- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příliš idealistický článek. V MC4-12C jsem nikdy neseděl ani nejel, ale pokud testovací jezdci dvou nejznámějších britských motorických magazínů nezávisle na sobě vyhodnotí chování vozu na okruhu a jeho komunikativnost s řidičem jako nepříliš vydařené a to právě ve srovnání se zmiňovaným Ferrari Italia, tak jim rozhodně věřím víc...
Špatné tohle auto jistě není, ale bohužel velká očekávání od "následníka proslulého MC F1" nenaplnilo a v souboji s Ferrari Italia jednoznačně podlehlo. A to píšu bez ohledu na fakt, že jsem fanouškem britských sportovních vozů.
Tak pro všechny "odborníky" co se tu hádají o brzdné dráze:
Ferrari FF - 35m ze 100km/h suchá vozovka
Info na stránkách policie je (bez udání vozu) 45m z 90km/h suchá vozovka.
http://cs.m.wikipedia.org/wiki/Ferrari_FF
http://www.policie.cz/clanek/uzemni-odbor-trutnov-dopravni-inspektorat-rychlost.aspx
Co neubrzdíš, to neukecáš. Ale jak vidno, pořád je spousta lidí, kteří žijí v omylu, že to ukecají.
Jezdím s ním v Real racing 3 a nic moc, akcelerace brutální, ale brzdy slabší a trakce v zatáčkách taky žádná sláva
Hlavne ten pocit zamacknuti do sedacky, ze?
To uz naozaj nedokaze v idnes nikto spravit normalnu reportaz o takomto aute? Kde by si fundovany clovek sadol za volant, zapojil kameru a ukazal nam ako to auto fakt jazdi? Blikajuce video je akoze k comu dobre?
Tak brankář Hruška z FK Příbram o víkendu jedno z těch 4 u nás zrušil o sloup
Co tak opravit tu chybu v nadpise??
Aha no - tak ta Vzduchová brzda ( křídlo ) je na MP4ce tak unikátní že dřív ho měl i Veyron..
Asi se jim to trošku pomíchalo - McLaren s tímhle nápadem přišel jako první, ale bylo to už na F1...
"Pro ilustraci: ze stovky zastaví auto na necelých 31 metrech." - nechci nic říkat, ale 30 metrů je naprosto běžná hodnota.
se podivej na jejich webovky, za tebe to delat nikdo nebude
Dost nepovedeny auto. Nema zadni sedacky, tachometr, stresni nosic, tazne zarizeni. Naopak ma prilis maly kufr. Diky, nechci.
A sakra tolik minusu - takze ocenuji na uvedenem voze prostorny kufr, integrovany stresni nosic, prehledny tachometr a nenapadne tazne zarizeni. Dalsim neoodiskutovatelnym plusem je silny motor umoznujici pripojeni pluhu.