Pátek 28. února 2020, svátek má Lumír
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 28. února 2020 Lumír

Diskuse k článku

Král prostoru SsangYong Korando zaujme skvělou cenou

Bohatá výbava, nadprůměrný zavazadlový prostor, velmi příznivá cena – ale neznámé jméno. Má smysl si místo Karoqu koupit Korando?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60a70r42i31o 76K86i51s79s 9822288601550

Ale skúste zohnať za pár rokov náhradné diely....

0/0
12.12.2019 16:22

P85e50t18r 43M76i93c76h69a98l 2660684261812

Takže relativně levné, neprověřené, neznáme ceny dílů ani servisu. ... Fakt výhodná koupě. :-)

+1/0
12.12.2019 15:15

P91e29t44r 13M55a71r89š28á62l15e41k 9585722204559

Když to srovnám s taky korejským Tucsonem, tak Korando působí mnohem líp.

0/0
12.12.2019 12:32

J37i60r37i 64G46a45z78d56a 8254613294324

uz predchozi Korando bylo skvele, pockas is jeste na hybrdini verzi a pak to bude zhavy kandidat na vymenu za XC60

0/0
12.12.2019 12:25

G10e74o71r98g 42K77o84m40b18e93r63e30c 9974381556211

Kdyz zacali chodit prvni japonsky auta do Evropy smali jsme se jim rikali jsme jim japonec-pitomec. No a netrvalo dlouho a byli pred nama. To samy korejci a to samy Dacia. Za par let to cinani vychytaj, poucej se a zaplavej trh.

+1/−1
12.12.2019 11:50

O78n18d10ř98e19j 45F60r14a12n48c 4279531458

To jsou hrozný kecy. Prostě Japonsko se dotáhlo na Evropu, Korejci jsou už blízko a Dacia má k evropské konkurenci v drtivé většině dost daleko a jinak to ani nebude, když jsou to generaci až dvě staré Renaulty. No a Čína, to je ještě hudba daleké budoucnosti, to se o nich říká už 10 let a zatím se nepřiblížili ani té Dacii.

+2/0
12.12.2019 14:21

M18i65c93h54a72l 80T81a11r11n38a20j 2555654201293

Podobně výkonní konkurenti se pohybují až kolem hranice 600 tisíc korun.

Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/magazin/test-vozu-ssangyong-korando-kral-prostoru-bohata-vybava.A191209_120459_automoto_taj

Jasně... Mitsubisih ASX 415.000(110kW), Mitsubishi Eclipse Cross 500.000(120kW), Nissan Qasqai 510.000(110kW nafta), Jeep Renegade 530.000(110kW) a to bych mohl najít dalších X modelů.

0/0
12.12.2019 10:37

P94e42t20r 73M64a95r54š23á33l19e75k 9435642524149

ASX je 10 let staré auto, navíc menší. Renegade je menší.

0/−2
12.12.2019 10:51

V10á66c21l75a21v 49P49a96v88e61l22e55k 1350146106414

ASX je nové auto, model 2019...

+2/−1
12.12.2019 10:59
Foto

P69e49t63r 61D51o37u90p32a62l 5391898535409

Tak inak "ASX je konstrukčně 10 let staré auto", nehledě na průběžné modernizace. I s čtvrtým faceliftem hlavně v interiéru opravdu vypadá jak z minulé dekády, ale to obecně Mitsubishi nebo Suzuki všechny.

+2/−1
12.12.2019 11:03

M82i21c61h47a76l 68T27a74r86n65a64j 2525654421813

ASX je větší než Qashqai a Renegade má podobné rozměry jako Qashqai, který autor zmiňuje v článku jako konkurenta Koranda. Já si to nevymyslel...

0/0
12.12.2019 11:48

J84i92r75i 55G50a57z67d77a 8854483564114

vsechno mensi auta, nehlde na to, jak jiz uvedeno vyse, konstrukcne treba ASX 10 let stare...

0/0
12.12.2019 12:27

M93i35c56h72a50l 48T13a54r76n48a65j 2535404291753

Korando se ve své třídě musí postavit nejen zmíněné Škodě Karoq, ale také řadě dalších SUV – namátkou Hyundai Tucson, Kia Sportage nebo Nissan Qashqai.

Autor uvedl takovéto vozy jako konkurenty v dané třídě. Já jsem vypíchl několik vozidle velkých jako Qashqai, který opravdu nejsou se srovnatelným výkonem za 600.000

0/0
12.12.2019 13:39

M23i17c87h10a88l 86T77a84r89n33a10j 2985624451473

Já nevím. To je jak, kdybyste neuměli číst. Já tady neříkám, že je to které auto lepší nebo jestli je to které auto větší.

