náhledy
Asi ho máte v kapse kalhot, nebo pohozený někde v tašce či kabelce - klíč od auta. Najděte ho a držte při čtení v ruce, přijdete na mnoho zajímavých věcí. Třeba hlavně na to, že ho vyrobili ve Frenštátu pod Radhoštěm. Nehrajte si s ním! Můžete ho snadno zničit.
Autor: Continental
Od roku 2003 ve Frenštátě vyrábějí pouze pro automobilový průmysl. Nejvíc právě klíčků, k tomu ale třeba 32 milionů různých čidel.
Autor: Continental
Continental je druhý největší dodavatel automobilového průmyslu na světě. V České republice zaměstnává přes 16 000 lidí, ve Frenštátu pod Radhoštěm z toho necelé tři a půl tisíce.
Autor: Continental
Ze Frenštátu vyexpedují 380 až 400 tisíc kusů výrobků týdně, z toho je klíčů asi polovina, to jsou sety dvou případně tří klíčů pro 60 tisíc aut.
Autor: Continental
V klíči je nahraný základní software (to trvá 3 až 4 sekundy). Každý klíček se po vyrobení testuje (frekvence, výkon). Výroba trvá několik minut v mnoha krocích. Některé operace se provádí ve výrobě ručně.
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Unikátní planžetu a párování s konkrétním autem už provádí automobilka přímo ve výrobě.
Autor: Continental
Obrovským problémem je životnost výkonných procesorů, které se dnes do klíčů dostávají.
Autor: Continental
Výroba ve Frenštátě je moderní s vysokou mírou automatizace. Ve výrobě pracují spolupracující roboti.
Autor: Continental
Ročně se v závodě vyrobí téměř 68 milionů výrobků, které se dodávají zákazníkům po celém světě.
Autor: Continental
Mezi pět hlavních zákazníků patří Daimler, Ford, Volkswagen a General Motors. Pracují pro koho si vzpomenete, pro Nissan a Volvo vyrábějí antény, pro Suzuki imobilizéry a další díly pro Jaguar, Subaru, PSA, BMW nebo Mazdu.
Autor: Continental
Díly z Frenštátu najdeme v Lamborghini Huracán, Audi Q7 a Q8 nebo Mercedesu třídy S, ale i ostrých modelech značky Mercedes-AMG.
Autor: Continental
Závod produkuje výrobky pro dveřní moduly, řídicí jednotky dveřních a střešních oken, řízení vytápění, jednotky motorů a převodovek, selektivní katalytické redukce (sledování hladiny roztoku močoviny) nebo hlavní řídící jednotky pohonu auta.
Autor: Continental
Závod působí ve Frenštátě již 23 let a za tu dobu se stal největším zaměstnavatelem v regionu.
Autor: Continental
Vývojové centrum ve Frenštátu má třicet lidí, dalších 280 je v nedaleké Ostravě.
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Vyvíjejí a vyrábějí i unikátní sedadlové masážní systémy pro Audi a Mercedes.
Autor: Continental
Vyvíjejí a vyrábějí i unikátní sedadlové masážní systémy pro Audi a Mercedes.
Autor: Continental
Vyvíjejí a vyrábějí i unikátní sedadlové masážní systémy pro Audi a Mercedes.
Autor: Continental
ávod produkuje výrobky pro dveřní moduly, řídicí jednotky dveřních a střešních oken, řízení vytápění, jednotky motorů a převodovek, selektivní katalytické redukce (sledování hladiny roztoku močoviny) nebo hlavní řídící jednotky pohonu auta. Vyrábějí také teplotní, hladinové a rychlostní senzory.
Autor: Continental
Požadavky na životnost a odolnost jsou podle vývojáře u automobilek extrémně rozdílné. Úplně jinak také vypadají specifikace. Samozřejmě jde hlavně o peníze.
Autor: Continental
Coboti pomáhají snižovat ergonomickou zátěž ve výrobě, zvyšují produktivitu a zlepšují kvalitu, a jejich počet se bude nadále zvyšovat.
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Ve Frenštátu vyrábějí také teplotní, hladinové a rychlostní senzory.
Autor: Continental
Vývoj klíče trvá tři roky.
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental
Továrna dodavatele pro autoprůmysl Continental ve Frenštátu pod Radhoštěm
Autor: Continental