Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Elektrické SUV z Číny slušně jezdí a chce zaujmout cenou

Vyzkoušeli jsme elektrické SUV čínské značky JAC. Chce zaujmout nižší cenou, má i zajímavé prvky výbavy, dojem však kazí řada různých nedostatků a občas poněkud staromódní řešení.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Auto drzi nastavenou teplotu, takze se dle meho jedna o automatickou klimatizaci a ne manuální jak je uvedeno. Co se tyce dojezdu, tak nevim jakym stylem bylo jezdeno , ale ja jsem jsem pri bezne ceste HK Brno mel realny dojez 240 Km a pri zkousce usporne jizdy i 280 Km. Venkovni teplota 0 stupnu, topeni sedacek a kabina na 19 stupnu. Tedy na okresnich silnicich. Na dalnici bych vasemu udaji veril. Auto melo z meho pohledu opravdu pomalejsi dobijeni, ktere udajne vyrobce preprogramoval. Na druhou stranu, z hlediska zivotnosti je lepe dobijet pomaleji a zazraky se nedeji - plati to pro kazdou baterii. A u vodou temperovane jako je tato zrejme dobre zvladne i vyssi proudy. Celkove bych na autu vyzdvyhl dojezd v minusovych teplotach, ktery oproti memu Peugeotu IOn neklesa tak zasadne. Tedy pouzita vyhrivana baterie je opravdu nadstandardni. Zkuste za stejne teploty elektrickeho Golfa 36kw a poznate rozdil . Tepelne cerpadlo v techto teplotach nic neprinese, protoze jeho smysl je nekde pri teplotach kolem deseti stupnu. Pak stejne dohrivaji spiraly primotopu . Pokud vyrobce tedy udela rychlejsi program dobijeni a podari se cenu stlacit na uroven Renaultu ZOE tak auto ma sanci se prosadit. Kdesi jsem videl, ze model je v prvni desitce nejprodavanejsich elektromobilu na svete a znacka ma slusne zastoupeni v jizni americe. Dela napriklad elektricky velky Pick up.. a dasich asi pet elektrickych modelu. Nejsou to tedy zacatecnici.

0 0
možnosti
MK

Co ns to rict, rekl bych ze je to jen malo mensi nesmysl, nez ruzne radobyauta (oficialne ctyrkolky) z ciny za ceny kolem pul milionu....

Za tuhle cenu ma jit za chvili na trhu ID3 od VW, coz je auto ktere je dost jinde.... za o par korun vice koupi slovek ioniq, ktery sice neni svetoborny, ale opet oproti tomuto nebe a dudy....

1 0
možnosti
JP

J34a52n 43P70r74i15b94y40l

6. 2. 2020 9:11

Dojezd 180km, maximálka 120-130kmh a cena 800 tisíc. No neberte to.

Svět se zbláznil. A to jsme tu včera měli Š O RS s 1.4 v hybridu.

Mám takový pocit, že na omlazování průměrného stáří se už nebudu moc podílet.

Éra nejlepších aut už byla. Už je třeba si jen držet to co máme doma. Už bude jen hůř.

5 1
možnosti
JK

A kdo si to koupí ?

0 0
možnosti
MK

Tohle si (tady v ČR) nekoupí myslím nikdo.

0 0
možnosti
PP

Takže za cenu nějaké vyšší edice Karoqa je k dostání sice dobře vypadající, ale jinak nepříliš praktické čínské vozítko s bůhvíjakou kvalitou. A to se přeci vyplatí. Troufám si tvrdit, že i Duster za třetinu toho může nabídnout podstatně více ...

1 0
možnosti
LR

Ach jo, a to jsem doufal, že Číňani vyrobí elektrického trabanta ve výbavě holobyt za 200000, kterého si koupím na dojíždění do práce, protože jenom takové elektroauto mi dává smysl. Taková pohodlnější nádražácká ještěrka. Ale ne, zase SUV a zase skoro za milion.

14 0
možnosti
PO

ne nevyrobí, protože to všechno zazdí cena baterek.:-)

0 0
možnosti
MD

Takže za 800k budu mít auto, které se za celou noc skoro nabije a ujedu skoro 200km... a to se vážně vyplatí ;-D;-D;-D

12 0
možnosti
LB

Vsadím 10 korun, že u nás nikdy nepotkám ani jedno. Když vynechám nesmyslnost existence těchto aut obecně, kdo by si koupil auto z Číny, které je ve srovnání s evropskou konkurencí levnější jen o pár procent?

3 1
možnosti
IM

Životost baterií bude prachmizerná a navíc to je obšlehnutá Kuga... za 800 k je to neprodejný, když za 900k máte Konu a e-Niro, které jsou ve všem lepší a se zázemím

9 1
možnosti
Foto

e-Niro je v nabídce od 1 149 000 Kč. Z čeho usuzujete o nízké životnosti akumulátoru? Snad ne podle zkušeností s elektronikou z Aliexpressu, to je nesouměřitelné.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...