Diskuze
Žádný městský „týpek“ v kovbojských botách. Nové Subaru XV umí i v terénu
Děkujeme za pochopení.
J44a25n 97B85a75r51t37a
Mam 116kW EJ20 a i bez CVT to je tak minimum pro dnesni provoz. 1.0 TSI manzelky tomu ujede i na dalnici ... auto je to skvele, ale dat za 2.0 850tkc ? A jeste cvt ... ja mam subaru s redukci, manualem a tremi diffy tzn stalou mechanickou 4x4. Vyrabet porad takovou konfiguraci, asi maji vice puvodnich klientu. Subaru kupuje uz jina klientela, ktera asi redukci a manual ci staly pohon nevyzaduje. Nicmene duvod, proc mi Subaru imponovalo zmizel, je to haldex s automatem ( to mam doma taky) a zustaly negativa typu spotreba ci cena a dostupnost original dilu.
J81i23r68k96a 51H56á42č59e42k
XVecko se mě vždy líbilo, ale zabíjel ho ten přidušený motor, navíc s tím divným automatem... Stejně jako ten poslední Levorg. Tady je uváděné zrychlení 10,7s , ale dřív to snad bylo kolem třinacti sekund. Jak Felicia. Za tu cenu asi jít k Mazdě nebo Suzuki.
V89á25c98l73a42v 16K63o90v81á52ř
Těch 13s bylo pro 1.6. Pokud zrychlení není 15s, tak to není poznat. Dle dat co jsem viděl, tak se jen 5% řidičů rozjíždí rychleji než 15s. A co ztratíte na rovince, tak ještě předeženete v zatáčkách.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...