Diskuze
První kilometry s novou Škodou Octavií Combi udělaly velmi dobrý dojem
Děkujeme za pochopení.
M13a70r92t31i98n 82K58o53k44e68š
Velký kufr - ale jen pokud nekoupíte dvojitou podlahu, která by srovnala schod. S dvojitou podlahou má nová oktávka objem kufru kolem 525 l.
J91a81n 71C24h76o75b54o56t
Co jsou ty podivné prolisy na víku kufru - a kam se poděla ona užitečná přihrádka z horní plochy předního panelu?
M44a29r74t49i69n 18K96o73k58e64š
To je tzv. Pacman http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-octavia-iii-combi-a-4x4-liftback-musi-zavidet/obrazek/7
J63i46ř78í 42E58r69b83e77n
Hezké auto. Až si na ni za deset let našetřím, tak si ji možná taky koupím
J35i95ř51í 79S87t30e87j98s81k91a76l
Chtěl jsem to Maserati, ale absence toho tlačítka mi otrávila. Asi půjdu do toho kombíka.
P62a11v84e34l 35V34a93l82e79k
už jsem to někde psal, ale nová Octavia je pro mě obrovské zklamání Zhruba měsíc s ní jezdím, konkrétně s 2.0 TDI, a mohu ji porovnat s tou předchozí (4 roky jsem jezdil s Octavií Combi 2 s 1.9 TDI). U novéOctavie mě štvou:
- vlečená zadní náprava = DĚS - při přejíždění příčných nerovností tlumené rányze zadní nápravy (někdo by nad tím mávnul rukou, ale když jedete hodinu, aťchcete nebo ne, ty zvuky se vám vryjí do hlavy a nepřehluší je ani rádio). Připrojíždění zatáček, neřkuli s nerovnostmi, se záď vlní. Koho bavila Octavia2 s pěkným řezáním okresek, u nové generace na to zapomeňte.Zrovna o víkendu jsem v kufru vezl necelých 150 kg nákladu, teda to byla tancovačka
- přední sedadla - jsou hodně široká a v zatáčkách tělo nedrží, budete plavatjako ta zadní náprava. Údajně minulá generace měla sedadla příliš úzká, no,nyní jsou zase až příliš široká
- malá vnější zrcátka
- řazení - při zařazení slyšitelné cvaknutí
Abych jen nehaněl, výborný jemotor 2.0 TDI tedy až od 2000 otáček, kdy se probere turbo. Bohužel hlučnostmotoru je téměř stejná, jako u předchozí generace Mé resumé, novou generací Octavieudělala Škoda jednoznačně pokrok, ale VZAD Kdybych si mohl vybrat (vždy šlo oslužební auta), volil bych jednoznačně předchozí generaci Octavie nebo lépe, vestejné cenové kategorii kvalitnější konkurenci - Mazda 6, Ford Focus/Mondeo, VWGolf/Passat. Ano, pokud chcete víceprvkovou zadní nápravu, je jasná volba - nejsilnějšíbenzínový motor. Ale prahnete-li po dieselu, Octavia prostě není dobrá volba
P22a53v91e96l 77O30d48r77a94z61i49l
NJN, nejlepší teréňák, nejlepší stěhovák a nejlepší závodnička - služební oktávka, co.
T29o97m90á65š 86V30a21l60d35e22r
Proč pořád řešíte nápravy? Asi by bylo nejlepší, aby si víceprvek mohl šťoura přiobjednat. Pokud bych měl volit tak 1.8 . Když šetřím a jezdím pohodově, postačí vlečná náprava s torzní příčkou. Kdo šetří nemůže čekat vysoký komfort. Vyzkoušel jsem vlečnou, jelikož 1.8 nikde nemají. Jízdu v zatáčkách zvládá dobře. Nelíbí se mi podobnost mezi Rapidem. Na první pohled jsou k nerozeznání (v liftbacku ).
P45a16v82e92l 52O10d71r56a95z17i97l
Dřív jsem měl auto s vlečkou, teď mám víceprvek a asi jezdím pomalu, protože tam moc rozdíl nepozoruji.
L61a64d35i43s67l16a61v 67T70r85i35s76k47a
No a tady mám právě trochu problém. Koukal jsem na obě auta v autosalónu a na první pohled se téměř neliší. To ale podle mne není úplně dobře. Jinak se mi ten design nové Octavie docela líbí. Jedinou výhradu mám po včerejšku k tomu tvarování kufru (u sedanu). Včera jsem 2x předjížděl novou Octavii na dálnici a v obou případech jsem měl pocit, že pod značkou je nalepený pás nějaké samolepky nebo čeho. Je to efekt toho, že nejspodnější část víka kufru není nijak vzhledově spojená se zbytkem (díky těm šikmým prolomeninám) a tak díky tomu odráží jiné barvy nebo odstíny a vypadá to pak, jakoby k tomu víku ani nepatřila.
F19r14a34n30t75i30š97e53k 50F54r47a31n27k
to je zas diskuze
Jakmile vyjde clanek o aute z Mladej Boleslavy, tak se vyroji zastup znalcu, kteri maji potrebu si pred lidma obhajit nakup ojeteho srotu, kterymu skodovka samozrejme nesaha ani po kotniky.
L65i13b50a 44R48u37s87n34á91k
Zajímavý kolik lidí má potřebu na Octávku nadávat. Že by všichni byli takoví pitomci a nepřemýšleli za co utratí svoje těžce vyděalné peníze, když se tak slušně prodává?
M76a18r63t71i79n 63V14a23n65ě22k
Je to spíš o tom, že celkové prodeje oktávek dělají z velké části firemní flotily. A tam se při nákupu desítek kusů vozů dostanete na úplně jiný ceny než při individuálním prodeji. Je jen chybou ostatních značek, že nenabízejí až tak výhodné podmínky a ceny pro firemní klientelu jako to dělá Škoda, potažmo VW Group.
Ono když koupíte jako firma dvacet třicet vozů v ceníkové ceně 455 tisíc za 318 tisíc, je to celkem znát. Za tu cenu jako soukromá osoba koupíte oktávku maximálně v holobytu bez kol.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj