Ferrari 812 Superfast | foto: Martin Sznapka

Klasika z jiného světa. Vyzkoušeli jsme nové Ferrari 812 Superfast

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Ferrari 812 Superfast má pod přední kapotou atmosférický dvanáctiválec a k tomu pohon zadních kol. Chtělo by se říci klasika. Jenže, i když dříve bylo takto koncipovaných aut více, dnes je tohle Ferrari jediné. Všichni ostatní si pomáhají přeplňováním nebo pohonem všech kol. A možná i proto je 812 Superfast jako z jiného světa – světa, kde je ještě vše v pořádku. V maximálním pořádku.

Osm set koní. Osm set. Dokážete si to představit? To jsou čtyři Subaru BRZ, dvě BMW M2 nebo jeden a čtvrt Mercedesu AMG GT R. Je to o nějakých 70 koní více, než kolik mají dvanáctiválce Pagani Huayra nebo Lamborghini Aventador, ale třeba také o 140 koní více, než mělo v roce 2002 Ferrari Enzo

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se