Diskuze
Dacia Logan MCV je vzácností, která se vyplatí. Na plyn pojedete za půlku
Děkujeme za pochopení.
V35l12a12d36i82s98l40a80v 85B48u20r19y51š45e20k
nám to koupili v práci, tak jsem to vyzkoušel, jmeneje se to ale nějak jako dokr, bude to ale asi to stejný, má to snad motor 1,6, jsem s tím jel po městě a po silnici a dálnici asi 100 km abych zjistil, jestli je to taková pecka jak to všude chválí, můžu naprosto odpovědně říct, že to hnusně vypadá, hnusně jede a je to strašně nepohodlný, hučí to a víc jak 100 s tím jet je utrpení
A94l60b35e18r62t 49K35á18m44e82n
Máme 3 ks. Jednu 1,2 180 000 km, druhá 1.0 100 000 km má trošičku nižšiu spotrebu ale citeľne lepšiu akceleráciu. Tretia je 1,5 diesel 50 000km zatiaľ bez akýchkoľvek problémov. Spotrebu vyjadrenú v peniazoch majú všetky tri približne rovnakú. Plynové verzie vyžadujú pravidelne čistiť piestik elektromagnetického ventilu. Zachytáva sa na ňom špina, drhne a prestane prepínať. Na 1,2 boli ešte v záruke menené vstreky. Ináč celkom spoľahlivé služobné vozidlá pre montážnikov s nízkymi prevádzkovými nákladmi. Ešte som zabudol. Všetky tri verzie, ak v aute idete sám, skáču na nerovnostiach ako divé kozy. Keď v aute sedia traja a viac, je pruženie podvozku už celkom fajn. Ako služobné vozidla sú lepšie ako Fabie, ktoré sme mali predtým. Ako auto do rodiny by som si ho však nikdy nekúpil, jedine ak na stavbu domu.
A59l96b37e97r76t 20K87á33m19e31n
Ešte som zabudol. Tá 1,2 už žerie poriadne veľa oleja. Čo som sa rozprával s taxikármi, tak je to u 1,2 bežné, ale 1,0 a diesel vydržia podľa taxikárov oveľa viac.
L20a57d78i18s50l62a98v 34P54e90x25a
Jelikoz jsem do teto doby jezdil ve favoritu tak dacie je fajne vozidlo.
L26a66d28i76s85l71a41v 13H75a59š85k98a
Dá se jezdit docela svižně, pokud se naučíte včas řadit a trochu motor vytáčet, ideálně přes dva tisíce otáček.
Dává toto smysl?
M29a35r61e25k 52J83a55n63e25č80k27a
Taky mě to zaskočilo u oturbené motorizace, tohle je totiž vlastnost slabších atmosfér, se kterou je třeba u nich počítat. Spíše se na 0.9/1.0TCe snáší kritika na nelineární zátah motoru, čili jezdí spíše jako "na gumě".
M34a45r97e40k 11J23a38n17e50č91k64a
Zrovna onen interiér u Logana nebo Sandera považuji za značnou slabinu. Už při usednutí do vozu vás praští přes nos dosti smradlavé plasty, pak ona děsná palubovka, hlavně její prostřední část a rovněž ergonomie a umístění některých ovládacích knoflíků. Paradoxně Duster to má řešeno výrazně lépe. Pobavilo i ono výškové nastavení sedačky a nechápu, proč to nefunguje stejně dobře, jak to fungovalo v Clio II. Nicméně interiér je velmi vzdušný, což se mě na Dacii líbí nejvíce. Kdyby Dacia zvládla o trochu lépe ten interiér, už by to bylo další auto v rodině, tak to vyhrál Korejec, protože při každém usednutí do Sandera/Logana, bych byl akorát naštvaný, že jsem si nepřiplatil. Snad nová generace, která by měla přijít tento podzim tohle pořeší a pak již nebude, co vytknout.
M90i80c92h46a19l 59Š33t73r68u90n94c
Presne tak. Ten interier je opravdu priserny a pro me taky jeden z hlavnich duvodu proc bych do tohoto auta nesel.
D61a81n53i22e17l 27T65o12m97e46k
Mám informace jen z druhé ruky a nepotvrzené. Ale u toho auta asi není žádná záludnost a jediná otázka z mého pohledu jsou následky nehody. Jednak pro cestující. A jednak jsem slyšel historky, jak třeba drobná srážka se skútrem pro laika nepochopitelně deformuje střechu a je to totálka.
K93a40r86e40l 39N88o46v52o45t16n63y
Tak vysledky crash testu mluvi za vse. A nejde o auto, spis vidim problem v tom, ze je pripadna havarie muze byt "totalka" pro posadku.
Š79i32m15o74n 95M40a51r22t36y33n11e82k
Tak spotřeba LPG 8,5 litru na 100 km. Plus nějaký benzín (motor startuje na benzín a než se zahřeje jede také na benzín). Takže v létě třeba 0,5 l na 100 km, ale v zimě třeba i 2 l na 100 km. Takže náklady na palivo na 1 km tak 1,4 kč/km. Proti tomu naftová verze (za podobné peníze) bude jezdit pod 5 l/100 km. Tedy za stejné nebo menší náklady a bez omezení platící pro LPG (vjezd do garáží, náhradní kolo....).
J26a86n 88S16t20e51h48l93i28k
U naftaku počítejte s většími nájezdy. On tak nějak nemá rád popojíždění kde ho nezahřejete.
J96a49n 15W15a78l69t85e30r
Takové auto kvůli výsledkům crashtestů,nejvíc odmítají nejvíc lidi kteří sami jezdí v octavii 2 která splňuje deset let staré normy,ale dnes by sotva prolezla. Mě se líbí,co já od auta potřebuju je abych dojel z bodu Á do bodu Bé a zpět. Nemusím přitom sedět v koženém křesle za milion korun.
M33a83r40t88i80n 58B47e46r21a85n
Kožený křeslo je mi taky ukradený. Ale na výsledky NCAP apod. koukám s velkou důležitostí...
M24a88r70t22i91n 57B69a53ž50a82n36t
Nebo si přidejte pár desítek tisíc a kupte si rapida v TSI 1,2 se 63 nebo 78 kW a ušetříte za PHM ještě více, protože jedině v servisu má auto nulovou spotřebu. To bych řekl že ta dachna dělá v tomhle směru lepší auta. Samozřejmě že majitelé 1,9 TDI anebo lidé s HEMI začnou ryčet, ale ne vše je tak jak se v diskusích píše.
L11a95d22i45s46l39a26v 98B95u35č54e30k
Pan Bažant je takový odborník na platformové agregáty že vynalezl 1.2TSI 78kW :)
P88e52t92r 22T12á66b48o51r93s33k37ý
Nikdo mě nemůže podezírat z toho, že bych proti té značce něco měl, zakládal jsem zde první autoklub dacia. Já si to koupit šel. Byla to maximální výbava celebration. A přiznám se, že je to volba, pokud do toho přesedáte z nějakého výrazně staršího či chudšího auta. Jinak je tam moc kompromisů. Dveře jsou slabé, spousta věcí je takových nedodělaných, na některých plastech jsou otřepy. To auto není špatné. Ale spousta salonů je Dacia/Renault. Zkuste z MCV přesednout třeba do Megana. A pak zpátky.
P58e32t15r 14D91r44a61p37a85l
vždycky je to otázka ceny a míry zvoleného kompromisu. Nejlevněvší grandtour začína na 470, tedy je skoro 2x dražší
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...