Diskuse k článku
Nová kapesní kia je pikantnější a ohromí interiérem
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
ZnámtěPicantoAuto bez závad. Mínusy - příčný překážky -kovovej zvuk. Tvrdší, ale dobře sedělo (pneu jsem ale musel brzy vyměnit, nestály za nic). Sezení vzadu bylo na blití, podíl na tom má tvrdší podvozek i stoupající linie zadního okna. AKU atyp - měněné 3x po 2 letech za 1900Kč v servisu. K vzteku. Mizerné pneu jsem taky musel vyměnit. Plusy: Výbornej motorek 4-válec, vstřik, tehdy jen 44kW, ale stačil i na dálnici - jízdní průměr i na dálky v jednom kuse (1800km) jako oktávky. Maximálka 150, ale v klesání i 180 (měl jsem kvalitní nový olej a pořád se se mnou honil ceed). Pro dva fakt dobrý auto. Na dálnici si vzalo jen 5,2 litru (při běžných 120-130km/h), a neztratilo se tam. Dobře se nasedá, od oktávky a fabie mám pořád otlučenou hlavu. Místa je uvnitř jako ve fábii, akorát že u fábie malá holčička neříká: Maminko, to je hezký autíčko, viď?
0/0
29.3.2011 0:45
|
![]() |
zlababa.dvura co...že je to mrňavý? No je, pro 1-2 osoby ve městě to nevadí. Ale někteří zakomplexovaní jedinci musí mít za každou cenu obrovská auta. Znám jednoho takového, co má Dodge RAM - a to z Prahy nevystrčí nos co je rok dlouhý, a jezdí v něm převážně sám. |
![]() |
pes JonatánRe: a co...když zabírá víc místa ostatním zbytečně, je to trošku sobectví... |
![]() |
tygr.karlosRe: a co...A proč by proboha velké auto mělo značit léčení nějakých komplexů? Někdo prostě auta má rád, nebere je jenom jako dopravní prostředky a když se s tím ve městě dokáže pohybovat, tak nevidím důvod, proč by sám nemohl jezdit třeba v tom RAMu. Jednoho RAMa taky v Praze vídávám, možná je to ten samý kousek |
![]() |
HonxRe: a co...Ta auta jsou krásná, dokonce i ten RAM má "něco do sebe". Ale ani v té Americe to nejsou auta určená do malých a přecpaných měst s úzkými uličkami, jsou to auta na prostorné třídy a hlavně na dlouhé cesty po dálnici. Jezdit v nich po centru města je jen frajeřina, nic víc. |
![]() |
basnikliduAuto se mi libiloale ty prazske ulice ne ... nemohli byste to priste natacet nekde v civilizovane zemi nebo alespon hezcim meste? Dekuji.
0/0
23.3.2011 23:20
|
![]() |
himselfto jsou mi věciProsím vás, vysvětlete mi jednu věc. Proč v rubrice o autech neustále všichni píší, že je skvělé, jak se nemusí omezovat, jak mají doma něco mnohem většího a výkonnějšího, jak jsou všichni ostatní socky a na lepší auto nemají, jak mají aspoň tři auta, a tak dále. Jako že když mám BWM 7, tak jsem úžasný člověk, kterého stojí za to potkat, minimálně proto, že jsem si na něj dokázal vydělat? Nebo jezdím stodvácou, tak jsem tak neskutečná troska, že o moje názory v diskuzi někdo nestojí? No potěšpámbu. Jinak staré Picanto jsme si půjčili na dovolené, bylo to docela fajn a jako druhé auto na denní ježdění do práce by se mi to velmi líbilo. |
![]() |
Karel EndlerRe: to jsou mi věciSouhlas. Když mi odešlo minulé vozítko 4,76 m dlouhé, tak jsem přešel na 4,18 m - a jsem mnohem spokojenější. Auto je při menší spotřebě znatelně čilejší, paradoxně je v něm i víc místa pro lidi, kufr je sice o trochu menší, ale má lepší tvar... Dlouhou káru už nechci. |
![]() |
CeasarRe: to jsou mi věciTo je jednoduche, v Cechach je auto povazovano za symbol spolecenskeho postaveni a v nekterych skupinach obyvatel i hodne precenovaneho. |
![]() |
LaffielCo je mi po interieru....... kdyz to zepredu vypada jako zabak....
0/0
23.3.2011 21:58
|
![]() |
terezavtohle je jak koloběžka....je to tak malý, že bych měla fakt strach; stabilita asi veškerá žádná |
![]() |
net.Xtreme bojuje s eXtrémismemRe: tohle je jak koloběžka....Není to závoďák, není to teréňák:-) Prostě to spadá do kategorie městských aut, nebo něčeho podobného, jistou stabilitu to má, podle mě navíc KIA nedělá čínské šmejdy, dokonce ani jihokorejské šmejdy, Japonci na tom budou nejspíš pořád lépe, ale najde se dost evropských automobilek s větší poruchovostí, horšími parametry a leckdy i dražšími... |
![]() |
terezavRe: tohle je jak koloběžka....proti značce nemám vůbec nic, ale v tomhle modelu bych prostě jezdit nechtěla |
![]() |
wildosRe: tohle je jak koloběžka....a co čekáš od auta téhle velikosti ...přilnavost formule, kufr suberbu a exkluzivitu německé prémie? A podle fotky soudíš jízdní stabilitu? |
![]() |
terezavRe: tohle je jak koloběžka....nic takového nečekám, ale ten nadpis mě k tomuhle komentáři vyburcoval; interiér mě fakt neohromil, jen mi napověděl, že to nebude to pravé ořechové... |
![]() |
wildosRe: tohle je jak koloběžka....V interiéru se materiály ještě změní nebo aspoň jejich povrchová úprava. A vzhledem k mini třídě je interiér oproti ostatním konkurentům fakt dobrej. Nechme se překvapit na produkční kusy |
![]() |
HonxRe: tohle je jak koloběžka....Jak často ve městě najíždíš stovkou do ostré zatáčky? |
![]() |
terezavRe: tohle je jak koloběžka....a jel si někdy autem v praze? víš, není problém jet na určitých místech v praze stovkou, zatáček je v praze taky celkem dost a zaparkovat se dá dobře i s autem, které je o něco větší a přesto stále "malé" |
![]() |
LobosMe se nejvic libi to co mam....a basta |
![]() |
net.Xtreme bojuje s eXtrémismemRe: Me se nejvic libi to co mam....Ještě, že se nemusím omezovat na jedno auto:-) A můžu si trochu vybrat podle potřeby... |
![]() |
kostraxxlMě se líbí daleko víceŠkoda fabia...je dražší, lidi ji nemají rádi, na křižovatce jich potkám hodně, ale má lepší motor i lepší spracování interiéru a lepší servisní zázemí. Rejži bych nechtěl, radši auto s kosočtvercem na kapotě nebo ojetinu ale auto od producentů řýže prostě ne-e. |
![]() |
kostraxxlRe: Mě se líbí daleko více...zpracování jo a ještě bych dodal má spoustu "sportovních" úprav do fabie dostanete i sportovní rádio doporučuji přečíst http://www.autoweb.cz/skoda-fabia-sportline/ |
![]() |
kostraxxlRe: Mě se líbí daleko vícedoufám, že chápete jak to s tou Fabií Sportline myslím |
![]() |
net.Xtreme bojuje s eXtrémismemRe: Mě se líbí daleko víceTak Renaultem bych Kiu nenahradil, Francouzské auto už ne... Fabie je jiné auto, a než Fabii radši Cee''da:-) Jedinou nevýhodou Picanta v tomhle ohledu je používání trochu netypických kol a baterky, alespoň dříve to tak bylo, nicméně sehnat náhradní není problém, ejn to není na počkání a trvá to dva dny... |
![]() |
kostraxxlRe: Mě se líbí daleko víceKaždý má svoje zkušenosti a líbí se mu něco jiného |
![]() |
wildosRe: Mě se líbí daleko vícekaždej má nějaký vkus....jeden makový a jeden tvarohový. S tim motorem si ale střelil vedle pokud srovnáváš tříválec kii a škody. |
![]() |
LobosNo nejak tomu nerozumim....Porad tady kazdy pise o tom, jak je to auto do mesta a blablabla... a vy si kupujete jedno do mesta, jedno na chatu a jedno na dovolenou? |
![]() |
Crocodylus anthropophagusRe: No nejak tomu nerozumim....Někdo třeba nemá chatu a na dovolenou autem nejezdí, tak se toho možná pár kusů prodá. Předpokládám, že automobilku nevlastníš, tak ti to může být celkem u zadele... |
