Diskuse k článku

Auto pro mladé miláčkem seniorů. V elektroverzi je to ideál do města

Konverze klasické Kie Soul na elektromobil se povedla. Klíčové vlastnosti hranatého, vysokého a trochu legračního autíčka zůstaly a přidávají se k němu výhody elektrického pohonu - svižnost, tichost a nízké provozní náklady.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T78o91m56á91š 21K23u46c76h18a43ř 3907541788181

Tohle jsou stále jen hříčky. Elektromobil má být navržen jako elektromobil, ne jako nějaká garážová firma vyrvat z auta motor a narvat tam elektromotorek a baterie.

No a tohle už je sice jen třešnička, ale už to, že ta maska vypadá, jako zimní záslepka chlazení na staré Fábii, je poněkud trapné. Tedy alespoň u auta za tyhle peníze..

0/0
28.8.2018 12:21

M17a45r49i23a36n 69K83a69r94a23b15a 4313161430102

Ako to urobila KIA so Soulom je jedna vec, tam je to okaté. Ale VW eGolf je normálne auto akurát na baterky. Treba sa na to dívať aj tak, že keď si postavíte nové elektro auto do píky, tak cena za vývoj, výrobu, výrobné zariadenia bude astronomická. A tiež otázna je kvalita,viz TESLA. Mne vadí cena. Pokiaľ je celé auto za 15.000 EUR a dám do neho elektromotrček a do kufra batérie, pýtať 30.000 EUR je zlodejina. Pokiaľ by SOUL EV bol za 19.000 EUR, povedzme OK, nie je to krásavec, ale cena odpovedá prevedeniu. A verím, že by na tom automobilka mala aj tak vývar.

+4/0
28.8.2018 12:56

T80o96m18á23š 16K53u66c30h34a16ř 3327131538621

Elektromobily se zpravidla prezentují (i tento) především jako přemisťovadlo na krátké vzdálenosti po městě omezenou rychlostí, tedy že dálnice a 1000 dlouhé štreky vysokou rychlostí nejsou jejich parketa. Na tak proč pro popojíždění, pro přemisťování 80 kg masa s sebou vláčet i jeden a půl tuny harampádí? K čemu? Vždyť je to padlé na hlavu. Proč se tedy nepřemisťujeme do práce i s domem, bazénem a zahradou? Stovky tun kvůli přenístění jedné osoby do práce, každý den, ráno tam, večer zpátky, ráno tam, večer zpátky.. :-)

0/0
28.8.2018 13:41

M88a39r26i31a75n 72K92a13r20a70b85a 4363651860342

To je síce pravda, ale nie každý má možnosť alebo chce bývať v meste kde je perfektne vyriešená hromadná doprava. A keďže ani v tých mestách to nebýva s MHD vždy ideálne, a rieši sa individuálna doprava. Práve tu, by EV mohlo dávať zmysel keby nebolo tak nezmyselne cenovo nastavené. Pokiaľ cena za takéto vozidlo bude dvoj až trojnásobná bežnému vozidlu nedáva to zmysel.

+3/0
28.8.2018 13:53

T84o76m22á64š 78K98u29c84h11a21ř 3867821388271

Na to ježdění do práce by měla stačit 150 kg bublina se zlomkem spotřeby (i potřeby drahých a těžkých baterií). Jen by potřebovala vlastní komunikace. Pro dvě osoby, maximálka 50 km/h, cena 115 000 Kč. ;-)

0/0
28.8.2018 14:52

Z20d82e16n94ě40k 77M90o38r58á23v40e89k 5197218818573

Já vám dám za pravdu a je to prosté - začněte vyrábět 150 kg bubliny na cestu do práce a lidi vám určitě utrhnou ruce. Nebo že by to tak snadné nebylo?

+1/0
28.8.2018 14:53

T28o28m80á53š 21K50u53c13h33a77ř 3867271398481

Já čekám jen na to, až vy pro ně postavíte vyčleněné silnice. :-) Zatím by totiž nebylo kudy jezdit.

0/0
28.8.2018 15:08

Z47d55e82n30ě13k 75M54o57r73á58v75e71k 5467328558673

Neblázněte, po běžných silnicích jezdím na 14 kg vážícím kole, co víc potřebujete pro 150 kg bublinu?

+1/0
28.8.2018 15:15

T26o71m65á82š 40K43u70c87h72a16ř 3587381178231

Jezdit na kole po silnici v hustém provozu mezi auty považuji za čiré bláznovství.

0/0
28.8.2018 21:01

Z48d51e90n12ě39k 19M86o43r66á34v82e69k 5517198168883

Kdo mluvil o hustém provozu? Bublina bude v hustém provozu jako každé jiné auto, nebo spíš motorka.

+1/0
28.8.2018 21:25

Najdete na iDNES.cz