Diskuse k článku
Malý svalovec představuje nový diesel. První jízda Fordem Ecosport
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
T80o35m74á92š 18Z25e96m14a93n 3415368754255Proč kupovat tohle, když je na trhu Vitara? |
![]() |
J61i26ř43í 15S29c63h21w75a72c56h 8758244858696proč kupovat tohle nebo Vitaru, když na trhu je za cca půl mega spousta normálních (neopuchlých ve stylu SUV) aut s lepší dynamikou, větším prostorem a lepším vzhledem....a přitom všem nejspíš i menší spotřebou.... |
![]() |
V70l94a16d70i58m97í59r 69K56r54á52l 4203266770772Pod označením Ecosport se na rozvojových trzích prodával evropský Fusion a tohle je jeho nástupce, v Evropě ho nahradil nepodařený B-max. Takže tohle je kára před koncem modelového života, poslední feslift. B-max byl před časem zaříznut tak se marně hledá náhrada aby měli u Forda dát co do výlohy. |
![]() |
J40i49r49i 62G36a45z57d75a 8634653324694na rozvojovych trzich kde? |
![]() |
J50a17n 78D97l77o31u54h35ý 7194879690779Asie |
![]() |
P77a65v90e69l 88O62t19i46s43k 2966421167tohle auto se v mnoha zemích, jako třeba Německo, prodává už několik let, jen k nám do Čech dorazil až ted, kde máte ty rozvojové trhy. |
![]() |
P36e61t59r 33B23á28č51a 8145356375195Eco sport, dobrej oxymoron, jak takovou zoufalost vubec muzou pustit do prodeje. |
![]() |
J62a77n 55K73r88p71e51c 5686513784712no nez tenhle zgrglon s vysavacem misto motoru je vice SUV i zigul v kombajnu... |
![]() |
R83o70b54e87r86t 11S56e84d36l53á74r 4717712Úzke, malé, vysoké.... nepekné |
![]() |
J26i70r30i 22G89a45z64d51a 8504553384904Ecosport jsem meli cca 3 roky jako druhy auto a bylo to paradni. ve meste a po okoli, mu nebylo vytknout. vzdau mel tolik mista az jsem byl prekvapen, rozhodne se mi tam sedelo lepe jak v me xc70....nejvetsi slabina byla kufr, skoda, ze jej trochu preci jen neprohloboli a CVT prevodovka take mohla byt o chlup lepsi, ale nic co by nejak vyrazne vadilo. jen bych ji urcite chtel v benzinu... |
![]() |
J42a87n 30D74l90o37u90h37ý 7644769870789Diky, radsi koupim Duster v benzinu 1.6 na LPG. Nejen ze to lepe vypada, ale i to bude jezdit za mene penez a auto stoji “polovicku”. Tohle je designovej hnus, vlastne to auto nema nic “extra”, ba naopak - pidi kufr bez rezervy, divny 5. Dvere, nemoznost taznyho a cenovka jak kdyby si clovek kupoval buhvi co... |
![]() |
V34l41a50d57i49s10l65a87v 16B83u56r27y50š39e77k 1169232297434cenovka, cenovka, radějí duster a zase cenovka, ještě raději LPG a polovička, jenže ne každej potřebuje u auta za každou cenu šetřit a tady to auto není pro toho, kdo nemá dostatek peněz |
![]() |
J24a26n 95D53l22o35u20h45ý 7254829440179A proto je dacia nejvetsim evropskym prodejcem privatnimu sektoru. Rozumej jako “nefiremni prodej”. Je to jedina automobilka v evrope, ktera ceny tvori podle kupni sily privatniho sektoru a ne podle kupni sily “podnikatelskeho” sektoru. Zbytek automobilek stale slepe veri ze vsechno co vyrobi spotrebuji firmy v nejhorsim pripade na operak. Jenze kdo bude pak ty ojety krapy za cenu vyssi nez nova dacie kupovat? Uz dnes jich je na trhu vic, nez je poptavka ;-) |