![]() |
LobosRe: No nejak tomu nerozumim....tak to mas pravdu cukrousi...asi tak jako tvuj prispevek.... |
![]() |
tnxRe: No nejak tomu nerozumim....A co kdyz spousta lidi nema duvod jezdit autem nekam do dalky. Proc bych se mel trapit v aute na dovolenou, kdyz mi staci, ze me doveze na letiste a z letiste? Proste mi staci auto na nakup, do prace, maximalne na cestu k rodicum (150 km). |
![]() |
net.Xtreme bojuje s eXtrémismemRe: No nejak tomu nerozumim....Není to auto pro socky, je to druhé auto (třeba do rodiny), na ježdění po městě, (menší) větší nákupy a tak...Samozřejmě se s tím dá jet i na dovolenou ,ael jaksi není to primární určení tohoto auta a cílovou skupinou není někdo, kdo chce jezdit velké vzdálenosti po dálnici a mít hodně místa v kufru... |
![]() |
DaraskRe: No nejak tomu nerozumim....Já bych to viděl ne jako 2. auto, ale jako 5. auto do rodiny. Přece nebudem socky.... |
![]() |
wildosRe: No nejak tomu nerozumim....to že si nemůžeš koupit jedno velký auto pro rodinu a pak další menší je jen tvůj problém. Tohle auto se neprezentuje jako rodinný. |
![]() |
DaraskOhromí interiérem?Fakt! Ty mřížky větrání sou nemlich stejný jako v mým Favoritu!
0/0
23.3.2011 18:02
|
![]() |
Věnceslav-KoloŠkoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !Rejži bych si nikdy nekoupil |
![]() |
wildosRe: Škoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !hned máš lepší náladu co .....že ti zase vzali lopatičku a kyblíček a zapomněli dát prášek |
![]() |
LobosRe: Škoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !jj skodovka je nejlepsi na svete......protoze na nic lepsiho nemas? |
![]() |
lucky_24Re: Škoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !Jenže Picanto jaksi není stejná kategorie jako Fabia. Na to má KIA svoej RIO. A pokud jsme u Fabie, tak třeba proti Puntu je to předražená mrcha s horším motorem a hnusnějším interierem a navíc půlka dílů je od těch "rejžáků" |
![]() |
kostraxxlRe: Škoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !Alespoň s ní nejseš pořád v servisu a když máš Fabii ftédéíčku tak ti to táhne pěkně vocpoda né jako ty italský "auta" Zkratka FIAT ( Fix It Again Tony) |
![]() |
lucky_24Re: Škoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !Ani s Fiatem nejsem v servisu a mechanici o něm netvrdí že je to nejhorší co automobilka ve své historii stvořila (tak jako u Fabie) a čtyřválec 1.3 JTD je oproti tříválcové 1.4 TDi skvost, stejně tak Multiair v benzínu. V základu daleko lepší výbava a o dost nižší cena. A z venku je to prostě taky hezčí. O pohodlnosti sedadel se nemá cenu bavit - Fabie nic moc ani na cesty Brno - Praha |
![]() |
kostraxxlRe: Škoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !Však pohoda diesely od FIATU táhnou pěkně vocpoda |
![]() |
kostraxxlRe: Škoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !Ale jinak mi připadáte jako "sportovní" člověk, tak Vám na zlepšení nálady posílám "sportovní" článek o fabii na zlepšení nálady http://www.autoweb.cz/skoda-fabia-sportline/ |
![]() |
net.Xtreme bojuje s eXtrémismemRe: Škoda Fábia je ve všem lepší a má větší kufr !Já bych viděl jako lepší komkurenci Cee''da, ale budiž... Picanto je o tom, že je malé a je to pro lidi, které považují za výhodu co nejmenší rozměry, především kvůli pohodlnému parkování, navíc nízké spotřebě a ceně... |
předchozí | 1 2 3 4 | další |