Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J11a11n 84M94a92l43ý 3752112802705

Vůz pro masy za 800 tkc v základu??? Tak to jo :-)

+33/−1
doporučit
10.9.2019 6:56

J43a18n 66M78a68l69ý 3652262932415

Doba elektrická začíná? To je zbožné přání VW kvůli miliard. Investicím...a když to nepůjde, tak se bude tlačit na EU parlament, že to chce dotace a represe... děkujeme

+25/0
doporučit
10.9.2019 6:59

J30a34r19o72s59l30a85v 20R81y11c88h18t49á76ř 2444279529936

Elektromobil pro všechny:

základní cena: pod 30 tisíc eur (780 tisíc korun)

dojezd 300 km

+28/−1
doporučit
10.9.2019 7:10

O84n64d68ř60e29j 29M20u82s73i46l 9197115386194

Lidové auto - Ferdinand Porsche musí v hrobě přímo rotovat... Ale marketing je věc mocná, je třeba přesvědčit ovčana, že 30 tisíc éček je cena naprosto normální a přijatelná, naopak velmi nízká a výhodná. Za tuto cenu člověk získá dobrý pocit, že jezdí v CO2 neutrálním autě (pokud si tedy koupí takový ten filtr do zásuvky, který odfiltruje všechnu špatnou neekologickou elektřinu a pustí do baterek jen krásnou zelenou).

+15/0
doporučit
10.9.2019 7:17

J13a83n 17D75l90o21u45h71ý 7574659290799

Vuz pro masy v evrope v tuto chvili vyrabi pouze dacia. Je to nejprodavanejsi znacka novych aut fyzickym osobam. Netreba pripominat ze ceny techto vozu startuji na cene cca 170 000kc coz je cca 4x mene nez “lidovy elektrokram” od VW ;-)

+17/−1
doporučit
10.9.2019 8:46

J80a35n 68S88o44u51č26e71k 2411396718699

Automobil bude neustále online a firma bude na dálku aktualizovat software vozu. Skutečnost, že vozidlo, které řídím je neustále připojené na internet, mě popravdě řečeno trochu děsí. Představa, že mně při jízdě někdo může začít ovládat řídící jednotku a funkce vozidla včetně brzd, řízení nebo rychlosti, není moc příjemná. Nad vozidlem, které řídím, chci mít stoprocentní kontrolu jen a jen já sám.

+14/0
doporučit
10.9.2019 8:34

V15l89a61d75i55m48í10r 79D71l79o15u64h69ý 2674352400583

No a výfuk to má v krusnych horách v elektrárně na uhlí

+25/−5
doporučit
10.9.2019 7:14

J22a16k13u41b 49V47a83g24n83e12r 5677844665764

Jsem fakt děsně šťastný, že můžu být součástí takového úžasného národa, těch synů kněžny Libuše, co vždy přesně vědí, co je slepá větev vývoje, úplně na nic a přesně ví, co se nikdy neprosadí. Jen co si na rychlo vzpomínám - Češi přesně věděli, že je úplně na nic a nikdy nebude životaschopné: osobní auta na naftu, mobilní telefony, dotykové displaye, ploché obrazovky, digitální fotografie.....

+13/−1
doporučit
10.9.2019 9:04

J72i21ř46í 70V11e59l68í26š19e65k 8499174100303

Hmm, takže v roce 2020 už bude VW mít auto, které je ve všem horší než Tesla Model 3 (v té době už se budou TM3 prodávat třetím rokem) a bude za podobnou cenu? Tedy nevím, ale já si raději půjdu pro Teslu než abych jezdil s nějakým VW, který ze mě vytřese duši a peněženku.;-D

+13/−1
doporučit
10.9.2019 6:22

L13u29d75ě25k 84C23h28r32á68s38t64e51k 1773607711456

Vlhké sny Wolksvagenu :-) Žádná doba elektrická nepřichází. Jen si WV náplní katalogy větším množstvím neprodejných modelů, nic víc. Baterie jsou slepá vývojová větev, vzhledem k cenám, jejichž pokles se zastavil a samozřejmě hlavně kvůli směšnému množství energie na jednotku hmotnosti, které zvládnou uchovat. Ten poměr je opravdu žalostný v neprospěch baterií. U fosilního paliva je to asi 12000Wh/kg a u nejlepších baterií <200Wh/kg. A žádné výrazné zlepšování se nekoná, poslední významnější posun byl při nasazení Li-ion místo Ni-MH a od té doby je posun v řádech nižších jednotek procent za rok a žádný výhled na lepší technologii neexistuje...

+23/−7
doporučit
10.9.2019 7:13

J41a93k14u13b 41F53e32i96f34a80r 7889959966469

Auto se stejnou užitnou hodnotou koupím méně než za polovinu. A tu druhou polovinu ušetřit nelze. Je to tedy nezajímavé. Takto se elektromobilita fakt neprosadí.