Já pouze reaguju na autorem článku napsané tvrzení, že srovnatelně výkonní konkurenti se pohybují až kolem hranice 600k. Sám autor pak jako konkurenty ve své třídě napíše modely: Sporatge, Karoq, Tucson a Qashqai.

Proto jsem vypích několik srovnatelně výkonných vozidel, které jsou +- velké jako autorem zmíněné modely Qashqai a Karoq, které jsou podstatně levnější, než autorem uvedená částka 600.000,- Kč s DPH.

0/0
12.12.2019 13:53

P39a87v67e38l 86Š19ť80a73s28t65n42ý 7280499545457

A ta skvělá cena je kde?

0/−2
12.12.2019 9:57

V67á81c29l80a67v 15P73a37v44e44l74e85k 1110376826654

Tak pro toho, kdo kalkuluje při koupi vozu (asi jako já) jsou ještě další podstatné informace. Například interval servisní prohlídky, záruční doba (Hyundai má 5 let, u Škody to jde také), jestli ta motorizace jezdí i u jiných značek (motory Hyundai i VW jsou již léta prověřeny a jezdí v mnoha vozidlech)...

Nákupní cena je pouze vstupní údaj (i když pro někoho nejdůležitejší).

+1/0
12.12.2019 9:33

P82e73t19r 43M90a25r94š83á11l37e15k 9605272334139

Motory VW jsou již léta prověřeny a známy svou zoufalou nespolehlivostí. Motory H/K jsou na tom sice lépe ale taky to není vyloženě hitparáda.

+1/−1
12.12.2019 9:35

V14á75c56l42a84v 13P77a44v20e34l37e50k 1140826156144

Ale člověk si může udělat obrázek. A třeba s 2,0 TDI od VW bych problém neměl. Tyto pohonné jednotky od SY mi toho ale mnoho neříkají.

+1/0
12.12.2019 9:37

P27e85t80r 38M50a15r43š21á40l41e24k 9965622104569

https://www.reliabilityindex.com/manufacturer/Engine

0/0
12.12.2019 9:40

R63e15n34é 80H66a26l51l33a 8681758556426

Taky se divím, jak VW dokáže roky balamutit o své "kvalitě". To si opravdu nikdo nepřečte o těch autech, než si je jde koupit? Kolega Pavelek by koupil 2,0TDI, ale ten motor má milión verzí a větší část stojí za p.d.

0/0
12.12.2019 13:58

O44n72d41ř77e75j 55F47r44a74n98c 4449371308

No, tak zrovna Hyundai se na té záruce brutálně prodraží. Podívejte se na ceny garanček. To vyjde levněji auto na ty dva roky navíc na závady připojistit ;-)

+3/0
12.12.2019 9:43
Foto

D23a96v21i71d 98V67o63b86e91c74k15ý 7486766833137

Jak je to s cenou servisu, potažmo náhradních dílů? Tam bych čekal kámen úrazu.

+11/0
12.12.2019 0:29

O87n68d66ř50e47j 79F33r47a66n19c 4589851258

Jj, a je to i obecně otázka kvality. Dva známí měli SUV předchozí generace (jedno byl Rexton a druhé právě Korando) a zrovna etalon spolehlivosti to nebyl. Oba řešili dost zásadní problémy s motorem někde kolem 100-150 tisíc km.

0/0
12.12.2019 8:27

J52a62r93e48k 82W43o86l91f 5140669580

Bude to obdobné, možná horší než u Hyundaie. A tyto korejské firmy (ještě KIA), na této politice staví, tedy levnější auta, ale drahé díly a servis na kterém to pak dohánějí ...

0/0
12.12.2019 9:45

M27a68r27t90i19n 47P39l91z22á59k 2527709428854

Nejen cenou, ale i dostupností ND

Aby auto nestalo měsíc v servisu, než připlujou součástky

0/0
12.12.2019 12:29

Premium

Luxusní auta a vily. Pohádkový život utnula mladíkům až policie

Jakubovi O. bylo dvacet let, když založil firmu J.O. Investment a začal podnikat. Po třech letech jezdil v kabrioletu...

Premium

Lhaní se dá naučit. Emoce se však obelhat nedají, radí kriminální psycholog

Naproti vám sedí podezřelý. Říká pravdu, nebo lže? Kriminální psycholog Ondrej Kubík ví, jak u výslechu přečíst mysl...

Premium

Dojemná záchrana? Nikoliv. MF DNES odhalila síť černého byznysu se psy

Líbivá záchrana psů z nevhodných podmínek je skvělý byznys. Na jeho financování se podílí česká i německá veřejnost....

Najdete na iDNES.cz