Neděle 5. dubna 2020, svátek má Miroslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 5. dubna 2020 Miroslava
Premium

Testujeme elektronické asistenční systémy. Ne vždy je dobré jim věřit

Za chyby elektronických asistentů vždy zodpovídá řidič. | foto: Magazín Motor

  12:00aktualizováno  12:00
Elektronické asistenční systémy mají řidičům usnadňovat život. Občas ale mohou přispět k nehodě nebo způsobí, že dostanete pokutu.

Už nejen majitelé nových aut, ale i několik let starých vozů mají k dispozici elektronické pomocníky, jež nahradí řidiče při parkování, přepínání světel, rozeznávání dopravních značek nebo brání vybočení z jízdního pruhu. Ještě nedávno byly asistenční systémy přítomny pouze v luxusních autech vyšší třídy, dnes se s nimi můžete potkat už i v městských vozech. 

Tento článek je součástí exkluzivního obsahu

První měsíc za 1 Kč, následně za 39 Kč měsíčně.
Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků.

Již máte premium? Přihlaste se

HBO GO na 5 týdnů zdarma
Filmy, HBO kids, seriály
a mnoho dalších výhod© 2019 Home Box Office, Inc. All rights reserved
Autor:
  • Nejčtenější

Mýdlová opera německých koncernů. Posel elektromobility táhne VW k debaklu

Ještě nedávno rozhodovaly o převaze ve světě aut hlavně tradiční disciplíny; třeba rychlost, výkon, možná rozměry....

V německém autoprůmyslu hrozí rozsáhlé propouštění, Česko to pocítí také

V německém automobilovém průmyslu hrozí kvůli koronavirové krizi zánik více než 100 000 pracovních míst. Uvedl to podle...

Letních gum může být nedostatek. Obutí podražilo, motoristé začínají šetřit

Přezouvání na letní pneumatiky se kvůli epidemii koronaviru zpozdilo. I když povinnost mít zimní obutí v úterý...

Škoda Auto prodloužila odstávku, výroba nepojede do 20. dubna

Automobilka Škoda Auto podruhé prodloužila odstávku výroby ve všech třech svých českých závodech kvůli pandemii...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Prodej ojetin měl být na vrcholu, koronavirus vše změnil. Bazary krachují

Nabídka ojetých aut na českém trhu v březnu klesla oproti předchozímu měsíci o 12 procent na 99 241 vozů. Proti lednu...

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...

  • Další z rubriky

Jeli jsme prvním elektroautem vyráběným v Česku. Plašičku chodců nevypnete

Elektromobily Hyundai Kona Electric ve verzi s větším 64kW akumulátorem se budou pro celou Evropu vyrábět v Nošovicích....

Premium

Nejlepší a nejhorší podvozky ojetých aut. Výběr vhodného vozu je klíčový

Přehled znalostí o podvozcích oblíbených osobních aut. Materiál jsme připravili z hlediska uživatele, který počítá...

Premium

Testujeme elektronické asistenční systémy. Ne vždy je dobré jim věřit

Elektronické asistenční systémy mají řidičům usnadňovat život. Občas ale mohou přispět k nehodě nebo způsobí, že...

Premium

Test levných stěračů do aut: experimentovat nemá smysl

Většina řidičů mění stěrače ve chvíli, kdy ty staré doslouží. Když už šmouhy omezují výhled, majitel auta často...

TEST: Jaká je kosmetika od Nivea Baby?
TEST: Jaká je kosmetika od Nivea Baby?

Dvacet maminek mělo možnost vyzkoušet šetrnou kosmetiku od Nivea Baby, která je určena těm nejmenším do 3 let. Jak dětem vyhovoval micelární gel a krém proti opruzeninám? A sáhly by maminky po této kosmetice znovu?

Najdete na iDNES.cz