+9/0
doporučit
10.9.2019 8:30

T90o42m47á63š 21K64u36c52h98a53ř 3577501518181

"pokud bude zákazník důsledně nabíjet akumulátory ekologicky vyrobenou elektrickou energií"

Ne, u elektrické energie opravdu nepoznáte, jak byla vyrobena. :-)

A je úplně jedno, jestli to auto připojíte k zásuvce u uhelné elektrárny, nebo pod "zelený" větrník. Je to postě síť, a pokud z ní nyní dobitím elektromobilu chcete odebrat 50 kWh, tak nezačne svítit víc slunce, ani nezačne víc foukat vítr, aby se té energie vyrobilo víc, ale každé dobíjené auto znamená, že někdo ve fosilní elektrárně musí "víc přiložit pod kotel", pipř v jaderné elektrárně propálí víc uranu (který pak nemáme kam uložit, a tak se nám v kontejnerech hromadí v elektrárnách). Každé další připojené eletroauto tak snižuje procento "zeleně" vyrobené energie.

+12/−2
doporučit
10.9.2019 7:36

P16e58t81r 18C54h72a34l54u12p96n87ý 9587951771908

je krásné jak dvě odvětví to vidí úplně jinak....Malý přízemní rodinný domek nemůžete vytápět pouze elektřinou - neekologické...elektrický automobil je jediná cesta být ekologický...někde je chyba..8-o

+9/−1
doporučit
10.9.2019 7:13

V14á33c32l34a32v 46P32o14u23s49t16k19a 3880941602

"německá značka se totiž odhodlala zavést s ním lidovou elektromobilitu – auto do zásuvky pro všechny." ........ za 800K v holotě... tak to jo... ;-D;-D;-D

+7/0
doporučit
10.9.2019 8:26

L54u90d11ě23k 90C74h98r80á51s34t22e46k 1393507751616

Ano, když bude uživatel důsledně nabíjet z obnovitelných zdrojů, dosáhne neutrální bilance CO2. A teď už jen chybí říct, kde má uživatel takový zdroj sehnat :-D Člověk se musí jen smát, politicky na sílu protlačený technologický nesmysl, který navíc není ani nijak ekologický, protože neexistují kromě jaderných elektráren žádné solidní bezemisní zdroje. A to celé za cenu, za kterou je to v nějakém smysluplném množství neprodejné...

+6/0
doporučit
10.9.2019 7:03

M68a57r60t94i29n 35H25u29d71e83c53e67k 3673479639443

No ja vam nevim.

Kazdy cinsky vyrobce ma jiz nekolik plne elektrickych modelu ruzne cenove kategorie minimalne 2 roky ve vyrobe. Japonci na tom nejsou o moc hur a VW kteremu tady ujel vlak vsazi na marketing a plana slova o historii ktera se budevopakovat, jelikoz oni to tak chteji. A ceka ze si vsichni sednou na zadek?

Zajimave.

PS: vite kdy napadlo VW premyslet o elektrickem aute? Az Kdyz jejich Cinska pobocka zjistila, ze jsou poslednim vyrobcem v Cine ktery ho jeste nema.. Cca 4 roky zpet.

+6/0
doporučit
10.9.2019 6:54

J58a51n 51J95e57n81i86c 1254144527804

To je teda masírka hned po ránu. To snad ani není možné, že někdo dokáže být tak nekritický.

Elektroauta dělají 80% znečištění v porovnání s novými diesely nebo benzíny. Vzhledem k jednotné elektrické síti se pořád používá v elektrárnách hojně hnědé uhlí i v Německu. Protože tímto krokem bude potřeba elektřiny stoupat, bude se oddalovat konec hnědouhelných elektráren. Není vyřešená recyklace baterek. Když jezdím 40-50k ročně, tak mi baterky dojdou asi za 3 roky a pak zaplatím půlku auta a přispěju starými baterkami k neuvěřitelné ekologické zátěží.

Mám do Prahy 350km do firemní centrály 800. To fakt ušetřím na čase, když budu několik hodin nabíjet ;-D než dojedu do cíle. U těch teoretických dojezdů je vhodné ubrat 20% v létě a 40% v zimě. Opravdu si někdo myslí, že tohle je nějaká přidaná hodnota? Dálniční známku za mě platí ostaní řidiči a daňoví poplatníci zase část nabíjení. Existuje něco jako TCO (total cost of ownership). Tak si klidně vsadím, že u elektroauta je to 200% oproti dieselu. A až někdo za 20 let řekne, že kvůli ekologické zátěží je elektroauto horší než diesel, jsem zvědav, co budou ti dnešní mudrcové, co to propagují, říkat.

