Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M21a20t22ě50j 35P95a95v27l81ů 3671190241740

Z mých zkušeností s firmami v problémech bych řekl jednu věc.

Firma má téměř vždy problémy kvůli jiným věcem, než management oficiálně tvrdí.

Není totiž nic lehčího než vzít něco co se bude líbit lidem - elektromobilita, emise bla bla., než přiznat pravdu. A to takovou, že to jako management někde v nějakou dobu řádně pohnojili.

+5/−1
doporučit
14.1.2019 10:36

T20o65m55á14š 52Z72e38m32a76n 3965518284355

"hon na motorismus dosahuje v Evropě absurdních rozměrů"

Tesat do kamene.

+5/−1
doporučit
14.1.2019 10:26

V12l42a56d65i69m93í78r 39V43o94n85d28r63á60k 5513232784235

Hlavně, že europoslanci vyprodukují každý rok miliony tun CO2. Během takzvaného plenárního zasedání se stěhují celé kanceláře politiků z Bruselu do Štrasburku. Ano, celé kanceláře, včetně nábytku a do posledního papírku, který v kanceláři mají. Dále který z europoslanců si urve od huby a jezdí hromadnou dopravou?

+5/−1
doporučit
14.1.2019 10:01

P69e64t87r 30B29l48á98h56a 6560797659243

S přechodem na EV dojde ke změně trhu stejně jako s příchodem chytrých telefonů (pád Nokia, Blackbarry, Ericson atd.). Některé zavedené automobilky dopadnou podobně a vzniknou zcela nové značky, je to dáno mnohem jednodušší výrobou.

Změna již nastala, nakonec se už rok 2017 zapíše jako rok, kdy se prodalo nejvíc spalovacích aut, už rok 2018 znamenal pokles prodejů spalovacích aut a tento trend bude jen zrychlovat. V roce se očekává další 4% propad prodejů spalovacích aut.

+3/−5
doporučit
14.1.2019 9:32

V67l92a24d33i63m48í60r 21K72r39á84l 4413256780362

Ford hlavně nemá co prodávat, má sice povedou Fiestu ale za nekonkurenční cenu, pak Focus cenově i kvalitou na úrovni korejců no a co dál, staré obtloustlé Mondeo a pár šrotů z Indie a hlavně TOP a super litrovej tříválec

0/−1
doporučit
14.1.2019 17:59
Foto

M50i91l30a24n 53K62e36b86l40ů15š81e93k 1578189238233

★ Problém je, že auta neměla nikdy být pro všechny lidi na planetě, jistě je to sen všech majitelů automobilek, jak ještě více trhnout a vydělat místo deseti miliard, sto miliard...klasika

0/−8
doporučit
14.1.2019 10:13

Najdete na iDNES.cz