Vypadá fantasticky, zatáčí jako carvingové lyže a neztratí se ani při dálničním sprintu. K zlosti je tablet multimediálního centra a nepotěší nedoladěný podvozek.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Auto vypadá náramně, zaplatit si špičkového designéra se Renaultu vyplatilo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kabina verze Initiale Paris je královsky vybavená a vymóděná. Ale řidič je nešťastný z ovládání multimediálního tabletu uprostřed přístrojovky. Obří dotykový displej orientovaný na výšku je svou složitostí ovládání a nelogičnostmi až nebezpečný v provozu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motoru možná chybí nenucenost velkoobjemového agregátu, ale bojuje statečně. Dvousetkoňový čtyřválec má objem 1,6 litru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
I zpoza volantu je hodně mohutný a hlavně široký, pocítíte to hlavně na zaklikacené úzké okresce, kde je napravo ohlodaná krajnice a nalevo funí náklaďák.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vrcholné provedení dostalo přední světla složená výhradně z LED diod, svítí náramně a vypadají jako šperk.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Holanďan van den Acker dal autu trochu teutonsky střídmé tvary.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kabina je hezky prostorná. Hlavně šířka je impozantní.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kombík nabídne dost místa pro nohy i hlavu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mechanika je velmi podobná Renaultu Espace, to mimo jiné znamená, že nedorazí verze s pohonem všech kol a pod kapotou jsou čtyřválce menších objemů, ze kterých sílu doluje turbo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Elektromotory natáčejí zadní kola do osmdesátikilometrové rychlosti opačně než přední, nad touto rychlosti pak souhlasně, a pomáhají tak vykružovat zatáčku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Talisman je bezradný, pokud má podvozek s tlumiči, u kterých lze měnit tuhost a k tomu stojí na velkých (ale krásných) 19palcových ráfcích obutých do nízkých pneumatik.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kufr má základní objem měřený pod roletku zataženou 572 litrů (sedan má kufr o 36 litrů větší), na běžné potřeby to stačí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Renault Talisman Grandtour
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz