Diskuze
Nejprodávanější automobil planety Ford Focus je zase (nej)lepší
Děkujeme za pochopení.
E59v17z36e38n 83S42o33u79k67u10p
Hezké, předek to má jak Aston Martin .....
A45l81e15š 25J22a61n14k38ů
Popravdě bych očekával, něco od Toyoty. otázka: Na na tom zminovaném Fordu nebudu muset po 220tis Km měnit vstřiky a čerpadlo za několik desítek tisíc korun? Jako u toho předešlého modelu. Ne díky nechci.
M98a22r58e80k 62H46r66u44b58y
U kazdeho motoru je to jine, pokud si poridite tu 1.6 TiVCT, muzete byt v klidu
J37i98r31k87a 53V87a59n13o32u98r47e80k
Nejprodavanejsi automobil planety??? Proc pisete takove nesmysly?
A28l30e20š 66L14e33w53i91c66k58i
Nejprodávanější pokud je mi známo,byla,je a dlouho bude nesmrtelná Toyota Corolla...
J43a22n 12D64l61o48u78h53ý
A co poruchovost? 5let ford dokaze slouzit bez sebemensiho zavahani ale pak to zacne.... Takze pro toho kdo meni do peti let auto za nove je Ford jasna volba.
J88á70n 49K83o94t80ú45č
Prosím uveďte značku áut, ktoré po piatich rokoch normálneho používania nepotrebujú žiadne (alebo len minimálne) opravy.
J21o91s92e54f 22N89o62v66o56t80n91ý
Citace z článku : Ford naučil evropské automobilky dělat podvozky . Hodně se od něj přiučili také podvozkáři Mazdy . Ha, ha, ha, tak tomu jsem se fakt docela zasmál. Předtím než začal Ford spolupracovat s Mazdou do roku 2000 , tak kde byl ??? Takový trakaře jako byly Escorty a Škorpia, na to se hned tak nezapomene. Spíš si myslím, že mu Mazda předala technologie, díky kterým dnes těží....Měl jsem Mazdu 323 z roku 1990 a vím o čem mluvím, to auto sedělo v zatáčkách jak přibitý a co se týká poctivýho atmosférickýho motoru, který táhl pěkně odspoda a i po 16-ti letech provozu měl kompresi na původních hodnotách, emise lepší než na nových Oktávkách, tak lepší auto jsem zatím nepoznal....Kdyby mi ho nenabourali a neujeli od nehody, tak s ním asi jezdím dodnes, protože čím novější auta, tím výrobci více šetří a kvalita jde do háje .
J47i23ř57í 23S23c51h91w78a65c18h
problém je trochu v tom, že slovní spojení "motor co táhnul pěkně odspodu" je dnes úplně někde jinde než tehdy. A o těch emisích, to už je úplná hovadina....
T85o88m36á21š 34R77y19c75h41l43ý
Ať si každý jezdí v čem chce. Na co má, co se mu líbí a vyhovuje.
Ve Focusu i Octávce jezdím, jinak jsem vystřídal snad patnáct aut. Pokud budu jezdit tak jak se má, tak moc velký rozdíl v jízních vlastnostech tam až tak není. No je mi skoro padesát a machrovat před nikým už opravdu nemusím, i když podle ostatních pomalu nejezdím. Co se týče designu? Bohužel Focus skoro nerozeznám od Hyundai, Mazdy atd. V tomhle se mi nová Octavka líbí víc. Je pěkná teď, hned ji poznám a bude in i za deset let. Mám radši elegantní línie. Ale tak to vidím já. Vy si myslete svoje. Hlavně se tu nehádejte, protože každý z vás je určitě odborník a samo že nejlepší šofér na světě Jako snad každý chlap. Jo holt někteří si své mindráky léčí touto cestou. Čus Tom a neukamenujte mne
J35o39s30e92f 41V59a47c53u68l80a
Tak kdyz nerozeznas Mazdu od Focuse tak si blbik.To jinak nazvat nejde :-D
M55i54r82o69s10l64a94v 75M57e96d
Mám dvojkového Focuse (kombi, 1,6 benzín) a řekl bych, že je to vyvážené auto, nemající podstatných slabin. Pokud ho porovnám se zhruba stejně starou Octávií, tak ta mi připadá taková těžkopádná a jakoby "gumová" (je ovšem pravdou, že jsem s ní nejel mockrát a tak to může být jen o zvyku). Takže spokojenost...
M91a25r25e37k 35H13r66u43b87y
bohuzel, trojka je "tak trochu jiny" Focus. Oproti Mk.II se docela priblizil vzhledem korejcum, jizdnimi vlastnostmi Octavkam. Oboji k horsimu. O interieru nemluvim, to je tragedie ve vlastni kategorii. A nove 8" display? Designeri se museli zblaznit
M21a52r90t24i46n 65F18r92a64n81t63i14š47e19k
míval jsem Focus první generace facelift. Pak jsem musel přejít na větší auta, ale nic tak pěkně nejezdí.
M83a62r40t15i66n 20K68ř81í43ž
Každý si stejně bude hájit to své - já jsem například s Fordem byl vždy nanejvýš spokojený - příjemná a komfortní auta (dříve Scorpio, pak Mondeo, nyní S-max), bylo vždy cítit, že je jízda baví, a ani po mnoha stech kilometrech za volantem jsem se necítil nekomfortně.
F28r44a51n19t24i92š66e38k 91L14u65f56t
Souhlas, já zas byl spokojený s Mazdama. Akorát poslední dobou mi připadá že je těch vychytávek už trochu moc. Upřednostnil bych jednoduchost. Ale když člověk chce auto výkonné a spolehlivé, musí platit i za vychytávky
O38n63d39ř45e13j 91T71o40m93á93š92e54k
Naštěstí jezdím jinými vozy, než je Ford, jehož vzhled je pro mě co generaci méně přijatelný. Už vůbec jsem nepochopil "nové" Mondeo, když vypadá úplně stejně jako to předchozí, jen mám masku ala Aston, interiér je pak doslova tragedie, stejně tak u Focusu. Každé 2 roky ale děláme ve firmě anketu, jaká referentské auta by si uživatelé přáli. Nerozhodujeme se podle jejich výsledků, rozhodně k nim ale přihlížíme. A ať se to tady někomu líbí nebo ne, vždy vyjde nejlépe VW a Škoda. Lidi prostě v nich chtějí jezdit a ne že ne. Jen náš fleet manager měl problémy s problémovými 2.0 TDi v posledních letech ale problémy vyřešeny, takže opět vede VW a Škoda.Pevně doufám, že experiment Hyundai a Peugeot už se opakovat nebude.
T15o40m73á93š 96H10o32r28a
Jo hlas lidu je fajn... loni například nejlépe vyšel Miloš Zeman... jestli chápete co tím chci říct.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...