![]() |
J49i82n50d86r58i93c17h 12K49u89c50h84a58r 1407134337609U Fordu je z ceny třeba rovnou odečíst 15-20%. Porovnávat ceníkové ceny nedáva moc smysl |
![]() |
R58o84b23e44r42t 72M62a38t87u37l31a 8387649496145Slevu dostanete skoro na všechna auta, ale porovnávat slevy, když nevíte jaká u čeho konkrétně bude nedává žádný smysl. Ceníkové ceny jsou jasně dané |
![]() |
J71a76n 17D43l98o52u29h21ý 7164279930349Az to bude rok na trhu, tak bude vsude cenikova sleva 100 000kc. Ford to dela s vetsinou modelu, jenze ja nevidim potencial toho auta i kdyby stal 300 |
![]() |
J75i21ř93í 81S32c85h84w65a97c30h 8718164198876uvedených 399 je už "akční cena". |
![]() |
V58l69a66d84i72m84í49r 45K22r81á32l 4683336180382Zase indická koza, stejně "krásné" jako Ka plus, ta cena je úlet za takovou stařenu |
![]() |
P72e16t27r 48P48o86s26p92í55š98i52l 4798824156506Nějak marně přemýšlím, proč koupit tohle a ne třeba Suzuki Vitaru. Vitara se s plnou výbavou, pohonem 4x4 a čtyřválcovou atmosférickou 1,6 koupí za cenu mírně převyšující půl milionu. Tohle za stejné peníze s tříválcem a v předokolce. A navíc Ford je o fous menší. |
![]() |
T14o11m34á21š 92Z58e54m31a53n 3185838394975A kdo chce turbo, má ve Vitaře možnost docela slušné 4válcové 1.4.. |
![]() |
R22o58b62e62r75t 36M34a24t53u66l69a 8117429766205Obluda, která není ani ECO ani SPORT takže výrobce veřejně lže a ještě k tomu to bude všechny co nemají taky obludu oslňovat.... |
![]() |
L84a30d15i65s40l71a76v 31B44e22r24o79u28n84s72k39ý 1647562273796Motor do sekačky co jezdí za 8 benzinu? Bože, kam to spěje . . . |
![]() |
J96i46ř88í 13S56c79h36w59a43c63h 8208604818436názorná ukázka toho co dokáže karosérie SUV v kombinaci s nohou novináře s motorem, se kterým běžný řidič ve Fiestě jezdí pod 6,5 a ve Focusu pod 7 na 100 |
![]() |
J45a33n 13D28l97o36u45h36ý 7274499600569Melete blbosti, mam auto o tvaru (jak rekl Clarkson) lednice, je v tom 4 valec bez turba a jezdim za 6,5 litru LPG, kdyz to nesetrim. Mimochodem k te fieste, starsi motory duratec 1.4 nebo 1.6 plnici euro IV jezdi za 5.6l (1.4) nebo 6,8l (1.6). Jsou to realne namerene spotreby opet na LPG!!! |
![]() |
J16i38ř80í 37S15c53h24w95a22c47h 8408114198606no a co jako? Co je z to co jsem napsal já (v reakci na uvedenou spotřebu 8l) blbost? |
![]() |
J44i26ř87í 79S12c63h96w83a49c49h 8358454578896jestli blbosti nemelete vy https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/147-Fiesta.html?fueltype=3&vehicletype=1&constyear_s=2012&constyear_e=2016&power_s=60&power_e=99&powerunit=2 https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/17-Ford/147-Fiesta.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2014&constyear_e=2018&power_s=125&power_e=125&powerunit=2 |
![]() |
J44a70n 29D48l51o98u73h97ý 7784159580659Ja s tema autama jezdil ;-) a bavime de o rokach vyroby 2005 az 2008 |
![]() |
