Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a44n 91M94a48l78ý 3162592212955

Vůz pro masy za 800 tkc v základu??? Tak to jo :-)

+36/−1
doporučit
10.9.2019 6:56

J13a60n 27M96a14l90ý 3852982462125

Doba elektrická začíná? To je zbožné přání VW kvůli miliard. Investicím...a když to nepůjde, tak se bude tlačit na EU parlament, že to chce dotace a represe... děkujeme

+27/0
doporučit
10.9.2019 6:59

J14a66r41o23s77l13a91v 57R76y67c37h50t32á82ř 2954959489716

Elektromobil pro všechny:

základní cena: pod 30 tisíc eur (780 tisíc korun)

dojezd 300 km

+31/−1
doporučit
10.9.2019 7:10

O81n32d60ř48e93j 71M56u61s54i44l 9317575466884

Lidové auto - Ferdinand Porsche musí v hrobě přímo rotovat... Ale marketing je věc mocná, je třeba přesvědčit ovčana, že 30 tisíc éček je cena naprosto normální a přijatelná, naopak velmi nízká a výhodná. Za tuto cenu člověk získá dobrý pocit, že jezdí v CO2 neutrálním autě (pokud si tedy koupí takový ten filtr do zásuvky, který odfiltruje všechnu špatnou neekologickou elektřinu a pustí do baterek jen krásnou zelenou).

+17/0
doporučit
10.9.2019 7:17

J12a66n 77D88l77o59u81h70ý 7754239120449

Vuz pro masy v evrope v tuto chvili vyrabi pouze dacia. Je to nejprodavanejsi znacka novych aut fyzickym osobam. Netreba pripominat ze ceny techto vozu startuji na cene cca 170 000kc coz je cca 4x mene nez “lidovy elektrokram” od VW ;-)

+20/−1
doporučit
10.9.2019 8:46

J37a74n 20S94o24u18č94e47k 2361636788529

Automobil bude neustále online a firma bude na dálku aktualizovat software vozu. Skutečnost, že vozidlo, které řídím je neustále připojené na internet, mě popravdě řečeno trochu děsí. Představa, že mně při jízdě někdo může začít ovládat řídící jednotku a funkce vozidla včetně brzd, řízení nebo rychlosti, není moc příjemná. Nad vozidlem, které řídím, chci mít stoprocentní kontrolu jen a jen já sám.

+16/0
doporučit
10.9.2019 8:34

V69l21a10d61i84m35í91r 37D28l85o44u49h16ý 2494512500743

No a výfuk to má v krusnych horách v elektrárně na uhlí

+27/−5
doporučit
10.9.2019 7:14

J13i97ř45í 59V22e40l49í34š75e88k 8889264840583

Hmm, takže v roce 2020 už bude VW mít auto, které je ve všem horší než Tesla Model 3 (v té době už se budou TM3 prodávat třetím rokem) a bude za podobnou cenu? Tedy nevím, ale já si raději půjdu pro Teslu než abych jezdil s nějakým VW, který ze mě vytřese duši a peněženku.;-D

+16/−1
doporučit
10.9.2019 6:22

J69a47k20u54b 21F28e69i19f98a69r 7229599586129

Auto se stejnou užitnou hodnotou koupím méně než za polovinu. A tu druhou polovinu ušetřit nelze. Je to tedy nezajímavé. Takto se elektromobilita fakt neprosadí.

+11/0
doporučit
10.9.2019 8:30

J67a66k26u46b 69V72a26g50n56e47r 5477304855714

Jsem fakt děsně šťastný, že můžu být součástí takového úžasného národa, těch synů kněžny Libuše, co vždy přesně vědí, co je slepá větev vývoje, úplně na nic a přesně ví, co se nikdy neprosadí. Jen co si na rychlo vzpomínám - Češi přesně věděli, že je úplně na nic a nikdy nebude životaschopné: osobní auta na naftu, mobilní telefony, dotykové displaye, ploché obrazovky, digitální fotografie.....

+13/−1
doporučit
10.9.2019 9:04

T28o67m25á93š 15K17u42c51h74a10ř 3637261978401

"pokud bude zákazník důsledně nabíjet akumulátory ekologicky vyrobenou elektrickou energií"

Ne, u elektrické energie opravdu nepoznáte, jak byla vyrobena. :-)

A je úplně jedno, jestli to auto připojíte k zásuvce u uhelné elektrárny, nebo pod "zelený" větrník. Je to postě síť, a pokud z ní nyní dobitím elektromobilu chcete odebrat 50 kWh, tak nezačne svítit víc slunce, ani nezačne víc foukat vítr, aby se té energie vyrobilo víc, ale každé dobíjené auto znamená, že někdo ve fosilní elektrárně musí "víc přiložit pod kotel", pipř v jaderné elektrárně propálí víc uranu (který pak nemáme kam uložit, a tak se nám v kontejnerech hromadí v elektrárnách). Každé další připojené eletroauto tak snižuje procento "zeleně" vyrobené energie.

