Diskuze
Exkluzivně: první kilometry v novém Subaru Impreza
Děkujeme za pochopení.
žížala
........
co dodat supr carra co kdy vyrobili. miluju to auto!!!!!!!!!!
ruleta
hm
Libi se mi starsi i ta nova Impreza, evidentne chce Subaru prorazit vice proto szvolilo konvencnejsi design. Predni maska urcite nevypada jako Korejec z 90 let, ale spise ma naznak konzervativnich krivek Saabu. Osobne se domnivam, ze bude mit vetsi uspech tj. vice prodanych vozu nez starsi typy.
tlučhuba
kdovi
ja myslim ze tu vsichni styskate predevsim po verzi wrx pripadne wrx sti a pritom poradne jeste nevite jak nova impreza bude v teto verzi vypadat...ja myslim ze se z tohoto nudneho auta nakonec vyklube pekne delicko,co nenecha nove EVO X v klidu(napr. wrc studie predstavena ted ve frankfurtu se podle me vzhledove 100% vyrovna verzim miunlym)...ale jinak co se tyce teto osobni verze,tak je to krok z5
kk
úlet
Design- strašný,ale:
Nájdite mi ale lacnejšie auto 4x4 +automat+klima (žiadne exoty typu daihatsu) ?
ku spotrebe: jazdil som 2,5lOutback, dlhé trasy 8-9l, veľa závisí od štýlu jazdy
jarouš
neeee
Sorry všem,ale to bych blil,jak to je zprzněný auto!!Impreza pro mě byla modla,v provedení WRX Sti absolutní ikonou mezi dravci!!!Sbohem má lásko...
Miloš
Rozpaky. Jinak nejde pocit z tohoto článku vyjádřit
Když byl autor malý, asi mu nějaká Impreza přejela kuří oko. JInak si dost těžko vysvětlit styl toho článku, ve terém nenajdeme ani zmínku o jízdních vlastnostechv zatáčkách, které vozu propůjčuje stálý pohon 4x4. Zato tam najdem stesky nad velikostí kufru (zajímavé je, že všechny ostatní weby v česku, USA, Anglii co jsem viděl uvádí objem kufru 538 l, zatímco autor tohoto článku pracuje s údajem o velikosti kufru staré Imrezy), o nepříjemné spotřebě (ani zmínka o tom, že testovanýdvoulitr v nové verzi má o litr menší spotřebu než v původním modelu), a obava o nekonkurenceschopnost proti předraženým Golfům. Druhé vysvětlení potom může být takové, že vedení Imprezy tu předváděčku novinářům prostě nezvládlo - zřejmě zapomněli novináře "motivovat" k lepším recenzím :-)
Miloš
Omlouvám se
Omlouvám se za překlepy a za "Freudovský" přežblebt: Subaru je pro mě prostě Impreza a Impreza je pro mě Subaru :-)
decay
he
mě se líbí, škoda že tady nebude sedan. článek psal opravdu "odborník". bláboly. 12 litrů? s forestrem turbo za devět....a brzdou na silnici rozhodně nejsu.
Petrius
Impreza vs. Evo X
Když se řekne RALLY, tak jsem jsem si téměř automaticky vybavil IMPREZA... Hm, tohle skončilo, Evo je někde jinde. O dost dál.
máza
Re: Impreza vs. Evo X
Když se řekne RALLY tak mi automaticky naskočí CITROËN. Je prostě nejlepčččííí.
elastik
spotřeba
Zajímalo by mě, čemu asi říkaj "nijak divoká jízda" když maj s 2litrem spotřebu 12 na 100. Já jezdím s Legacy 3,0 a při jízdě po dálnici ca. 180 - 200 /hodinu je spotřeba mezi 11 a 12. Jinak jsem zrovna minulej tejden potkal novou imprezu na dálnici a otočil jsem se za ní - docela pohledný auto. Myslím, že na těch fotkách vypadá o dost hůř než v reálu
impreza-MAN
nic moc nic moc
Design nový Imprezi horší než u korejců . Technika bude v pohodě , ale na první pohled se tadle nová Impreza prostě nepovedla. Já mám skoro rok novou libovku Imprezu 2.0 R Active za po slevách pod 600 tisíc a spokojenost ! !
Jsem rád že mám aktuální Imprezu a né tady ten výstřelek alá korea, kterej se mi fakt vůbec nelíbí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.