Diskuze
Hyundai i30 kombi: velký kufr za málo peněz
Děkujeme za pochopení.
Chytry.Levicak
zájemce o koupi Hyundaie varuji
cena Hyundaie je sice přijatelná,ale zase je dražší servis! Mají to dobře vymšlené korejci. Mluvím z vlastní zkušenosti se starou i30. Jinak první generace měla mouchy. Kuforvá dveře se úplně nezavíraly(nejspíš chyba softwaru)reklamace neuznaná.ony se sice zavřou...jenže to o milimetr nedoklapne a hlásí to na palubovce jako otevřené.Takže když si toho nevšimnete druhý den máte vybitou baterku. A ještě při startu po rozjezdu to škubne dopředu. Naštěstí se to vyloženě pořád nestává....jestli i tyto mouchy má i druhá generaco to netuším. Je lepší se na to poptat uživatelů. a nepodcenit!
scifi
Re: zájemce o koupi Hyundaie varuji
Mám také první generaci, 1.4 CVVT 80kW, kufr se mi dovírá. Auto po rozjezdu necuká Ve firmě máme ix55, ix35, i30cw, ne proto že jsou nejlevnější (nejsou) ale proto, protože mají poměr/ výkon.
nepetr
Re: sousedi
Minimálně 20% ČECHŮ. Kteří mají stále zažito mít víc než ten druhej
jeremiasz
Diky za vysvetleni
Takze uz jsem se dozvedel, proc Cesi bezpodminecne potrebuji wagony, protoze maji 2 deti s kocarkama, 2-3x za rok jezdi autem na dovolenou do jugoslavie pod stany a po ceste se jeste v alpach stavi na rafty. Stehuji v tom sekacky, sut do sbernych dvoru a kocarky (prumerny Cech totiz nedokaze poridit inteligentne skladaci kocar a potrebuje s nim najet do kufru po rampe). Kvalifikovanym odhadem jsem se o sobe dozvedel, ze jsem 18 lety cucak co bali rostenky (33 let, stala druzka jiz drahne let). Taky nemaji problem s obratnosti (tedy najit misto a zaparkovat) v opravdickych mestech (protoze vsichni ziji ve vlastnich domkach se zahradou a garazi) Jo a taky to, ze mam jeste mokry ridicak (14 let ridicak, hrubym odhadem 10-15 tisic km rocne)
Zrejme nikdo s ditetem neprezije v hatchbacku. Jsem ztracen.
billa98
Re: Diky za vysvetleni
Clovece stále jsi nám vsem nevysvetlil jak dás do hatche ten kočárek :-)))) Hlavne ale nechápu co resís, proste ty kombika nepotrebujes, tak ho nemas, my ho potrebujem, tak ho máme. :-)
zmensvoubudoucnost
další hřebiček do rakve octavkam
jen tak dal, o to dřív nam prestane škodavka nabizet předražene prahistoricke kousky. Miluji konkurenci. a podle zebricku prodejnosti to zacinaji lide v CR pomalu a jiste chapat že je načase přestat ze sebe dělat voly Němcum.
Sanjuro
Re: další hřebiček do rakve octavkam
němcům je to jedno, drtivá většina produkce škodovky se prodá mimo čr
Tahle_zeme_neni_pro_poctivy
hyundai usel velky kus cesty ale
koncern VW to porad ani zdaleka nestaci
sarunecka
Chevrolet Cruze combi
který se začne prodávat na podzim má velmi ladné tvary karoserie a cena bude taky zajímaváBude to velký konkurent.
ODS čstější než Standův kříšťál
Re: Chevrolet Cruze combi
Cruze se mi docela líbí, od té doby co to není Daewoo se tahle automobilka hodně změnila
nepetr
Nová i30
Jak jsem již psal je to auto které si určitě najde své zákazníky stejně jako kterékoliv jiné. Není potřeba zde psát SVÉ subjektivní pocity s té nebo oné značky a vyvracet někomu jeho názor. Každý má rád a sedí mu něco jiného. Hanit někomu jeho auto a své vynášet do nebes je velmi samolibé a hlavně ubohé. Navíc nelze srovnávat i30 která vyšla na svět před páru měsíci a Octuli jak je v ČR zvykem vše srovnávat s tímto autem která se z malými změnami vyrábí 8 let. To může pouze člověk který autům nerozumí a neměl by o nich tedy ani diskutovat.
zmensvoubudoucnost
NO prave ze ty tomu nerozumis
a prave s octavkou by se srovnavat meli protoze jak jinak chces zjistit co si mas koupit a jestli se octavka prodava za draz z horsi vybavou a jeste je ke vsemu stara 8 let jak rikas ty. Tak po srovnani zjistim octavka je stara, nevybavena a predrazena tak proc ji kupovat ... a duvod ze je neco stare a proto se to nemuze srovnavat je totalni nesmysl proze prave tychle auto si konkuruji.. Vetsi blabol jsou uz dlouho necetl
rechtak
1,6 gdi automat
tak nevím jak s autem jezdí novináří, ale já mám po cca 1000 km u hatchbacku průměr 6,4, jezdím dálnice a okresky, počítám, že po větším zajetí bude spotřeba 6 až 6,5 l/100km standart
nepetr
Re: 1,6 gdi automat
S 1,9 SDI jsem taky jezdil za 5,5 průměr a to převážně po Praze dálnice tak ze 30% z ujetých 180tkm za 5let. Dnes s 1,6 100 koní mám 6,5 Nechápu proč stále lidi spojují TDI s nižší spotřebou tedy úsporou. Pokud nenajezdí ročně 30 tkm je vyšší pořizovací cena zpět cca za 4 roky. A jelikož 80% Čechů najezdí ročně do 15tkm nechápu proč je 9 z deseti aut DIESEL.
Dewils1
!
asi jsem divný čech, ale já chci mít prostor pro sebe a né aby si taška v kufru mohla roztahovat ramena
JeFFik
Re: !
ty jsi divný čech, já nejsem divný čech, takže průměr normálnosti českého národa v evropském měřítku je dodržen.
jeremiasz
co Cech, to kombi
osobne jsem nikdy nepochopil obsesivni potrebu Cechu porizovat si wagony. Par litru navic, vyssi spotreba, nizsi obratnost, deformace designu (vsechny kombiky jsou proste hnusny, to mi nikdo nevymluvi) a vyuziju to kolikrat? Jsem presvedcen, ze naprosta vetsina hrdych majitelu wagonu nakladovy prostor vyuzije v mene ne 15-20%
ja mam hatch, 370 litru plne dostacovalo na tydenni dovolenou pro dva, koncem srpna s tim opet ve dvou valim do Toskanska. Kazdopadne az se rozrostem, predpokladam, ze poridim na strechu rakev a kdyz uz bude potreba dalsi prostor, tech dalsich 350 litru najdu na strese.
moji rodice meli cca 20 let Skodu Rapid (to puvodni dvoudverove skodatko podobne Erku) a to i v dobe, kdy me bylo 12 let a me sestre 2 roky. Verte neverte, kdyz bylo potreba, vesli jsme se i s bagazi.
Ale necht, kazdemu co jeho jest, kombi je proste hit, jen tomu nerozumim:)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...