+15/−2
doporučit
10.9.2019 7:36

L96u54d62ě47k 53C31h86r44á15s44t55e75k 1693347241516

Vlhké sny Wolksvagenu :-) Žádná doba elektrická nepřichází. Jen si WV náplní katalogy větším množstvím neprodejných modelů, nic víc. Baterie jsou slepá vývojová větev, vzhledem k cenám, jejichž pokles se zastavil a samozřejmě hlavně kvůli směšnému množství energie na jednotku hmotnosti, které zvládnou uchovat. Ten poměr je opravdu žalostný v neprospěch baterií. U fosilního paliva je to asi 12000Wh/kg a u nejlepších baterií <200Wh/kg. A žádné výrazné zlepšování se nekoná, poslední významnější posun byl při nasazení Li-ion místo Ni-MH a od té doby je posun v řádech nižších jednotek procent za rok a žádný výhled na lepší technologii neexistuje...

+25/−7
doporučit
10.9.2019 7:13

V46á15c56l27a20v 44P61o11u36s24t34k35a 3250821502

"německá značka se totiž odhodlala zavést s ním lidovou elektromobilitu – auto do zásuvky pro všechny." ........ za 800K v holotě... tak to jo... ;-D;-D;-D

+10/0
doporučit
10.9.2019 8:26

P71e31t26r 27C11h38a84l39u68p86n20ý 9107461271178

je krásné jak dvě odvětví to vidí úplně jinak....Malý přízemní rodinný domek nemůžete vytápět pouze elektřinou - neekologické...elektrický automobil je jediná cesta být ekologický...někde je chyba..8-o

+10/−1
doporučit
10.9.2019 7:13

L20u21d69ě76k 96C61h14r98á65s49t11e40k 1273957901446

Ano, když bude uživatel důsledně nabíjet z obnovitelných zdrojů, dosáhne neutrální bilance CO2. A teď už jen chybí říct, kde má uživatel takový zdroj sehnat :-D Člověk se musí jen smát, politicky na sílu protlačený technologický nesmysl, který navíc není ani nijak ekologický, protože neexistují kromě jaderných elektráren žádné solidní bezemisní zdroje. A to celé za cenu, za kterou je to v nějakém smysluplném množství neprodejné...

+8/0
doporučit
10.9.2019 7:03

M10a41r36t11i71n 41H50u96d22e36c77e48k 3673379469803

No ja vam nevim.

Kazdy cinsky vyrobce ma jiz nekolik plne elektrickych modelu ruzne cenove kategorie minimalne 2 roky ve vyrobe. Japonci na tom nejsou o moc hur a VW kteremu tady ujel vlak vsazi na marketing a plana slova o historii ktera se budevopakovat, jelikoz oni to tak chteji. A ceka ze si vsichni sednou na zadek?

Zajimave.

PS: vite kdy napadlo VW premyslet o elektrickem aute? Az Kdyz jejich Cinska pobocka zjistila, ze jsou poslednim vyrobcem v Cine ktery ho jeste nema.. Cca 4 roky zpet.

+7/0
doporučit
10.9.2019 6:54

K60a61r81e55l 13S45o45c98h47ů79r29e78k 2840356359605

Za 300 tisíc na pojezdy po městě bych to možná bral. Ani by to nemuselo mít takový výkon. Jenže bych musel vědět, že mi to vydrží 10 let a ještě to pak prodám. Koupi někdo ojetý elektromobil, u něhož musí vyměnit baterky? No, a taky to zatím stojí 2-3 krát víc, takže nevím.

+6/0
doporučit
10.9.2019 7:01

J57a91n 64J86e15n54i90c 1764254607854

To je teda masírka hned po ránu. To snad ani není možné, že někdo dokáže být tak nekritický.

Elektroauta dělají 80% znečištění v porovnání s novými diesely nebo benzíny. Vzhledem k jednotné elektrické síti se pořád používá v elektrárnách hojně hnědé uhlí i v Německu. Protože tímto krokem bude potřeba elektřiny stoupat, bude se oddalovat konec hnědouhelných elektráren. Není vyřešená recyklace baterek. Když jezdím 40-50k ročně, tak mi baterky dojdou asi za 3 roky a pak zaplatím půlku auta a přispěju starými baterkami k neuvěřitelné ekologické zátěží.

