Honda E
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Honda E
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Honda E
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Pohled do futuristické kabiny – o dění okolo vozidla informují displeje, další nabízí telemetrické údaje řidiči, další dva navigaci či obsah zábavního systému.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Detail kamery levého zpětného zrcátka
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Displej elektronického zpětného zrcátka
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Systém elektronického zpětného zrcátka – napravo venkovní kamera, nalevo vnitřní displej
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Prostřední zpětné zrcátko lze přepínat mezi režimy „zrcadlo“ a „displej“.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Patero displejů je umístěno v jedné rovině, podle tvůrců je to pro řidiče nejpřirozenější a nejméně od vozovky odvádějící způsob. Šestý displej je v prostředním zrcátku pod střechou.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Absolutní většinu ovládání zastanou dotykové displeje, základní mechanická tlačíka naštěstí zůstala.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Klimatizace vezu se řidí klasicky mechanickými ovladači – to je řidičsky nejméně komplikované řešení, takže za nás palec nahoru.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Řazení jízdních režimů a brzda jsou na tradičním místě.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Trochu utopené pod palubní deskou najdete dvojici USB portů, HDMI vstup, 12V zásuvku a 230V domácí zásuvku schopnou napájet spotřebiče až do příkonu 1,5 kW.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Při nabíjení můžete displeje využít i pro přehrávání filmů nebo obrazu z herní konzole – pod palubní deskou je připravený HDMI vstup a klasická 230V zásuvka s výkonem 1,5 kW.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Při parkování se na displeje promítá obraz v okolí vozu, vždy z několika kamer.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Bezrámová konstrukce oken
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Výklopné kliky předních dveří
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
„Schované“ kliky zadních dveří podobně jako u modelu Civic nebo třeba Renaultu Zoe
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Na zadních sedadlech je akceptovatelně místa i pro rozložitější cestující, tedy pokud přední sedadlo nedáte do nejvzdálenější polohy. Počítat musíte s krátkými zadními dveřmi, a proto ne zcela snadným vystupováním.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Zadní sedačka není dělená, lze ji sklopit prakticky do roviny s podlahou v kufru. Hlavové opěrky jsou integrované – výsuvné.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Do kufru se podélně naležato vejdou dvě kabinová zavazadla plus drobnosti navrch. Na větší nákup dostatečné, na dovolenou ve čtyřech s městským autíčkem beztak nepojedete.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Přední kola lze naklopit až do úhlu 50°, díky čemuž má vozidlo poloměr otáčení 4,3 metru. Pro představu, když při výjezdu z parkovacího chlívečku prudce zatočíte, jedno parkovací místo minete a do dalšího zaparkujete.
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Honda E
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Honda E
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz
Honda E
Autor: Václav Nývlt, Technet.cz