Úterý 28. ledna 2020, svátek má Otýlie
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 28. ledna 2020 Otýlie
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J31i51n38d30ř64i84c30h 43L18n43ě18n49i65č53k71a 5813221599

Na rozdíl od čistě elektrických aut se mi koncept plug-in hybridů a mild hybridů celkem líbí - uspokojí úředníky a aktivisty, co vedou svatou válku s CO2 a zároveň není tak omezující pro řidiče, naopak to s ním může být celkem zábava.

Vlastně spojuje to nejlepší z obou světů - odpich a možnost rekuperace elektromotoru a zároveň rychlost tankování klasického spalováku. Takže po městě hezky na elektřinu, ale zároveň člověk nemusí nijak zvlášť plánovat delší štreky podle rychlonabíječek, navíc když potřebuje dodatečný výkon, tak ví, že díky elektromotoru ještě nějakou rezervu má.

+44/0
doporučit
3.12.2019 0:31

T52o65m89á34š 93K25u51c57h57a48ř 3267341398211

Se musím smát té fiktivní spotřebě. Je to jen číslo vylepšené plně nabitou baterií a malou benzínovou nádrží. Dát tam nádrž jen na 10 l, mohlo to mít papírovou spotřebu 1l/100 km.:-)

+24/0
doporučit
3.12.2019 5:43

T14o43m45a75s 89S18l88e60p38i33č29k91a 5756888904619

Chapu, ze PR clanky jsou potreba, ale tomu snad nikdo nemuze verit.... s naftovym koncernovym 140kW motorem v automatu jezdim za 5l. Po meste 5.5, na sluzebku Morava - Mnichov za 5.1 a nedodrzuji moc rychlosti. Opravdu chce nekdo tvrdit, ze s timto benzin nesmyslem pojedu za mene? Nebo ze s tim utahnu karavan (2t)???

Tak se zase vratme nohama na zem, prosim

+30/−7
doporučit
3.12.2019 6:57

G70e29o35r53g 59K22o30m95b57e22r78e16c 9374811266831

Jj, uz vidim nazehleny managery co jsou neustale v casovym stresu jak nekam dorazej pak hledaj kde je neco cim nabijou, rozmotat kabel,etc. A coz az zacnou, vlastne nekde uz zacaly, takovy pekny plejskanice, vsechno mokry, ztuhly, spinavy, etc. Kolik tech nazehlenejch manageru asi bude nabijet? :-P

+11/0
doporučit
3.12.2019 10:34

K13a95r45e31l 18N95o90v13á69k 2913365667157

Už jsem se bál, že se ze článku dovím, jak auto jezdí. A ono jako vždy, jen opsány reklamní letáky.

+11/0
doporučit
3.12.2019 6:39

K12a49r61e66l 95K76o96l98á85ř 2614902231483

Když 8/10 Superbů jde na firmu, jak potom udělám knihu jízd? Doma budu mít jednu zásuvku s vlastním elektroměrem jen na auto a do firmy pošlu k proplacení účet za elektřinu?

+13/−1
doporučit
3.12.2019 8:12

P27a76v39e82l 33Š56ť16a45s87t78n53ý 8692524744

a PR Elektro masáž Volkswagenu pokračuje.....

MY VÁM TO ELEKTRO DOMÚ NATLAČÍME I KDYŽ NECHCETE

+24/−6
doporučit
3.12.2019 6:15

M38a31r82t67i85n 63K90a55r72á26s49e41k 9148293848278

Tak zcela logicky, stejne jako u elektroauta, je i u PHEV potreba zamyslet se na ucelem pouziti toho auta.... Kdyz jste obchodak, co rano vyjede, a vecer se vrati po 800km najetych a tohle opakuje nekolikrat tydne, tak vam ze soucasne nabidky nedava smysl nic jineho nez rozumny naftak.

Pokud autem jezdite kazdy den do prace, a parkrat za rok nejaka sluzebka nebo dovvolena, tak naopak muze davat velky smysl ten PHEV - sam o nem uvazuju, ale spise pockam jake budou ceny o octavie se stejnym pohonem....

+10/0
doporučit
3.12.2019 9:56

R44u54d18o69l77f 23H73r86a67z78d59í68r24a 1705189963528

Jsem zvedavej,jak dlouho to bude mít modré zóny v Praze zadarmo. Až se toho chytnou fleetovy manažeři,tak to bude sranda. Ted se to vyplatí koupit a když nemám zásuvku to vůbec nenabíjet, nebo jen výjimečně. Spotřeba 7-8l/100km. Ekologie hadr;-D

+10/0
doporučit
3.12.2019 7:07

M12a68r76t12i93n 15J59a56r71o14š 4237425906513

Vidim tu hodne posmesnych komentaru od lidi, kteri s tim myslim nemaji zadnou zkusenost. Popisu svoji. Taky jsem byl vuci plug-in hybridum skepticky. Letos na jare jsem byl asi 10 dni v Norsku, pujcil jsem si tam nove Volvo XC90 T8 - plug-in hybrid. A bylo to prekvapive dobre, plug-in hybrid si me docela ziskal. Ve meste jsme se rozjizdeli a takove ty kratke poskoky absolvovali zcela nehlucne - prijemny zatah a absolutni ticho. To je prijemne i pro ridice. A co teprve, kdyz uvazite, ze v tom Norsku na te krizovatce casto tech elektrickych aut byla vetsina. Preju vam zazit ten rozjezd, kdyz od semaforu startuji sama elektricka auta - je to tiche a nesmrdi to, fakt jsem na vlastni oci videl, ze to mestu pomaha. V tom meste, kde je velka koncentrace aut, tam je to znatelne lepsi.

No a zaroven jsem si vubec nemusel delat starosti s elektrickym dojezdem mimo mesto. Natankujete normalne benzin a jedete.

Volvo XC90 samo o sobe neni uplne auto, ktere by me pritahovalo (jizdni vlastnosi nejsou muj salek kavy), ale kdyz odmyslim od auta samotneho, tak ten plug-in hybrid v nas zanechal jen ty nejlepsi dojmy. Mam doma teenagery, kteri uz tyhle veci vnimaji - ti od te doby chteji, abychom jezdili plug-in hybridem. A myslim, ze do toho pujdu. az najdu ten pravej. Podotykam, ze jsem byl vzdy elektroskeptik a jsem zvykly na benzinove osmivalce. Spotrebu ani ekologii neresim, jde mi ciste o moje pocity jako ridice.

+15/−3
doporučit
3.12.2019 9:20

Z86b60y69n44ě98k 60H82a95l24u56z95a 5983160138322

Nenechte se vysmát. Je to jen úlitba zeleným magorům. Dopadne to jak s hybridy v Německu. Na baterky pojede ten Superb max. v autosalónu.

+13/−2
doporučit
3.12.2019 8:49
Foto

P41a11v17e52l 87B11ř59e17z25i49n48a 3589228161183

Jednou větou se dá všechno spláchnout do kanálu: "Můžete jezdit za nulu."

Vastně ano. Můžete. Jenže to někdo musí zaplatit.

+16/−4
doporučit
3.12.2019 0:27

J60i53n75d37ř72i18c53h 36L19u45k68e16š 3549294153940

Myslim, ze Superby si kupuji hodne lide, kteri jezdi dlouhe streky. Jak potom chcete planovat a hospodarit s elektrinou, kdyz delate osobniho ridice a mate byt treba ve tri ve Speyeru? Uz to tu nekdo psal, s 2.0 TDI jezdime dlouhodobe do 5.5l, dojezd na jednu nadrz 1200 km. A kdyz takto pojedu s timhle hybridem, nepojedu ani za nulu, ani za 3.5, ani za 6...

+10/−1
doporučit
3.12.2019 7:32

R97o55l34a40n13d15o 89A13r49i36a52s 7538939597120

Pekelný krám. V SRN díky pobídkám nakoupily hybridní krámy v prvním kole též firmy. Nicméně vytížený zaměstnanec nemá na práci se jen starat o pitomé Tamagoči, a tak ve finále jen minimum řidičů dobíjelo, a jezdili draze na spalovací motor. Posléze se firmy potichu vybavily spolehlivými diesely. Zde se automobilka zoufale snaží pod taktovkou ultralevicových politiků o sociální inženýrství, není to o nic lepší, než když bolševik tvrdil, že občanovi musí stačit trabant, nebo škoda 105. Místo technické evoluce jen bláboly a snaha pokřtít mrtvě narozené dítě.

+15/−4
doporučit
3.12.2019 9:23

P70e89t15r 95M51i32c78h39a23l 2860744971162

Takže reálná spotřeba bude 6 - 9 litrů na sto. :-P

+9/−2
doporučit
3.12.2019 7:04

R29o94b15e86r20t 53P50r12a86ž74á15k 4558636725860

Asi spíš zůstanu u TDI...

+7/−1
doporučit
3.12.2019 9:49

J45i64r10i 41G59a42z97d25a 8484323634724

Já tomu fandím.cim více , tím lépe pro kvalitu ovzduší ve městech.zatim to kupř v Praze je tragedie.ceny už jdou pomalu dolů , takže to bude časem daleko přístupnější.Jeste chvili počkám a pak nějaký hybrid bude určitě příští koupi.

+8/−2
doporučit
3.12.2019 6:40

T29o25m20a52s 37M16a82t82e54r31a 4656431503193

Auto má sloužit mně, ne já autu a v práci mám pracovat, ne se starat o tamagoči.

+10/−4
doporučit
3.12.2019 10:26

D10a83n24i98e50l 87P58a91n93e58k 6862431482730

Tak ono ve vysledku kdo se s tim naucil jezdit, tak opravdu jezdi s daleko nizsi spotrebou na 100Km. Ale cele je to o pristupu jednotlivce. Kdyz bude kaslat na dobijeni baterie, bude dobijet jen za pomoci benzinu (coz vsechny PHEV nemaji, neplest s klasickym hybridem), tak spotreba bude naopak vyssi nez u klasickeho auta. Je to o cloveku ne o technice.

+6/−1
doporučit
3.12.2019 9:34

L30u78b66o63m56í80r 30N85ě75m31e77c 7485790889411

Tak je třeba si uvědomit, že tyto nabíjecí hybridy nejsou pro každého. Chlápek, co běžně jezdí na jeden zátah 500km určitě raděj šáhne po naftě. Ten, co jezdí kratší vzdálenosti určitě využije vlastností tohoto systému. Je to samozřejmě starost navíc, ale kdo má auto v garáži, v klidu ho přes noc nabije a celý den jezdí "zadarmo". Pro moje využití auta je tohle geniální způsob. Těch pár delších tratí během roku mě těch pár litrů navíc nezabije a zbytek čistě elektrický provoz. Osobně teď používám hybrid a cesty po městě i delší cesty po republice se s ním dají jezdit bez problémů do 8 litrů. Je to míň, než parametrově srovnatelné auto v naftě.

+5/−1
doporučit
3.12.2019 8:54

R98o65l89a50n42d24o 11A48r81i74a24s 7368319617650

Malá nádrž, o čtvrt tuny vyšší hmotnost a jakmile po 50 km vybijete akumulátor, snažíte se tu mtrvou váhu táhnout s chcípáckými 150 benzínovými koni. To se Angele povedlo "Wirr schaffen das!" ale tentokrát v automobilitě.

+6/−4
doporučit
3.12.2019 9:29

M93a67r19t61i74n 64H11o86r69á87k 9233179914

Pořád nechápu jaký smysl má dobíjení baterií ze spalovacího motoru.

To si jen ekoteroristi v Bruselu myslí, že je to jako OK?

Pokud dám vyšší zátěž na motor v běžném provozu dobíjením baterek, tak logicky zvedu spotřebu a tím i emise, proti kterým jinak tak výrazně bojujeme!

Pojďme si konečně přestat lhát:

- Každý Hybrid by měl mít uvedeno jakou spotřebu má při jízdě pouze na motor a ne zavádějící smíšený pohon.

- Teprve potom bych uváděl smíšený pohon a nakonec čistě elektrický. Tedy více různých čísel spotřeby paliva a el. energie.

Paradoxně spotřeba jen na spalovací motor se z technických údajů získává velmi špatně. Tuto informaci nějak nechtějí výrobci zveřejňovat, za kolik se jezdí s vybitou baterií.

Jinak já rozhodně proti hybridům nic nemám, jen jsem rád, když se zveřejňuje celá pravda.

+3/0
doporučit
3.12.2019 13:55

D31u12š17a68n 59P79e59š30e52k 3975409164770

Celé je to v podstatě o ničem, emise nízké jen na oko. Teoreticky by to mohlo fungovat, pokud by se ty baterie ve firmě i doma nabíjely a auto každých prvních 50 kilometrů ujelo na elektřinu. ALE.

Sami píšete, že 82% prodejů je firemní fleet. Nikdo z těch manažerů to auto nebude dobíjet! A už vůbec ne doma, nebo na chatě, když mají od firmy benzín zadarmo.

Finální výsledek budou emise mnohem VYŠŠÍ než dříve, protože ta auta budou jezdit vybitá jen na benzín, a to se spotřebou vyšší než dříve, protože budou s sebou vláčet těžké baterie.

+4/−2
doporučit
3.12.2019 11:37

M27i81k80u65l92á63š 24K64a83l80i70n37a 1662583975

Nechte si to....

+5/−4
doporučit
3.12.2019 4:12

M78a30r61i28u16s18z 27H79u67d55e76c51z11e45k 8500689771554

A už vyřešili poruchy startéru? Známy je majitelem Skoda Servisu a říkal, ze od dob zavedení start-stop systému jim vzrostla poruchovost starteru o 13000%

+4/−3
doporučit
3.12.2019 9:28

Premium

Velký test palubních kamer: některé umí i ochránit před nehodou

Porovnali jsme šestnáct oblíbených autokamer podle kvality záznamu, parametrů a funkcí, které nabízí. Cenové rozpětí...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...

Najdete na iDNES.cz