Subaru XV 2.0i-S | foto: Martin Sznapka

Žádný městský „týpek“ v kovbojských botách. Nové Subaru XV umí i v terénu

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Subaru XV není ani s e-Boxerem, který dostalo loni, žádný trhač asfaltu. Japonci mu ale přidali několik novinek, díky nimž je ještě příjemnější na asfaltu i v terénu.

E-Boxer od Subaru je něco mezi mild hybridem a hybridem. Jeho elektromotor s výkonem 17 koní nemá na to, aby nějak dramaticky zlepšil dynamiku obyčejného dvoulitru, navíc v situaci, kdy celá hybridní soustava přidá na hmotnosti více než sto kilogramů. Takže lepší zrychlení nebo intenzivnější zatlačení do sedadla při akceleraci nečekejte. Elektromotor má ale točivý moment 66 Nm, který už je znát – a to hlavně v nízkých a středních rychlostech, řekněme do nějakých 80 km/h. Svými rychlými reakcemi dokáže předběhnout zážehový boxer, takže vy máte na plynu pocit, že je auto živější a v městských rychlostech i silnější. 

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se