Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Designér Renaultu: úkolem je odnaučit lidi používat telefon v autě

Nicolas Dortindeguey pracuje v designstudiu Renaultu přes dvacet let, i když si na čas odskočil i do Asie k Nissanu a Samsungu. Dnes pracuje především na interiérech nových modelů, občas se také zasní nad budoucností u práce na konceptu. Pracoval mimo jiné na ztvárnění interiéru Renaultu Talisman.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RR

R63a44d22e98k 64R77a40i91d37a

15. 12. 2018 9:56

Myslel jsem, že snahou Renaultu posledních 20 let je odnaučit lidi používat auto.

3 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
PS

jj, lidi je třeba vychovávat, nejlépe za jejich vlastní peníze ;-D

6 0
možnosti
PH

A proto jejich reklamni spot rika, ze si mate z auta udelat kancelar.;-D

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
MP

Navigate a multimedia centrum s funkčností tabletu/mobilu za 200€ , ale za příplatek 1000€ do auta, lidí používat telefon opravdu neodnaučí. A to nemyslím ty co jsou neschopný si připojit telefon k handsfree a mají telefon v ruce.

4 0
možnosti
FS

Kdyby nechtěli řidiče zbytečně rozptylovat tak nebudou do aut cpát dotykové panely. U některých vozů už nejde ani regulovat topení/klima jinak než dotykovým panelem. Je to uplně stejně hloupé jako ovládat mobil.

11 2
možnosti
MC

To mělo být plus, ledabylá práce s myší.;-D

0 0
možnosti
OF

O49t58a83k70a11r 49F10u89k48a

14. 12. 2018 12:22

twl oni zaměstnaj 500 lidí, aby přemýšleli, jak lidi odnaučit používat telefon. tak co třeba začít tím, že pokud auto nacpu tolika asistentama, co všechno hlídaj a k ničemu mimo mě skoro nepustí, tak řidič se zákonitě pekelně nudí. no a jaké má v tu chvíli v autě možnosti? může to dělat jako kamioňáci, u kterých to dosáhlo obludných rozměrů, a koukat na filmy na ntb nebo chatovat atd. nebo vzhledem k výrazně menší palubce a viditelnosti takového deliktního jednání ostatními účastníky, čapne po mobilu a dělá to samé. čučí na idnes, co je nového, odepisuje kamarádům, či odpovídá na maily, dělá si poznámky. toto se vyřeší buď autonomním řízením 5. stupně, kdy můžu v autě klidně chrápat, nebo při detekci nepozornosti např. vypnutím veškerých asistentů a vynucením si pozornosti řidiče.

4 1
možnosti
PK

P76e87t59e30r 32K86o15r84e78n

14. 12. 2018 12:19

ten koncept je paradny. takto nejak si predstavujem cestovanie o 10 rokov. pri kavicke , otoceny k spolujazdcom a plne autonomne riadenie. bez stresu , v pohodli a uzitocne vyuziti cas

1 8
možnosti
JD

Někoho to baví. Ale jsou i lidi, kteří objednají pro svou manželku společníka, u těch se to třeba taky ujme.

0 0
možnosti
ID

I28v58a54n 40D17í65t31ě

14. 12. 2018 12:04

Výrobci aut naopak dělají vše proto, aby veškerá mechanická tlačítka/točítka nahradili dotykovým displejem a tím snížili bezpečnost.

Tlačítko/točítko můžete ovládat po paměti, ale na displej se musíte podívat :-/.

27 1
možnosti
MP

Ten displej také zvládnete ovládat po paměti, ale chce to víc cviku. Je to jako psát na klávesnici, ale přitom se ma ni nedívat

3 8
možnosti
FZ

Z aut se stávají motorizované smartphony (smartauta), ale pán tvrdí, že pracují na tom, aby lidi v autě mobil nepoužívali.

17 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...