- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když s Macanem GTS plánujete jezdit přírodou, určitě zvolte pneumatické odpružení s možností zvětšení světlé výšky. Na silnici je ale rozhodně přesnější podvozek s ocelovými pružinami. | foto: archiv Speed
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
I když má Porsche svoji nabídku hezky odstupňovanou, na nejvyšších příčkách se ve většině modelových řad perou dvě verze. Jedna slyšící na jméno Turbo, která je dražší a má více výkonu, a ta s označením GTS. Obvykle má koní o trochu méně, ale zato má přiostřený vzhled i podvozek a je navržena tak, aby bylo větší potěšení ji řídit. Co je pro vás důležitější? Zdrcující dálniční výkon v plném komfortu, nebo obratnost a hravost, která v konečném důsledku není v přímém směru o tolik pomalejší a v zatáčkách má jednoznačně navrch?
Připojte se ještě dnes a získejte: