Diskuze
Requiem za Pajero. Loučí se nebojácný off-road, končí bez náhrady
Děkujeme za pochopení.
P11e79t38r 34Č84e95r39m22á73k
Vtipné jak pod dojmem suv kde jsou pohony všech kol vesměs spíš tak nějak na oko (čest vyjímkám) pak někdo říká normálnímu pohonu 4x4 jako sofistikovaný... Přitom se defacto jedná naopak o jednoduchost samu - klasické poctivé diffy a uzávěrky
A32n74t44o93n31í91n 91S85v54o15b88o53d20a
Pick-upy ho nahradí, to jsou auta na práci :-)
P26e66t17r 85Č38e34r63m30á37k
Nenahradí, mají delší rozvor a nebo větší zádní převis a nejsou v terénu tak schopné. O prostornosti a komfortu ovládání ani nemluvím...
L78u41k16a62s 65N73o82v46a40k
Prej prostorna kabina.....
Sem se malem nevesel za volant.
R63a71d26o97s67l14a58v 53J39a14n95ý13r
se bIbě prodával ve španělsku a latinský americe
P87e67t35r 27N12e17c73h35a76n58i73c17k28ý
U exibicionistů určitě šel na dračku
J98a95k49u85b 44F41e48i87f76a44r
No, takže zůstává Land Cruiser, G a Wrangler. Ještě něco?
F45r66a16n77t87a 86F34l71i64n48t70a
a pár pickupů-žebřiňáků (Hilux a další)
J30a59n 23K81ř69í21ž
SUV s automatem. No to neni žádný terno do většího terénu.
A70l11e40š 88K63l97o98n
To ne, proto je prave do terenu off-road jako treba Pajero.
R63o72m19a97n 65Š17e35s53t32á68k
Technická poznámka: Když je uzavřená uzávěrka diferenciálu (jakéhokoliv), nerozděluje se rovnoměrně točivý moment, ale otáčky.
J21o34s28e86f 10V15a93l35a
nejsem tedy technik, ale z fyzikalni logiky by mi vychazelo, ze otacky a i tocivy moment jsou na obou (odchozich) stranach uzaverky totozne. Proc by to melo byt jinak ?
P46a96v48e82l 67J25e33ř69á46b57e87k
Off-road v takové to karosérii není do terénu. A nebo by měli dávat jako standardní součást klempířské vybavení.
A popravdě, který Evropan skutečně musí do terénu. Většina jen aby si něco dokázala, geodeti, lesníci a podobné profese šáhnou po něčem praktickém.
P47e67t44r 23N25e77c35h16a56n22i26c97k90ý
Rumunsko, Ukrajina, Albánie tam jsou ještě vesnice, kam normálním autem nedojedete. A i u nás najdete chaty a chalupy daleko od silnice
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...
Autoatlas Itálie. Opel, ferrari a fordy vzdaly hold známým městům a místům
Potomci Leonarda da Vinciho dali světu skvělé těstoviny, fantastická vína, skvostný parmazán,...
Cestovatelský speciál Harley-Davidson mění po padesáti letech tvář
Úplně předělat legendární design, který se jen s minimálními změnami vyráběl víc než padesát let,...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...