Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T74o21m45á14š 51K62u25c59h72a55ř 3847241168361

"Když musíte uživit elektřinu strašidelně spotřebující Audi e-trontak, aby někam dojelo, musíte mu dát obrovité akumulátory."

Potřebuje nejen větší akumulátory, ale i větší množství energie vyrobené z mixu uhlí, plynu, jádra a jen části zeleně. Tedy v reálu toto auto se spotřebou 24 kWh/100 km je méně "zelené" než malá Fóbie s 1.0 motorem, přitom i ono převáží průměrně jen 1.5 osoby. Není tedy žádný důvod, aby byl Etron daňově zvýhodněn proti například obyčejným malým autům na benzín.

+33/−1
doporučit
9.9.2019 7:04

P30e33t77r 10H97á67j26e16k 4290472341764

"Společně s vědci a analytiky nezávislých konzultačních firem se zaměřila i na ekologickou stránku věci.."

haleluja... první vlaštovky se objevují.

+23/0
doporučit
9.9.2019 8:28

J93i61ř43í 28J73e43l20í51n83e38k 5635316913759

Neměl by to už těm asiatům někdo důkladně politicky vysvětlit kudy vítr vane? !!!!

Jedni se nehrnou do výroby akumulátorů pro EV protože tomu nevěří ( https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/volkswagen-elektromobil-akumulator-baterie.A190708_114250_automoto_fdv ) , TOYOTA jako největší světový výrobce se nehrne do výroby bateriových vozidel ( https://www.novinky.cz/auto/clanek/proc-nechce-toyota-vyrabet-elektromobily-40262262 ) a teď MAZDA přijde s tím, že baterie by měla mít max.35kWh,aby se ekologicky vyplatila, čímž nepřímo říkají,že bateriová technologie je vhodná především pro malá autíčka a ježdění po městě,z čehož plyne, že pro ostatní užití vhodná není a tím nám naše e-trony, I-Pace,MB-EQC,ale i Skodu Vision staví do nehezkého neekologického světla, protože tu 35kWh baterčičku by vycucla během 10-15minut a ani by se nemuselo jet na plný kotel :-)

Takže otázka: kde japonští soudruzi dělají chybu,co tak zásadního nepochopili, že se dobrovolně vyřazují z největšího kšeftu tohoto století,což nepochybně výměna spalovacího motoru za vozy na baterie bude? VW na to vsadil budoucnost a není prý cesta zpět.. Přitom ve většině oblastí jsou japonské firmy na technologické špičce.. Takže nám v otázce bateriové elektromobility úplně zhloupli nebo to musí mít nějaký racionální důvod.. Určitě platí možnost a) =zhloupli - naše bruselské politbyro nejlíp ví, co je pro nás dobré a my ten svět spasíme i za cenu sebezničení...Ostatně to je v zemi VW taková roztomilá tradice...

+35/−3
doporučit
9.9.2019 2:13

Z14d90e13n91ě33k 16M29á90č48a37l43a 1693375559140

Njn, Mazda to je jazda ;-D. Mám Mazdu6 a nevyměnil bych ji za nic. Super kára.

+9/0
doporučit
9.9.2019 10:06

J67a91r96o78m74i67r 62H25o54b80l50i13k 1635517915

Od začátku "elektrošílenství" si myslím, že vzhledem k možnostem uložení energie do jakéhosi boxu (nádrž, baterka) je pro pohybovadlo kategorie osobní auto ekologicky nejlepší technologií hybridní pohon. Elektromotory v kolech a "centrála" na palubě dobíjející baterky s dojezdem cca 100 km. A ejhle Japonci, co vždycky pouze do dokonalosti dotáhli myšlenky někoho jiného, tuto teorii potvrzují.

+6/0
doporučit
9.9.2019 8:46

P69e55t17r 31M63i34c13h36a23l 2280564131232

Něco mi říká, že kdyby tam místo Wankelu dali diesel, bylo by to lepší. Ten by totiž taky pracoval v optimálním režimu a navíc netrpí neduhy Wankelu (těsnící lišty, spalování oleje).

+6/−2
doporučit
9.9.2019 9:06
Foto

P15a84v13e16l 64V47a26n45ě65č51e26k 4174503741581

Prostě se Gréty optejte, v čem si bude vozit zadek a to pak bude ten jediný správný koncept. :-/

+5/−1
doporučit
9.9.2019 13:20

J20i82r12i 65D48o55b67r86ý 9618159903

To nebude stacit.

