Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Na zkoušku v kabině kombajnu. Pro každého to není

Jedete rychlostí slimáka, ale stejně se v klimatizované kabině pořádně zapotíte. Řídit kombajn není jen tak; musíte sledovat spoustu věcí a s odpočinkem vůbec nepočítejte. Moderní kombajn je navíc napěchovaný moderní technikou, kterou nezvládne každý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

25. 9. 2009 15:48
fxhng

[>-]:-):-/;-D:-(

0 0
možnosti

sipecek

17. 9. 2009 16:54
Hm...

Letadlo taky nemuze ridit kazdy, tak si rikam proc nemaji piloti a ridici kombajnu stejny platy?:)

0 0
možnosti

Host

15. 9. 2009 16:59
.

To asi autor článku nejezdil na starých E-512.Teprve by věděl,co je práce na kombajnu.Teď to byl jen výlet na pole.:-P

0 0
možnosti

Ing.Rudolf Kitler_prezident ČSSR

16. 9. 2009 13:30
Re: .

Tos asi nejezdil na staré Nivě. Teprve bys věděl co je práce na kombajnu. Na E-512 to byl jen výlet na pole. :-P

0 0
možnosti

Uphillman

11. 9. 2009 1:08
Vzpomínám na staré kombajny...

Můj táta jezdil s různými kombajny, jako dítě jsem s ním sedval v kabině. Byl to masakr, brutální horko, brutální prašnost, to se nedá ani popsat. Když do našeho džej zí dí (dnes Družstvo vlastníků) koupili Klassa, tak to bylo jako by přijelo vozidlo z jiné planety: čisto v kabině, klimatizace, bezporuchové, neuvěřitelně výkonné, ... Tatík se s těma novotama psychicky nesrovnal a šel do důchodu. :-P

0 0
možnosti

Host

7. 9. 2009 12:09
Nastaveni

"Předtím, než se vyjede na pole, je třeba nastavit plodinu, kterou budete sklízet. V menu počítače zvolíte třeba oves a elektronika podle předdefinovaných parametrů nastaví žací lištu."

Pokud vim, nejdulezitejsi je vyladeni parametru vytrasacich sit a vykonu ventilatoru - tam pomaha hodne elektronika. Co konkretne se nastavi na zaci liste nevim (?)

0 0
možnosti

roba21

6. 9. 2009 20:58
Kvalita fotografií

Vemte si prosím příště na podobné reportáže nějakého fotografa, třeba pak na těch fotkách bude něco vidět.

0 0
možnosti

Host

6. 9. 2009 19:36
jo je to tak

Jo jo jsem majitelem jedné takové potvory ale ještě větší a silnější která má pracovní záběr 9 m a kdyš mi pomáhá nějáký člověk v práci tak jen sedne za volant tak už vím jestli nato má nebo ne. Naštěstí už jsem našel člověka který to umí. Kombajnér nejezdí podle počítače ale podle citu . Pokud tu mašinu necítí a nesliší tak tam nemá co dělat.

0 0
možnosti

Host

17. 9. 2009 10:44
Re: jo je to tak

A to je tak temer vsude, ne jen v kombajnu.[>-]

0 0
možnosti

Host

6. 9. 2009 13:24
Zemědělství

Zajímavý článek a dost zjednodušený, letos jsem jezdil s novým kombajnem a to o dost větším a myslím si že zas tak někdo jezdit s kombajnem nemůže, je to velká zodpovědnost, to není jen držet se volantu na poli a spoléhat se na počítač. Jsou  i přejezdy z  pole na pole a když máte kombajn široký přes 4 metry a za sebou táhnete ještě 9 metrovou nebo dokonce 12 metrovou lištu tak to není žádná sranda. V dnešní době se dělaj zemědělské stroje větší a větší, ale cesty a vjezdy na pole jsou pořád stejné. Realita je trochu někde jinde.

0 0
možnosti

Host

5. 9. 2009 20:00
Nějak se mi to nezdá

ta věta "Při pohledu oblakem prachu hlíny a osin, který se mele před plexisklem kabiny". Jel pisatel opravdu kombajnem. Já jsem s tím pár let jezdil, ale vidět oblak hlíny, tak zbystřím. Prázdná guma, hydraulika v p...., rozhodně to neznamená příjemně strávený zbytek dne.:-( A plexi vepředu rozhodně neni. Za chvíli by nebyl vidět ani ten oblak. Snad je to básnická zkratka.

0 0
možnosti

sun.alex

4. 9. 2009 20:59
jo jo...

Ještě že komunisti,když zakládali JZD,tak rozorali všechny meze...:-)Jinak si nedovedu představiti,jak by s takovouhle obludou soukromníček na svém políčku sklízel úrodu...Ale vážně,všechny řidiče těchto strojů obdivuji a smekámR^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...