SIce všichni vědí, že je to slepá ulička, že ropa přežije elektroauta, ale většina tomu tleská. Už představa toho, že mi někdo při jízdě manipuluje s autem je šílená. Při možnosti nabourání se do takového systému lze asi snadno navodit situaci pro havárii...

+12/−6
doporučit
10.9.2019 7:22

P10e19t98r 91S63v46o86b47o60d37a 5102415298751

Snad lidi dostanou rozum a zejmena do EU parlamentu budou volit rozumneji nez dnes. No ono az auta budou stat dvojnasobek, tak se jim snad v kebulich rosviti...;-OEURv

+6/−1
doporučit
10.9.2019 8:06

M80a51r17t31i41n 22K13r70o76u86p86a 2971783139850

Za ty lži o dojezdu by měly být zodpovědní souzeni polním soudem. Posaďte do toho auta běžného řidiče a jakmile to neujede v průměrném provozu deklarovanou nebo větší vzdálenost tak začít popravovat. A to pěkně odshora, protože ti jsou zodpovědní za tyto lži Auto s hmotností kolem 1400 kg spotřebuje cca 20kwh na 100 km a přes to prostě vlak nejede. Tečka.

Nějaký syntetický testy jsou na stejné úrovni jako deklarovaná spotřeba u spalováků. Je to vlastně taková Elektrogate aféra. :-P

Ekologocká EV nejsou ani náhodou a cenu nechť si každý posoudí sám.

+8/−4
doporučit
10.9.2019 8:04

R70a45d90o75m54í25r 20K71r90u89p30i79č10k12a 9174582200325

Kromě zcela nekonkurenceschopné ceny se mi to vůbec nelíbí ani z venku ani zevnitř. Interiér působí naprosto laciným dojmem i z dálky. Tudy cesta k elektromobilitě pro lidové vrstvy opravdu nepovede.

+5/−1
doporučit
10.9.2019 8:30

F30r76a40n79t93i72š40e76k 38B41ě21l15o65v67s83k61ý 6882915180644

Baterie 45 kwh = 15 l benzínu v nádrži prepocteno i s účinností elektropohonu.

+5/−1
doporučit
10.9.2019 7:45

M74a60r70t78i25n 40K20a41r13á67s69e37k 9768743578368

No co do ceny, kdyz si vememe ze prvni moderni komercne dostupne elektroauto (Mitsubishi iMiEV a jeho klony od PSA) prislo pred 10 lety, s cenovkou milion, dojezdem 100km, a je to spise pojizdny kontejner na plasty nez auto, a pak to porovna s tim co uvadeji automobilky dneska, tak je to za 10 opravdu obri pokrok.

+4/0
doporučit
10.9.2019 9:26
Foto

T55o90m50a27s 45A76p85l 4776596853340

Proč 1,7 tuny? Kdyz baterie ma 300kg...co tam tolik váží?

No a vzhled mi pripada jak pred 10 lety Rv

+4/0
doporučit
10.9.2019 7:47

K62a95r48e23l 24S49o54c57h69ů16r60e63k 2620626979725

Za 300 tisíc na pojezdy po městě bych to možná bral. Ani by to nemuselo mít takový výkon. Jenže bych musel vědět, že mi to vydrží 10 let a ještě to pak prodám. Koupi někdo ojetý elektromobil, u něhož musí vyměnit baterky? No, a taky to zatím stojí 2-3 krát víc, takže nevím.

+4/0
doporučit
10.9.2019 7:01

J70i71ř82í 37J89i19r56k15ů 5976503903285

Akorát servis bude stát u ID3 desetinu toho co na naftu/benzín a nabíjení zatím zdarma u ČEZ. Takže pri nájezdu 20.000 km ročně jsou za 8 let úspory značné. Možná téměř vyrovnají cenu benzinoveho modelu, se kterým je jízda řekněme "méně komfortní"... Kdo se jednou sveze elektrikou bude přemýšlet jak to udělat aby ji mohl mít, ne hledat důvody jak to nejde protože je o pár korun dražší...

+10/−8
doporučit
10.9.2019 7:30

Premium

Gott šel měsíc před smrtí do Archivu bezpečnostních složek. Měl čisté svědomí, říká Špátová

Ten titulek musím hned opravit, protože Olga Špátová s Karlem Gottem prožila vlastně roky dva. Už před deseti lety, k...

Premium

Audioknížka o životě Jeana-Paula Belmonda, vyprávěná Jiřím Krampolem. Zcela zdarma

Jiří Krampol daboval Belmonda ve 28 filmech a jeho hlas je tak s tímto hercem téměř neoddělitelně spojen. Stylově tedy...

Premium

Červenobílý život na hraně. Čína se zlobí, Tvrdík i celá Slavie trnou

Žádná legrace to není. Aspoň pro slávisty určitě ne. Sám prezident republiky naznačil, že do slavného fotbalového klubu...

Najdete na iDNES.cz