Když s Macanem GTS plánujete jezdit přírodou, určitě zvolte pneumatické odpružení s možností zvětšení světlé výšky. Na silnici je ale rozhodně přesnější podvozek s ocelovými pružinami. | foto: archiv Speed

Porsche Macan GTS: Nabízí lepší svezení než verze Turbo?

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Loni faceliftovanému Macanu obnovená verze GTS neskutečně sedí. Je jiná než ostatní a zároveň nastavená tak, že vás bude bavit, i když nepojedete úplně na maximum. Disponuje o trochu nižším výkonem, zato má přiostřený vzhled i podvozek a je navržena tak, aby bylo větší potěšení ji řídit.

I když má Porsche svoji nabídku hezky odstupňovanou, na nejvyšších příčkách se ve většině modelových řad perou dvě verze. Jedna slyšící na jméno Turbo, která je dražší a má více výkonu, a ta s označením GTS. Obvykle má koní o trochu méně, ale zato má přiostřený vzhled i podvozek a je navržena tak, aby bylo větší potěšení ji řídit. Co je pro vás důležitější? Zdrcující dálniční výkon v plném komfortu, nebo obratnost a hravost, která v konečném důsledku není v přímém směru o tolik pomalejší a v zatáčkách má jednoznačně navrch?

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se