V45l84a31d96i92s11l18a47v 91B28u48r47y47š96e58k 1319882417114nesmysl, dnešní přeplňované benzínové motory mají mnohem menší spotřebu než jejich předchůdci, tedy nějaké ty 1,6 před 12 lety, auta kupuji co 4 roky, tak si to troufnu posoudit a že nějakej novinář jezdí s novým motorem za 8 litrů na tom nemůže nic změnit |
![]() |
M68a94r34e61k 51K28l90u59f20a 3858464474816Parádní design? |
![]() |
P31e45t27r 22H62o51r55á34k 1379203979264Diesel je hnus. |
![]() |
A54l49e52š 19V47o14d88i69č21k33a 4792783118518Drahý, "starý" (od 2012???) model s okleštěným výběrem motorů v ČR. . . od Forda zklamání a to jsem fanoušek a uživatel. . . :-( |
![]() |
I96r60e54n79a 65N25e12č78a46s67o46v84á 8767406844Pojmenují to ECO a přitom je to smradlavej SUV diesel... Podobný zneužívání termínu by se mělo výrobcům zatrhnout |
![]() |
V35l44a29d46i89s14l69a43v 37B10u76r41y74š16e88k 1829722547814zatočit s nimi pěkně po bolševicku, co si to dovolují |
![]() |
J39a58n 53K45o65n64v97a75l13i83n71k62a 5370571841845Auto pěkné. Kdybych to kupoval, určitě bych chtěl to kolo dozadu a zároveň i tažné zařízení, což nejde. Měničový automat je fajn a k "americkému" autu se hodí víc než dvouspojka. Jen by mě zajímalo, jak to pojede v kombinaci litrový motor a automat této konstrukce. U měničové převodovky se výkon motoru tak nějak divně rozpustí. Ne, že by to nejelo, ale není to tak přesvědčivé jako u manuálu nebo dvouspojky. |
![]() |
J88a59n 41D21l46o37u26h26ý 7794879830369To je americky auto asi jako kureci hamburger z vietnamske trznice |
![]() |
J71a57n 84K72o40n93v11a35l81i97n63k81a 5900381661595Proto ty uvozovky. |
![]() |
K64a46r49e82l 88V31a10c32h41u42t 9453122419363Vypadá jako malé SUV a jezdí jako SUV - co je na tom EKO-SPORTovního? Ze všeho nejvíc mě štve, že všechna tato auta mají světla takhle vysoko - akorát všechny ostatní oslňují !!! |
![]() |
P65a76v80e71l 13O55t98i97s31k 2426561587V německu se prodává dávno už předchozí model, když jsem to poprvé asi před 4 lety viděl, tak jsem překvapeně koukal co že je to za typ fordu. Ale musím říct že se mi to na pohled velmi líbí, a docela rád bych se v tom svezl. |
![]() |
J12i89ř95í 59N29e17u69m66e60i42s48t10e46r 2502565613411První ecosport vycházel z platformy fiesty mk v, designově z evropské verze ford fusion. Ale v Evropě se neprodával. Generace 2 je předfacelift tady toho z článku. |
![]() |
P96a58v97e93l 55O42t86i10s29k 2356211597To ano předfacelift tady toho vypadá vlastně skoro stejně, jak správně píšete, je to jen facelift žádný nový model. Jen se to v Čechách neprodávalo, v německu ano, vídám to tu na cestách takových 4 až 5 let, většina má i tu rezervu venku na pátých dveřích jak píšou v článku, vlastně jsem model bez toho ani neviděl. A docela se mi to líbí. Jo a prodávalo se to taky pod názvem ecosport. Že Fusion byla první verze tady toho pro evropu tím si nejsem tak úplně jistý, protože jak píšu v západní evropě se ecosport normálně prodávé už docela dlouho. |
![]() |
J66i25ř16í 36N40e28u19m36e81i22s37t41e74r 2742325373791Ten predfacelift je 2013 nebo 2014. Původní brazilské eko je 2006. Mezitím byl maximálně facelift toho brazilského. |