náhledy
Přestože má nová Mazda 6 na rozdíl od předchůdkyň jednodušší podvozek a elektrický posilovač na sloupku řízení, má šestka dokonalé řízení.
Autor: Mazda
Nejžádanější je v této velikosti a kategorii aut naftový motor. Mazda nabízí do šestky motor 2,2 litru ve dvou výkonových verzích 110 a 129 kW (150 a 175 koní).
Autor: Mazda
Nejlehčí šestka váží 1 380 kilogramů, skoro tolik váží lépe vybavená kombíková fabie. "Naše" testovaná naftová měla necelých patnáct set kilo, na silnici však sedí pevně a jistě jako dvakrát tak těžké auto.
Autor: Mazda
Předchůdkyně šestky, futuristicky tvarovaná Mazda 626, byla hitem českých podnikatelů devadesátých let ve fialových oblecích. Dnes si Mazdy 6 v Česku kupují z 90 procent soukromníci: právníci, lékaři a hlavně ti, kdo rádi řídí.
Autor: Mazda
Zkoušená šestka nás ohromila. Tak tiché a ladně jedoucí auto dnes snad nenajdete.
Autor: Mazda
Nová Mazda 6 zaujme designem, má agresivní, sportovně střižený kabát, ale také okouzlí propracovaností každého detailu. Dynamickými křivkami vyrýsovaný vnějšek obaluje nečekaně prostornou a promyšleně rozvrženou kabinu.
Autor: Mazda
Jak je velká zvenku, tak prostorná je i uvnitř. Kabina je dost široká a cestující nestrádají ani v podélném směru. Pětice dospělých přežije bez úhony i cestu napříč Českem.
Autor: Mazda
Přístrojovka je uspořádaná konvenčně. Dnes už možná vypadají u konkurence lépe a moderněji, ale všechno je tu funkční, účelně pojaté a rozvržené.
Autor: Mazda
Vývojáři dbali na co nejlepší výhled pro šoféra a posunuli přední sloupky hodně do stran.
Autor: Mazda
Ovládání multimediálního centra je promyšlené, poslouchá jak na dotyk na displej, tak kruhový ovladač na středovém tunelu u řadičky. Reaguje dostatečně rychle a je vcelku intuitivní.
Autor: Mazda
Kufr kombíku není rekordní, dynamické vnější tvary trochu přepraly praktičnost, ale 552 litrů je stále víc než dostačujících. Systém sklápění zadních sedadel se ovládá jedním pohybem páčkami na bocích v kufru.
Autor: Mazda
Jednu chybu v kufru šestka má: chybí tam světlo.
Autor: Mazda
Za základních 540 tisíc korun (benzin 2,0, 107 kW) dostanete auto, kterému nic z komfortní ani bezpečnostní výbavy nechybí. Kombík navíc stojí stejně jako sedan.
Autor: Mazda