Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejprodávanější automobil planety Ford Focus je zase (nej)lepší

Velký facelift přinesl focusu lepší motory, modernější výbavu a svěží vzhled. Bez chyb rozhodně není, ale na světě byste v této kategorii hledali jen těžko automobil, který by jezdil tak dobře.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezké, předek to má jak Aston Martin .....;-)

0 0
možnosti

A45l81e15š 25J22a61n14k38ů

14. 11. 2014 11:24

Popravdě bych očekával, něco od Toyoty. otázka: Na na tom zminovaném Fordu nebudu muset po 220tis Km měnit vstřiky a čerpadlo za několik desítek tisíc korun? Jako u toho předešlého modelu. Ne díky nechci.

1 0
možnosti

M98a22r58e80k 62H46r66u44b58y

14. 11. 2014 15:12

U kazdeho motoru je to jine, pokud si poridite tu 1.6 TiVCT, muzete byt v klidu ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nejprodavanejsi automobil planety??? Proc pisete takove nesmysly? :-/

0 2
možnosti

Nejprodávanější pokud je mi známo,byla,je a dlouho bude nesmrtelná Toyota Corolla...

1 0
možnosti

J43a22n 12D64l61o48u78h53ý

13. 11. 2014 23:03

A co poruchovost? 5let ford dokaze slouzit bez sebemensiho zavahani ale pak to zacne.... Takze pro toho kdo meni do peti let auto za nove je Ford jasna volba.

2 1
možnosti

J88á70n 49K83o94t80ú45č

14. 11. 2014 9:32

Prosím uveďte značku áut, ktoré po piatich rokoch normálneho používania nepotrebujú žiadne (alebo len minimálne) opravy.

1 1
možnosti

Citace z článku : Ford naučil evropské automobilky dělat podvozky . Hodně se od něj přiučili také podvozkáři Mazdy . ;-DHa, ha, ha, tak tomu jsem se fakt docela zasmál. Předtím než začal Ford spolupracovat s Mazdou do roku 2000 , tak kde byl ??? Takový trakaře jako byly Escorty a Škorpia, na to se hned tak nezapomene. Spíš si myslím, že mu Mazda předala technologie, díky kterým dnes těží....Měl jsem Mazdu 323 z roku 1990 a vím o čem mluvím, to auto sedělo v zatáčkách jak přibitý a co se týká poctivýho atmosférickýho motoru, který táhl pěkně odspoda a i po 16-ti letech provozu měl kompresi na původních hodnotách, emise lepší než na nových Oktávkách, tak lepší auto jsem zatím nepoznal....Kdyby mi ho nenabourali a neujeli od nehody, tak s ním asi jezdím dodnes, protože čím novější auta, tím výrobci více šetří a kvalita jde do háje ;-(.

4 0
možnosti

problém je trochu v tom, že slovní spojení "motor co táhnul pěkně odspodu" je dnes úplně někde jinde než tehdy. A o těch emisích, to už je úplná hovadina....

0 0
možnosti

Ať si každý jezdí v čem chce. Na co má, co se mu líbí a vyhovuje.

Ve Focusu i Octávce jezdím, jinak jsem vystřídal snad patnáct aut. Pokud budu jezdit tak jak se má, tak moc velký rozdíl v jízních vlastnostech tam až tak není. No je mi skoro padesát a machrovat před nikým už opravdu nemusím, i když podle ostatních pomalu nejezdím. Co se týče designu? Bohužel Focus skoro nerozeznám od Hyundai, Mazdy atd. V tomhle se mi nová Octavka líbí víc. Je pěkná teď, hned ji poznám a bude in i za deset let. Mám radši elegantní línie. Ale tak to vidím já. Vy si myslete svoje. Hlavně se tu nehádejte, protože každý z vás je určitě odborník a samo že nejlepší šofér na světě ;-D Jako snad každý chlap. Jo holt někteří si své mindráky léčí touto cestou. Čus Tom a neukamenujte mne :-P

10 0
možnosti

Tak kdyz nerozeznas Mazdu od Focuse tak si blbik.To jinak nazvat nejde :-D

4 1
možnosti

Mám dvojkového Focuse (kombi, 1,6 benzín) a řekl bych, že je to vyvážené auto, nemající podstatných slabin. Pokud ho porovnám se zhruba stejně starou Octávií, tak ta mi připadá taková těžkopádná a jakoby "gumová" (je ovšem pravdou, že jsem s ní nejel mockrát a tak to může být jen o zvyku). Takže spokojenost... R^

0 0
možnosti

M91a25r25e37k 35H13r66u43b87y

14. 11. 2014 15:17

bohuzel, trojka je "tak trochu jiny" Focus. Oproti Mk.II se docela priblizil vzhledem korejcum, jizdnimi vlastnostmi Octavkam. Oboji k horsimu. O interieru nemluvim, to je tragedie ve vlastni kategorii. A nove 8" display? Designeri se museli zblaznit :-/

0 1
možnosti

míval jsem Focus první generace facelift. Pak jsem musel přejít na větší auta, ale nic tak pěkně nejezdí.

2 0
možnosti

Každý si stejně bude hájit to své - já jsem například s Fordem byl vždy nanejvýš spokojený - příjemná a komfortní auta (dříve Scorpio, pak Mondeo, nyní S-max), bylo vždy cítit, že je jízda baví, a ani po mnoha stech kilometrech za volantem jsem se necítil nekomfortně.

3 1
možnosti

Souhlas, já zas byl spokojený s Mazdama. Akorát poslední dobou mi připadá že je těch vychytávek už trochu moc. Upřednostnil bych jednoduchost. Ale když člověk chce auto výkonné a spolehlivé, musí platit i za vychytávky

0 1
možnosti

Naštěstí jezdím jinými vozy, než je Ford, jehož vzhled je pro mě co generaci méně přijatelný. Už vůbec jsem nepochopil "nové" Mondeo, když vypadá úplně stejně jako to předchozí, jen mám masku ala Aston, interiér je pak doslova tragedie, stejně tak u Focusu. Každé 2 roky ale děláme ve firmě anketu, jaká referentské auta by si uživatelé přáli. Nerozhodujeme se podle jejich výsledků, rozhodně k nim ale přihlížíme. A ať se to tady někomu líbí nebo ne, vždy vyjde nejlépe VW a Škoda. Lidi prostě v nich chtějí jezdit a ne že ne. Jen náš fleet manager měl problémy s problémovými 2.0 TDi v posledních letech ale problémy vyřešeny, takže opět vede VW a Škoda.Pevně doufám, že experiment Hyundai a Peugeot už se opakovat nebude.

1 5
možnosti

T15o40m73á93š 96H10o32r28a

13. 11. 2014 17:18

Jo hlas lidu je fajn... loni například nejlépe vyšel Miloš Zeman... jestli chápete co tím chci říct.;-)

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!