Diskuze
Elektrický Opel Corsa boduje 100kW nabíjením a skvěle vypadá
Děkujeme za pochopení.
H27o36n69z30a 13T28a83r
1990 Elektromobil OPEL Kadett , Astra Impuls
Elektromobil OPEL (na některých trzích VAUXHALL)
http://www.electroauto.cz/opel.html
2010 Opel Vivaro e-Concept - elektrická dodávka
http://www.hybrid.cz/novinky/opel-vivaro-econcept-elektricka-dodavka
J64a65n 65Z92í61m30a
To je hezke . A proc ty predrazene krapy nikdo nekupuje ??
V40l76a70d93i22s12l14a22v 65B19u32r96y14š27e74k
proč všechny co se vyrobí zůstávají na skladě, to je to, co my nevíme a to je to, co musíme zjistit
P53a24v36e83l 68M69o31r53a65v13e40c
Toto je předražené auto a jako jediné auto to fakt není nic moc, ve 120 to ujede ani ne 200km, jinak se přes těch 300km člověk dostane. Nejlevnější EV, které dává smysl je Model 3 LR, který je opravdu použitelný jako jediné auto a zvládne vše, ale to stojí 1,4 mega, ještě snad SR+ by se dal, ale ten dojezd už je horší. Všechno pod tuto cenu už je velký kompromis a na dlouhé cesty to buď nemá dojezd, nebo pomalé nabíjení a nebo oboje a je z toho pak druhé auto na denní ježdění, ale kdo dá 800 a víc tisíc za tohle malé vozítko, to radši koupím třeba Mercedes GLA (150 - 200 přidám).
V44l53a52d94i63s55l78a83v 93B92u13r39y24š16e72k
tak zas kdyby bylo přelevněný, tak by na to byly pořadníky a lidi by se o to bili, nejspíš proto to není přelevněný, ale je to předražený
S61t27a47n32i98s11l18a22v 22N51o65v77o61t70n55ý
Hlavně se mi líbí ta spotřeba, ale kolik ujedu na plné nabytí jsem se nedočetl tak jako jak dlouho trvá to rychlo nabíjení a taky kolik stojí a jak dlouho trvá nabíjení doma třeba z 400V zásuvky
P27a37v19e71l 69M68o22r24a68v51e34c
Z 5 na 80% to trvá cca 35 minut, z 5 na 60% pak asi 21 minut, viděl jsem test e208 což je stejné auto jen s trochu jiným designem. toto je na 100 a více kwh nabíječkách.
T42o80m58á49š 84L21e76t94a17v14k15a
Videl jsem bouchnout 12V baterku v autě. Viděl jsem bouchnout baterku ve vysokozdvižném vozíku. Žádný starý šrot. Viděl jsem hořet elektromobil.
Nechci elektromobil.
J42i13r38i 36F40i40n53k
Viděl jsem hořet benzín. Viděl jsem hořet auto se spalovacím motorem. Navíc klasická auta hoří několikanásobně casteji než Ev.
Jaký si mám vzít závěr?
T26o23m48á74š 74K30u52c46h13a49ř
Kdybyste napsali cenu už v prvním odstavci, mohl jsem ušetřit 5 minut svého života, které jsem takto strávil zbytečným čtením článku.
J80i74ř67í 36Z62ý71k65a
celý článek jsem pročítal řekněme z pohledu "chci si koupit elektromobil". 50kWh baterka? No, do práce, z práce, nakoupit, na kratší výlet to stačí. Takže OK. Nabíjení? V Opelu překvapili. Super výkon. Rozměry auta? No co, měl jsem první generaci Astry, která bývala brána jako rodinné auto a taky to šlo. Tohle je dokonce větší. Maximálka 150? No nic moc, ale ... na blbnutí bych si nechal spalovák. Pohodlné Oplí sedačky? Jsem rád, že to není PSA univerzál. Spotřeba? Dobrá. Dojezd 250-300km. Stačí. Vždyť je to malé příměstské auto, jistě za pár korun. Elektronika funguje, má to Apple Airplay, což se hodí. Ty jo, že bych si šel koupit elektromobil? Hele ono to má i dálkové ovládání přes mobil - výhřev, chlazení, zámky, okénka. Paráda. Cena normálně jsem to zařval: "do pr ... kený ohrady, to jsem musel strávit 5 minut života čtením tohodle článku, abych zjistil, že se v Opelu zbláznili? Za pětikilo by mi to přišlo relativně dost drahé. A oni za to chtějí skoro meloun? Proč bych měl udělat takovou blbost?"
Z54d10e65n63ě51k 22M94o15r43á43v37e81k
Popravdě - vy jste čekal něco pod 500 tisíc? Já bych to chtěl taky, ale jsem realista - ještě chvíli si počkáme. Tradiční automobilky se teprve musejí naučit dělat elektromobily, pak se musejí naučit je dělat dobře a teprve až budou mít kapacity na masovou výrobu hlavně baterií, tak začnou ceny klesat.
R70a73d17o29v42a83n 73B64u68r40k90o66v11i36č
Nebudu se zabývat dementními komentáři těch, co v životě v elektormobilu ani nejeli, natožpak aby ho řídili. K praktické stránce věci: ̈
a) Děs.tv = 2 řvoucí reklamy ve videu na začátku, 1 na konci. Mezitím Jezdící tichý elektromobil podbarvený řvoucí hudbou s nápisem Bez komentáře. Tak soudruzi, buď jste noviny, nebo televize, tyhle hybridy jsou k ničemu.
b) kabeláž vozíte v kufru vzadu, přestože to vepředu má čumák jako kráva a v něm pidi motůrek a invertor.. I tak tím konstruktéři zas.ali celý prostor předního kufru. I daleko menší BMW i3 už má roky v předním kufru místo na kabeláž, a abych nefauloval se zadokolkou tak i Audi etron s podobným rypákem jak kráva a předním náhonem má v předním kufru místo pro zavazadla. Malé, ale má.
M61a38r69t98i77n 67K86o52n76e60č59n95ý
Když vidím tu 75kW nabíječku uprostřed krytého stání ve Vaňkovce, kde nejsou žádné protipožární přepážky, přestože je hasiči požadovali, tak to abych se tomu nákupáku teď raději vyhýbal...
V24l19a13d75i66s41l17a16v 66B47u93r78y96š11e84k
tos mně připomněl mojí babičku, ta vždycky když viděla parní lokomotivu, tak se pokřižovala
I56v69o 45F31u93r49t59h37n25e10r
Doby kdy si auto pořizoval každý jsou nenávratně pryč. Auto bude doplněk vysokoprijmovych skupin obyvatel. Otázkou tak zůstává jen to, zda levičáci ve vládách domýšleli, že malá produkce aut pro bohatý segment populace znamená, že automotive sektor v Evropě propustí několik desítek milionů lidí. Nebudou je potřebovat.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...