Mám do Prahy 350km do firemní centrály 800. To fakt ušetřím na čase, když budu několik hodin nabíjet ;-D než dojedu do cíle. U těch teoretických dojezdů je vhodné ubrat 20% v létě a 40% v zimě. Opravdu si někdo myslí, že tohle je nějaká přidaná hodnota? Dálniční známku za mě platí ostaní řidiči a daňoví poplatníci zase část nabíjení. Existuje něco jako TCO (total cost of ownership). Tak si klidně vsadím, že u elektroauta je to 200% oproti dieselu. A až někdo za 20 let řekne, že kvůli ekologické zátěží je elektroauto horší než diesel, jsem zvědav, co budou ti dnešní mudrcové, co to propagují, říkat.

SIce všichni vědí, že je to slepá ulička, že ropa přežije elektroauta, ale většina tomu tleská. Už představa toho, že mi někdo při jízdě manipuluje s autem je šílená. Při možnosti nabourání se do takového systému lze asi snadno navodit situaci pro havárii...

+13/−6
doporučit
10.9.2019 7:22

P21e91t78r 58S17v75o52b69o77d36a 5432695728901

Snad lidi dostanou rozum a zejmena do EU parlamentu budou volit rozumneji nez dnes. No ono az auta budou stat dvojnasobek, tak se jim snad v kebulich rosviti...;-OEURv

+7/−1
doporučit
10.9.2019 8:06
Foto

T66o72m81a49s 49A29p81l 4126196263660

Proč 1,7 tuny? Kdyz baterie ma 300kg...co tam tolik váží?

No a vzhled mi pripada jak pred 10 lety Rv

+5/0
doporučit
10.9.2019 7:47

F29r13a15n22t12i91š53e77k 79B83ě46l11o77v85s65k85ý 6912965400174

Baterie 45 kwh = 15 l benzínu v nádrži prepocteno i s účinností elektropohonu.

+6/−1
doporučit
10.9.2019 7:45

M66a17r84t16i79n 55K21r57o38u89p68a 2411493779920

Za ty lži o dojezdu by měly být zodpovědní souzeni polním soudem. Posaďte do toho auta běžného řidiče a jakmile to neujede v průměrném provozu deklarovanou nebo větší vzdálenost tak začít popravovat. A to pěkně odshora, protože ti jsou zodpovědní za tyto lži Auto s hmotností kolem 1400 kg spotřebuje cca 20kwh na 100 km a přes to prostě vlak nejede. Tečka.

Nějaký syntetický testy jsou na stejné úrovni jako deklarovaná spotřeba u spalováků. Je to vlastně taková Elektrogate aféra. :-P

Ekologocká EV nejsou ani náhodou a cenu nechť si každý posoudí sám.

+8/−4
doporučit
10.9.2019 8:04

R33a69d66o50m61í95r 29K16r32u46p41i30č50k93a 9764692380185

Kromě zcela nekonkurenceschopné ceny se mi to vůbec nelíbí ani z venku ani zevnitř. Interiér působí naprosto laciným dojmem i z dálky. Tudy cesta k elektromobilitě pro lidové vrstvy opravdu nepovede.

+5/−1
doporučit
10.9.2019 8:30

M77a22r87t72i86n 15K92a56r10á74s36e32k 9928503928668

No co do ceny, kdyz si vememe ze prvni moderni komercne dostupne elektroauto (Mitsubishi iMiEV a jeho klony od PSA) prislo pred 10 lety, s cenovkou milion, dojezdem 100km, a je to spise pojizdny kontejner na plasty nez auto, a pak to porovna s tim co uvadeji automobilky dneska, tak je to za 10 opravdu obri pokrok.

+4/0
doporučit
10.9.2019 9:26

M39a70r77t27i95n 93J53a80r57o13š 4857625516223

Češi v roce 1906: Tvl, auto, to se nikdy neprosadí. Vždyť je to drahý, to si může koupit jen nějakej hrabě Kolowrat, já jako normální člověk určitě ne. A na co to jako bude jezdit? Vždyť benzín se nedá skoro nikde koupit, snad jen v některých lékárnách. Kdežto seno pro koně je všude. Jste všichni blázni. Auto je mrtvý, budeme jezdit v kočárech.

+7/−5
doporučit
10.9.2019 8:27

Premium

Test kebabů: Hovězí maso, které nedávno ještě kdákalo, i nadměrné množství soli

Orientální kebab by mohl být zdravější alternativou smažených hamburgerů a hranolků. Jenže to by musel být připravován...

Premium

Tajemství zdraví je ukryto v mezilidských vztazích, tvrdí psycholog Ptáček

Jakým způsobem žijeme a přistupujeme ke svému okolí, máme vlastně z velké části předurčené. Ovlivnit nás může nejen...

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Najdete na iDNES.cz