Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Měření tloušťky laku ukazuje, že na autě byly retušovány jen drobné oděrky, žádná větší oprava karoserie neproběhla.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Měření tloušťky laku ukazuje, že na autě byly retušovány jen drobné oděrky, žádná větší oprava karoserie neproběhla.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Mechanismus stahování střechy je poctivá kovářská práce. Bytelné čepy stačí před sezonou namazat, pokazí se jen velice zřídka.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Střechu je nutné pořádně prohlédnout, jestli do ní nezatéká – pozná se to podle toho, že se na jejím čalounění tvoří mapy.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Mechanismus stahování střechy je poctivá kovářská práce. Bytelné čepy stačí před sezonou namazat, pokazí se jen velice zřídka.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Žhavé slunce rozpaluje plastovou kapotu a většina stratusů časem dopadne jako tento – lak udělá krupičky a odprýská. Je proto lepší s sebou vozit krycí plachtu.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Takhle to nesmí vypadat. Když stojí auto dlouho venku, začnou na něm růst mechy a plísně – takto vypadá těsnění kolem vinylové střechy po pěti letech nepřízně počasí.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. „Pěkné kousky rychle mizí. A pořád zdražují. Donedávna jsem prodával stratusy kolem 45 tisíc, teď jsou od 60 výše. Dražší už jsou i v Německu. V podstatě ceny kopírují běžná auta, která taky zdražují,“ říká dovozce Pavel Tafi.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. „Pěkné kousky rychle mizí. A pořád zdražují. Donedávna jsem prodával stratusy kolem 45 tisíc, teď jsou od 60 výše. Dražší už jsou i v Německu. V podstatě ceny kopírují běžná auta, která taky zdražují,“ říká dovozce Pavel Tafi.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Bez koroze. Prahy s masivními výztuhami jsou u kabrioletu zásadní. Nesmí být prorezlé, jinak by se karoserie mohla začít kroutit a později třeba i rozlomit. Zde je vše příkladně v pořádku, auto dokonce dostalo před pár lety antikorozní nátěr s vystříkáním dutin.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Bez koroze. Prahy s masivními výztuhami jsou u kabrioletu zásadní. Nesmí být prorezlé, jinak by se karoserie mohla začít kroutit a později třeba i rozlomit. Zde je vše příkladně v pořádku, auto dokonce dostalo před pár lety antikorozní nátěr s vystříkáním dutin.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Bez koroze. Prahy s masivními výztuhami jsou u kabrioletu zásadní. Nesmí být prorezlé, jinak by se karoserie mohla začít kroutit a později třeba i rozlomit. Zde je vše příkladně v pořádku, auto dokonce dostalo před pár lety antikorozní nátěr s vystříkáním dutin.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0. Bytelné výztuhy předního nárazníku prozrazují, že stratus je vyroben z pořádné oceli i plechů. Taky je náležitě těžký.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES
Ojetý kabriolet Chrysler Stratus 2.0.
Autor: Lukáš Procházka, MF DNES