Pětidveřových limuzín za dva miliony seženete spoustu a lepších. Tesla je však jediná, která vám k němu přidá status automobilové vizionářské celebrity a auru výjimečnosti. A nakonec budete i za šetřílka. Pominete-li dvou až čtyřmilionovou počáteční investici, jezdíte pak už vlastně skoro zadarmo.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla model S, asi nejslavnější elektromobil dneška, stojí dva až čtyři miliony korun a bez problémů ujede něco přes 200 kilometrů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Tesla budí neskutečný a vesměs pozitivní ohlas. Každý ji pozná a jsou z ní nadšení i neřidiči. Čím to je, jsme neodhalili.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla svá auta stále vyvíjí (loni se představil třetí model Tesla X, chystá se ještě menší, velikostí VW Passat, a ještě stále se dá objednat roadster). První kusy za moc nestály, ale teď už je to o dost jiné auto.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Interiér připomíná autosalonové koncepty čistotou.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Když už hodně mrzne, je v tesle trochu zima, přece jen musí topit elektřinou a tu potřebuje hlavně k jízdě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Tesla je stavěná jako elektromobil od úplného začátku. Komponenty pohonu jsou menší než u tradičního spalovacího motoru. Výhodou elektromobilů je totiž úplně odlišná architektura.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zrychlení je impozantní, rozjezdy jsou strašidelně rychlé a do padesátky můžete soutěžit se supersporty.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Nádherná jsou třeba madla dveří zvenku i zevnitř
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Auto si na dálku samo stahuje aktualizace softwaru stejně jako váš androidí telefon.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Na přístrojovce jsou pouhá dvě mechanická tlačítka, jedno otevírá schránku před spolujezdcem, druhé varovné blikače.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Středový panel tvoří obří tablet. Tradicionalista bude ztracen, ale jen na pár chvil. Ta obří televize ovládá úplně všechno, i světla, otvírání kapoty nebo odemykání. Systém je však přehledný, intuitivní a rychlý.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla má specialitu v podobě zavazadlového prostoru vepředu i vzadu.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Řidiči je trochu neútulno. Na mohutné středové tunely obvykle nadáváme, ale tady chybí. Je to jen pocit, prostě tu není. Jen na podlaze je jakousi ohrádkou vymezena obří přihrádka.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Do servisu se jezdí na pravidelné prohlídky jednou za čas na dvě hodiny, z toho půlku času zabere diagnostika.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S 85D
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Dvaadvacet metráků je za volantem cítit, obratný sporťák to není. Ale zadní pohon přidává v zatáčkách říz, takže na to, že má tesla pět metrů, umí se obloukem prosmýknout docela živě.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
V Česku jich dnes jezdí přes 130 a jen za loňský rok se jich prodalo přes sto. To je skvělý výsledek na značku, která tu ani nemá zastoupení, nejbližší servis je ve Vídni a nejlevnější auto stojí 1,9 milionu bez daně (nejdražší je za čtyři).
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
S teslou musíte přijmout celou filozofii, být blázen do aut a nadšenec do moderních technologií a elektromobility. Stejně jako svůj mobil stále připojujete do nabíječky, děláte to i s autem.
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
Tesla Model S
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Tesla Model S
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES