Diskuze
Náhrada za TDI pro manažerský superb. První kilometry s hybridní škodou
Děkujeme za pochopení.
J46i62ř23í 74L79e77c29i59a45n
Je tam ve střeše výhod na instalaci kamen na dřevo, na zimní jízdy ? Dá se vyndat půlka zadních sedadel pro instalaci kamen ? Kolik 30 cm polínek se vleze do kufru ?
V89a84c89l94a52v 27V13a36v91r66a
v Česku už umí ve 21.století vyrobit hybrid?
V32a12c51l17a66v 50V47a33v47r34a
Když se v EU zakáží vyrábět a prodávat spalovací motory, může to mít i jakýsi hodně pofiderní úspěch. Ovšem kvalita cestování autem klesne skoro na nulu.
EU je schopné zakázat auta se spalovacími motory. Ta je schopná všeho a vaši mazlíčkové v garážích i u chodníků budou k ničemu.
Ale jak se dostat s elektroautem do Bratislavy? Do Paříže? Do Británie?
M74a92r67t77i69n 83P32l14z35á78k
160 kW a 400 Nm a zrychlení 0-100 za mizerných 8 s?
J78a79n 88L66á48n14i92k
po zkušenostech s Lexusem, hybrid je fajn do města, rozjedy na elektřinu a pak jede normální motor. Jenže Lexus pochopil, že elektromotor je doplněk spalovacího motoru a ne naopak. Takže Lexus má normální třílitr a ne motorek ze stěračů jako u Supa.
J68i78ř68í 61S35c53h65w21a39c44h
není to nějakém "chápání" ale o tom, že ten Lexus stojí dvakrát tolik. Aneb "za peníze v Praze dům...."
D83a91v76i27d 88H88o29l82m94a14n
Do práce to mám (z velké části z kopce) 18km. Olej je plně zahřátý při okolní teplotě 0°C za cca 14km (zpět cca 8km), kdy auto začíná i topit. Přijde mi, že v těchto hybridech běhá motor velkou část svého života podchlazený, což musí mít neblahý vliv jednak na spotřebu, ale hlavně jeho životnost. Ale asi je to jen můj laický dojem...
O39d65s90t63r34a66n27ě96n12ý 67U83ž20i51v70a44t54e83l
M45a81r30t64i76n 47H19o76r12á50k
Pořád nechápu jaký smysl má dobíjení baterií ze spalovacího motoru.
To si jen ekoteroristi v Bruselu myslí, že je to jako OK?
Pokud dám vyšší zátěž na motor v běžném provozu dobíjením baterek, tak logicky zvedu spotřebu a tím i emise, proti kterým jinak tak výrazně bojujeme!
Pojďme si konečně přestat lhát:
- Každý Hybrid by měl mít uvedeno jakou spotřebu má při jízdě pouze na motor a ne zavádějící smíšený pohon.
- Teprve potom bych uváděl smíšený pohon a nakonec čistě elektrický. Tedy více různých čísel spotřeby paliva a el. energie.
Paradoxně spotřeba jen na spalovací motor se z technických údajů získává velmi špatně. Tuto informaci nějak nechtějí výrobci zveřejňovat, za kolik se jezdí s vybitou baterií.
Jinak já rozhodně proti hybridům nic nemám, jen jsem rád, když se zveřejňuje celá pravda.
P71e45t33r 81Č26e35r44m42á81k
Tak ono to není stavěné tak že má spalovací motor dobíjet baterie, to jsou v principu u tohoto řešení dva nezávislé pohony, baterie se primárně dobíjí rekuperací při brzdění a nebo právě přímo ze sítě.
Jinak souhlas že to je do značné míry hlavně hra na splnění flotilových emisí, u citigoe eauto smysl dává, u superba hybrid podstatně méně.
D91u63š18a40n 49P14e68š97e98k
Celé je to v podstatě o ničem, emise nízké jen na oko. Teoreticky by to mohlo fungovat, pokud by se ty baterie ve firmě i doma nabíjely a auto každých prvních 50 kilometrů ujelo na elektřinu. ALE.
Sami píšete, že 82% prodejů je firemní fleet. Nikdo z těch manažerů to auto nebude dobíjet A už vůbec ne doma, nebo na chatě, když mají od firmy benzín zadarmo.
Finální výsledek budou emise mnohem VYŠŠÍ než dříve, protože ta auta budou jezdit vybitá jen na benzín, a to se spotřebou vyšší než dříve, protože budou s sebou vláčet těžké baterie.
M80a34r56t54i43n 45K47a22r82á44s62e27k
To ze ten hybrid ma vyssi emise nez klasicky benzin pri nenabite baterce mate necimm podlozene? Protoze klasicky hybrid, ktery ma z tohoto pohledu vybitou baterku porad zere podstatne mene nez klasicky benzin
G80e86o32r25g 54K61o77m84b66e84r17e37c
Jj, uz vidim nazehleny managery co jsou neustale v casovym stresu jak nekam dorazej pak hledaj kde je neco cim nabijou, rozmotat kabel,etc. A coz az zacnou, vlastne nekde uz zacaly, takovy pekny plejskanice, vsechno mokry, ztuhly, spinavy, etc. Kolik tech nazehlenejch manageru asi bude nabijet?
V61l62a30d36i51s79l60a17v 49B20u94r76y93š26e11k
no asi žádnýho neprodají, tak to přestanou dělat a začnou dělat něco jinýho, taky co jinýho jim zbyde, že když je to automobilka, tak něco co jezdí dělat budou muset i po tom, co žádnýho hybrida neprodají
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Prodej chaty, 72 m2, Nýdek
Nýdek, okres Frýdek-Místek
2 190 000 Kč