- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Auto nelze utrhnout. Takže vlastně není pro zkušeného řidiče, ale pro každého bulíka. Kde jsou ty časy, kdy to mělo tuhou nápravu. To fakt bylo auto pro zkušené, tuhá náprava neodpouští chyby.
Tady je svět ještě v pořádku, pořádný motor a auto vyladěno, že už zatáčka není pro něj problém
Osobně bych ale dal přednost Dodge Charger Hellcat s 707 koni, hemi dopovaný kompresorem, cenovka stejná
Proč bych měl poslouchat řev motoru. Změřit, zabavit a na technickou.
Proč bych měl třeba já poslouchat psí štěkot? Pochytat, usmrtit a do kafilerky. Každému vadí něco jiného, takže v součtu by vadilo všechno. Vyhovět každému nelze, smůla.
Kdybych měl peníze na tohle auto jako auto pro radost, stejně bych si místo toho koupil nějakou starší rally legendu (třeba Deltu Integrale). Ale aspoň je fajn vidět, že i dnes někteří výrobci dávají do auta zajímavý motor a manuál, tahle kombinace je u dnešních aut čím dál větší vzácnost.
v kterým autě za cenu okolo 2 mega dnes není "zajímavý motor"?
A v kategorii "auta pro radost" řadit vedle sebe rally legendu a Mustanga? No nevím. Kdo by chtěl "rally legendu" nezvolí Mustanga a naopak.....