náhledy
Interiér. Rozhraní navigačního systému je přehledné. Na jeho rychlosti ještě vývojáři pracují.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Interiér. Celá palubní deska je poměrně hodně kolmá.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Víko kufru nové corolly
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Víko kufru nové corolly
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Přední partie nové corolly
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Přední partie nové corolly
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Světlomety a přední maska nové corolly
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Nová Toyota Corolla v bílém provedení
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Středová konzole, které vévodí multifunční display navigace a médií. Digitální hodiny jsou poněkud mimo zorné pole řidiče.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Posez za volantem je příjemný. Komfortu by přidaly delší sedáky.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
V odrazu ve výloze si všimněte rozsvíceného blinkru. Pod diodami denního svícení není jeho světlo příliš intenzivní. Navíc je podle našeho názoru utopen až moc ve středu karoserie.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Při 120 km/h točí dieselová čtrnáctistovka 2 250 otáček na šestku.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Pohled do zavazadelníku nové corolly. Opěráky zadních sedaček jsou sklopné.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Prostoru na zadních sedadlech nabízí nová corolla opravdu hodně.
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Interiér nová Toyoty Corolly
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Nová Toyota Corolla na klikatých silnicích Mallorky
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Nová Toyota Corolla na klikatých silnicích Mallorky
Autor: Jan Váca, iDNES.cz
Nová Toyota Corolla na klikatých silnicích Mallorky
Autor: Jan Vaca, iDNES.cz
Nová Toyota Corolla
Autor: Jan Vaca, iDNES.cz