Diskuze

První kilometry s novou Škodou Octavií Combi udělaly velmi dobrý dojem

Češi si už objednali kolem sedmnácti set nových octavií, zatím však na cestách potkáváme hlavně ty se splývavou liftbackovou zádí. Právě v těchto dnech by měly za nedočkavými zákazníky dorazit první kombíky. Od června bude k objednání i pohon všech kol. Čtyřkolka bude k mání opět jen v kombiverzi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J17a54n 26C97h42o87b50o87t

7. 5. 2013 13:44

Leda u tebe - ližiny jsou správně.

0 0
možnosti

Velký kufr - ale jen pokud nekoupíte dvojitou podlahu, která by srovnala schod. S dvojitou podlahou má nová oktávka objem kufru kolem 525 l.

0 0
možnosti

J91a81n 71C24h76o75b54o56t

6. 5. 2013 20:35

Co jsou ty podivné prolisy na víku kufru - a kam se poděla ona užitečná přihrádka z horní plochy předního panelu?

1 0
možnosti
Foto

Hezké auto. Až si na ni za deset let našetřím, tak si ji možná taky koupím ;-)

0 0
možnosti

Chtěl jsem to Maserati, ale absence toho tlačítka mi otrávila. Asi půjdu do toho kombíka.

7 1
možnosti

už jsem to někde psal, ale nová Octavia je pro mě obrovské zklamání 8-o Zhruba měsíc s ní jezdím, konkrétně s 2.0 TDI, a mohu ji porovnat s tou předchozí (4 roky jsem jezdil s Octavií Combi 2 s 1.9 TDI). U novéOctavie mě štvou:

- vlečená zadní náprava = DĚS - při přejíždění příčných nerovností tlumené rányze zadní nápravy (někdo by nad tím mávnul rukou, ale když jedete hodinu, aťchcete nebo ne, ty zvuky se vám vryjí do hlavy a nepřehluší je ani rádio). Připrojíždění zatáček, neřkuli s nerovnostmi, se záď vlní. Koho bavila Octavia2 s pěkným řezáním okresek, u nové generace na to zapomeňte.Zrovna o víkendu jsem v kufru vezl necelých 150 kg nákladu, teda to byla tancovačka

- přední sedadla - jsou hodně široká a v zatáčkách tělo nedrží, budete plavatjako ta zadní náprava. Údajně minulá generace měla sedadla příliš úzká, no,nyní jsou zase až příliš široká 

- malá vnější zrcátka

- řazení - při zařazení slyšitelné cvaknutí

Abych jen nehaněl, výborný jemotor 2.0 TDI R^ tedy až od 2000 otáček, kdy se probere turbo. Bohužel hlučnostmotoru je téměř stejná, jako u předchozí generace Rv  Mé resumé, novou generací Octavieudělala Škoda jednoznačně pokrok, ale VZAD ;-€ Kdybych si mohl vybrat (vždy šlo oslužební auta), volil bych jednoznačně předchozí generaci Octavie nebo lépe, vestejné cenové kategorii kvalitnější konkurenci - Mazda 6, Ford Focus/Mondeo, VWGolf/Passat. Ano, pokud chcete víceprvkovou zadní nápravu, je jasná volba - nejsilnějšíbenzínový motor. Ale prahnete-li po dieselu, Octavia prostě není dobrá volba

6 3
možnosti

NJN, nejlepší teréňák, nejlepší stěhovák a nejlepší závodnička - služební oktávka, co.

8 3
možnosti

Proč pořád řešíte nápravy? Asi by bylo nejlepší, aby si víceprvek mohl šťoura přiobjednat. Pokud bych měl volit tak 1.8 . Když šetřím a jezdím pohodově, postačí vlečná náprava s torzní příčkou. Kdo šetří nemůže čekat vysoký komfort. Vyzkoušel jsem vlečnou, jelikož 1.8 nikde nemají. Jízdu v zatáčkách zvládá dobře. Nelíbí se mi podobnost mezi Rapidem. Na první pohled jsou k nerozeznání (v liftbacku :-)).

2 1
možnosti

Dřív jsem měl auto s vlečkou, teď mám víceprvek a asi jezdím pomalu, protože tam moc rozdíl nepozoruji.

4 1
možnosti

Hezke auto, stejne jako Rapid R^:-P

1 2
možnosti

No  a tady mám právě trochu problém. Koukal jsem na obě auta v autosalónu a na první pohled se téměř neliší. To ale podle mne není úplně dobře. Jinak se mi ten design nové Octavie docela líbí. Jedinou výhradu mám po včerejšku k tomu tvarování kufru (u sedanu). Včera jsem 2x předjížděl novou Octavii na dálnici a v obou případech jsem měl pocit, že pod značkou je nalepený pás nějaké samolepky nebo čeho. Je to efekt toho, že nejspodnější část víka kufru není nijak vzhledově spojená se zbytkem (díky těm šikmým prolomeninám) a tak díky tomu odráží jiné barvy nebo odstíny a vypadá to pak, jakoby k tomu víku ani nepatřila.

1 0
možnosti

to je zas diskuze ;-D

Jakmile vyjde clanek o aute z Mladej Boleslavy, tak se vyroji zastup znalcu, kteri maji potrebu si pred lidma obhajit nakup ojeteho srotu, kterymu skodovka samozrejme nesaha ani po kotniky.

15 3
možnosti

Někteří píší i "Boleslavi".

4 2
možnosti

Zajímavý kolik lidí má potřebu na Octávku nadávat. Že by všichni byli takoví pitomci a nepřemýšleli za co utratí svoje těžce vyděalné peníze, když se tak slušně prodává?

6 2
možnosti

Je to spíš o tom, že celkové prodeje oktávek dělají z velké části firemní flotily. A tam se při nákupu desítek kusů vozů dostanete na úplně jiný ceny než při individuálním prodeji. Je jen chybou ostatních značek, že nenabízejí až tak výhodné podmínky a ceny pro firemní klientelu jako to dělá Škoda, potažmo VW Group. 

Ono když koupíte jako firma dvacet třicet vozů v ceníkové ceně 455 tisíc za 318 tisíc, je to celkem znát. Za tu cenu jako soukromá osoba koupíte oktávku maximálně v holobytu bez kol.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...