Jedenáctá generace corolly tak vypadá mohutně, draze a honosně.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Hranatá a hodně plochá přístrojovka se nemusí líbit každému, ale neokouká se a všechno je na svém místě dobře dosažitelné.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Interiér je jednoduchý, ale pečlivě smontovaný z kvalitních plastů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kůží potažený volant s ovládáním rádia je v základní výbavě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Multimediální centrum s šestipalcovým displejem, které dokonce mluví česky, je v základní výbavě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Corolla je jednoduché, poctivě postavené auto. Působí ale velmi honosně a mnohem dražším dojmem.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Corolla právě vstupuje do prodeje už ve své jedenácté generaci. Už podruhé je to výhradně sedan.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Benzinová šestnáctistovka je typický japonský motor. Potřebuje otáčky, aby měl říz.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Loketní opěrka je jako většina potřebné výbavy v základní výbavě. Připlácet za samozřejmosti tu není třeba.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Benzinový motor potřebuje otáčky, dva tisíce jsou minimum, ale nerozpakujte se je hnát až k omezovači.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Všechny bezpečnostní systémy a airbagy (i kolenní řidiče) má v základu. Jen si připlatíte šest a půl tisíce za tempomat.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Všechna sedadla jsou velká a akorát měkká, aby byla pohodlná.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Šikovná je i skoro plochá podlaha u zadních sedadel.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Podvozková platforma je od většího avensisu, takže má corolla i stejný rozvor a stejně velkou kabinu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vše padne šoférovi do ruky. Není to žádný závoďák; řadička i volant tak musí chodit hlavně zlehka. Zvykat si budete možná na spojku, která je naladěná trochu tupě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Corolla je jednoduché a poctivě postavené prostorné auto.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kufr je velký dost, hloupě řešené závěsy víka ale zmenšují využitelný prostor.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Jednoduchá zadní náprava tvořená torzní příčkou vypůjčená z aurisu není hendikepem, podvozkáři se vytáhli.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Corolla je auto pro celý svět. A většina neevropských řidičů raději volí sedany.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Corolla není auto pro evropské dravce, ale pro celý svět. A tam se jezdí pomaleji než v Česku a než zážitky za volantem se oceňují přepravní schopnosti.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Nová corolla působí hodně mohutně a robustně, až se vkrádá myšlenka proč kupovat dražší avensis.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Už od pohledu není corolla žádný závoďák, pro mnohé to může být výhoda.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Corolla patří už dlouhá léta k nejprodávanějším autům světa.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz