na naftu/benzín a nabíjení zatím zdarma u ČEZ. Takže pri nájezdu 20.000 km ročně jsou za 8 let úspory značné. Možná téměř vyrovnají cenu benzinoveho modelu, se kterým je jízda řekněme "méně komfortní"... Kdo se jednou sveze elektrikou bude přemýšlet jak to udělat aby ji mohl mít, ne hledat důvody jak to nejde protože je o pár korun dražší...

+10/−8
doporučit
10.9.2019 7:30

Premium

Havel byl z jiného těsta, vzpomíná v rozhovoru exprezident Klaus

Jeden z hlavních aktérů polistopadového vývoje Václav Klaus starší hovořil pro LN o nepochopení kuponové privatizace i...

Premium

Test kávy v kapslích: Bezpečné, pohodlné, ale drahé potěšení

V kavárně určitě najdete zajímavější druhy kávy, rozpustná je zase levnější. Test jsme zaměřili na kávu v kapslích, z...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Najdete na iDNES.cz