Diskuze
Elektrické SUV z Číny slušně jezdí a chce zaujmout cenou
Děkujeme za pochopení.
R40o10b83e41r44t 54Š56i34n90d80l89e62r
Auto drzi nastavenou teplotu, takze se dle meho jedna o automatickou klimatizaci a ne manuální jak je uvedeno. Co se tyce dojezdu, tak nevim jakym stylem bylo jezdeno , ale ja jsem jsem pri bezne ceste HK Brno mel realny dojez 240 Km a pri zkousce usporne jizdy i 280 Km. Venkovni teplota 0 stupnu, topeni sedacek a kabina na 19 stupnu. Tedy na okresnich silnicich. Na dalnici bych vasemu udaji veril. Auto melo z meho pohledu opravdu pomalejsi dobijeni, ktere udajne vyrobce preprogramoval. Na druhou stranu, z hlediska zivotnosti je lepe dobijet pomaleji a zazraky se nedeji - plati to pro kazdou baterii. A u vodou temperovane jako je tato zrejme dobre zvladne i vyssi proudy. Celkove bych na autu vyzdvyhl dojezd v minusovych teplotach, ktery oproti memu Peugeotu IOn neklesa tak zasadne. Tedy pouzita vyhrivana baterie je opravdu nadstandardni. Zkuste za stejne teploty elektrickeho Golfa 36kw a poznate rozdil . Tepelne cerpadlo v techto teplotach nic neprinese, protoze jeho smysl je nekde pri teplotach kolem deseti stupnu. Pak stejne dohrivaji spiraly primotopu . Pokud vyrobce tedy udela rychlejsi program dobijeni a podari se cenu stlacit na uroven Renaultu ZOE tak auto ma sanci se prosadit. Kdesi jsem videl, ze model je v prvni desitce nejprodavanejsich elektromobilu na svete a znacka ma slusne zastoupeni v jizni americe. Dela napriklad elektricky velky Pick up.. a dasich asi pet elektrickych modelu. Nejsou to tedy zacatecnici.
M98a72r34t68i52n 46K28a77r76á60s59e20k
Co ns to rict, rekl bych ze je to jen malo mensi nesmysl, nez ruzne radobyauta (oficialne ctyrkolky) z ciny za ceny kolem pul milionu....
Za tuhle cenu ma jit za chvili na trhu ID3 od VW, coz je auto ktere je dost jinde.... za o par korun vice koupi slovek ioniq, ktery sice neni svetoborny, ale opet oproti tomuto nebe a dudy....
J34a52n 43P70r74i15b94y40l
Dojezd 180km, maximálka 120-130kmh a cena 800 tisíc. No neberte to.
Svět se zbláznil. A to jsme tu včera měli Š O RS s 1.4 v hybridu.
Mám takový pocit, že na omlazování průměrného stáří se už nebudu moc podílet.
Éra nejlepších aut už byla. Už je třeba si jen držet to co máme doma. Už bude jen hůř.
M44a25r10e40k 36K58l72u90f18a
Tohle si (tady v ČR) nekoupí myslím nikdo.
P37e56t23r 30P40a52l45a18c15k54y
Takže za cenu nějaké vyšší edice Karoqa je k dostání sice dobře vypadající, ale jinak nepříliš praktické čínské vozítko s bůhvíjakou kvalitou. A to se přeci vyplatí. Troufám si tvrdit, že i Duster za třetinu toho může nabídnout podstatně více ...
L37u49k37á98š 96R29ů57ž37i46č38k42a
Ach jo, a to jsem doufal, že Číňani vyrobí elektrického trabanta ve výbavě holobyt za 200000, kterého si koupím na dojíždění do práce, protože jenom takové elektroauto mi dává smysl. Taková pohodlnější nádražácká ještěrka. Ale ne, zase SUV a zase skoro za milion.
P68a42v44e58l 78O96t92i70s79k
ne nevyrobí, protože to všechno zazdí cena baterek.
M20a60r80e93k 87D11o42s17t10á44l
Takže za 800k budu mít auto, které se za celou noc skoro nabije a ujedu skoro 200km... a to se vážně vyplatí
L53u78k93á86š 79B85l80a72ž48e25k
Vsadím 10 korun, že u nás nikdy nepotkám ani jedno. Když vynechám nesmyslnost existence těchto aut obecně, kdo by si koupil auto z Číny, které je ve srovnání s evropskou konkurencí levnější jen o pár procent?
I44g74n40á56c 88M32r25k42v48i21č88k12a
Životost baterií bude prachmizerná a navíc to je obšlehnutá Kuga... za 800 k je to neprodejný, když za 900k máte Konu a e-Niro, které jsou ve všem lepší a se zázemím
V85á28c81l87a47v 55N57ý45v88l91t
e-Niro je v nabídce od 1 149 000 Kč. Z čeho usuzujete o nízké životnosti akumulátoru? Snad ne podle zkušeností s elektronikou z Aliexpressu, to je nesouměřitelné.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...