O nejake CO2 tu jde stale mene. Z ideologickeho pohledu je hybrid jeste horsi nez spalovak, protoze se tvari ekologicky, ale spaluje benzin.

Tohle je tlak na emoce, fakta (uroven znecisteni) uz nikoho nezajimaji. Nastupuje doba post-fakticka.

+4/−2
doporučit
9.9.2019 10:01

M78i64c65h82a60l 28H64u49š19á69k 2777436485265

Smajra, mrhat energii tim ze se transformuje tepelna->mechanicka->elektricka->mechanicka. To jsou ztraty ze uz by bylo lepsi auticko na limonadu.

+7/−12
doporučit
9.9.2019 3:31

M35a56r13e14k 89Š24t22ě59t53k25a 4401258892633

Toto je dnes, kdy nikdo není schopen vyrábět baterie s dostatečnou kapacitou, cenou a hmotností, asi jediná smysluplná cesta - malý spalovací motor, který bude běžet v optimálním režimu, jako generátor pro dobíjení baterie. Sice trochu krkolomné řešení, ale když už se vývoj na poli baterií, příp. výroby vodíku zpožďuje, co jiného dává do blízké budoucnosti smysl, pokud se chtějí zbavit klasických spalovacích motorů.

+2/0
doporučit
9.9.2019 15:40

P66a47v96e51l 11S72o67b61o79t81k89a 5970514

R^

jj, elektromobil na naftu bude bezva.

+2/0
doporučit
9.9.2019 15:04

J11a65n 88M42a48l63ý 1485239974648

Já bych natáhnul nad silnici pletivo, do aut teleskopickou tyč jako sběrač elektřiny a všichni by jezdili jako na autodromu od kolotočářů. Prachy za super nápad mi můžete posílat na účet.

+2/0
doporučit
9.9.2019 9:21

P81e71t89r 78M29a20r49e52č45e37k 1113811719718

Elektromobilita je slepá vývojová větev. Nesmysl tlačený stupidním Bruselem a fanatickou elektrolobby. Neuvěřitelné kolik, na první pohled, seriozních lidí se nechalo zmanipulovat a zastrašit.

+5/−9
doporučit
9.9.2019 11:07
Foto

J35a42n 74C57i73b76u30l23k91a 9712208930649

Plug-in hybrid, to konečně dává smysl!

+1/−1
doporučit
9.9.2019 10:11

M81a91r61e50k 49W68o81l24f 3799207934472

Wankel je zajimava volba zejmena vzhledem k jeho povestne zravosti. Dava mi smysl asi jen.z hlediska zastavby motoru do vozu, je hodne kompaktni a lehky.

+1/−1
doporučit
9.9.2019 8:50

A50n39t39o54n69í49n 29S92e27b16e16r88a 7903498310439

Takze vyrobime nesmyslny a drahy elektromobil a aby to nekam dojelo, tak do nej dame benzinovy generator. No Cimrman asi stale zije a to v Japonsku....

+2/−16
doporučit
9.9.2019 8:19

J67i78n28d67ř35i54c66h 60L83u85k61e23š 3889564553310

Uz se Mazde podarilo utesnit komory, spalovani oleje a dalsi problemy tohoto motoru? Myslim, ze to, ze ho nikdo nepouziva, neni jen tim, ze jsou blbi....

0/−4
doporučit
9.9.2019 7:20

Premium

Výrazný nos, vzdělání sestry. Proto si Gott vybral Ivanu, říká novinářka

Profesní vztah je pojil pětadvacet let, ona ho však osobně poznala už jako holčička. Navzdory všem turbulencím, které...

Premium

Lara Fabian oslaví v Praze narozeniny. Máme exkluzivní přednostní nákup vstupenek

Po dvou letech se 9. června 2020 vrátí do Prahy Lara Fabian. Zpěvačka belgicko-italského původu má k českému publiku...

Premium

Chci chlapa, co má větší koule než ego, říká svobodná matka Nikol Štíbrová

Před pár dny oslavila třiatřicítku a cítí se šťastná a spokojená. Nebylo to ale zadarmo – moderátorka a hvězda...

Najdete na iDNES.cz