Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e90t82r 30P65o61s35p98í75š88i41l 4308374766456

Koukám, že jaro, kdy se venkovní teplota pohybuje do 18 st.C , je ideální doba pro testování elektrických aut. Já si počkám na test, kdy bude vedro nebo třeba minus 15 stupňů.

+63/0
doporučit
31.5.2019 7:04

F11r77a13n97t32i22š56e70k 13B96ě59l21o13v66s50k10ý 6502725550164

To už vlastně není cestovani ale jakási forma únikové hry.

+99/−4
doporučit
31.5.2019 6:48

Z71d22e73n73ě29k 15P20a35v31l70i32š 8635490316

Možná jsem to přeskočil, ale mám takový dojem, že nám pan redaktor nesdělil, zda jezdil elektrikou s menší nebo větší baterií, základní cena bez desetikačky 925 tisíc/1120 tisíc. Se spalovákem začíná na 374 990. Nějak nechápu proč koupit za trojnásobek auto s horšími užitnými vlastnostmi.

+95/−6
doporučit
31.5.2019 1:06
Foto

P35e66t11r 91B48e17r89a77n 3357581620633

Nějak jsem pořád nepochopil, co s takovým autem získám, tedy kromě možnosti v něm pracovat a nebo spát, když se nabíjí...:-P

+88/−6
doporučit
31.5.2019 0:38

K75a87r71e31l 90N29o85v14o88t94n15y 2901335589920

A jak to bude vypadat, kdyz clovek zkysne hodinu v zacpe na dalnici, v zime v -10 kdyz potrebuje topit, nebo v lete ve 30+ kdyz potrebuje klimatizovat??

+59/−3
doporučit
31.5.2019 0:32
Foto

P50e60t76r 74P88r87o49c27h28á74z83k70a 3632676642324

Hmm, já natankuji a jedu, Dojezd něco přes 800km a to klidně i tou 130. Kdykoliv kdekoliv doplním palivo během 5minut na plno a zase jedu. Nemusím studovat kde je dobíječka zadarmo, spát v autě a podobně. Auto splňuje E6 a co se emisí týká je na tom přibližně stejně jako elektromobil který je akorát vyfukuje jinde s komínu elektrárny. Je mi jedno, zda mám puštěné topení, nebo klimu. :-)

+79/−6
doporučit
31.5.2019 6:24

M94i47r69o52s55l58a43v 97K11u72c29e45r31a 6768167853562

Autor je v Olomouci, ma 90 km dojezd, do Ostravy je to podle mapy cca 100 km, tak proč píše, že by do Ostravy dojel v pohodě? Zřejmě nedojel a proto dává auto nabíjet, zde předloženo pry že zvědavosti...

+35/0
doporučit
31.5.2019 7:08

M82a40r84t83i96n84a 88L86e10v32á 6146718549

Každý článek o e-autu je plný omezení, koupit si auto za milion a pořád přemýšlet nad rychlostí, nad klimatizací, nad topením a řešit kde se dá nabít by mě fakt nebavilo.

+34/0
doporučit
31.5.2019 7:31

R11a42d35e36k 50H68o37d20a33ň 9976157271413

Takže "test" proběhl za v podstatě ideálních podmínek. Tak teď ještě pro doplnění jeden test v létě kdy bude přes den 30+, a klima bude muset chladit, a druhý test v zimě, až bude pod nulou, a bude třeba topit.

+33/0
doporučit
31.5.2019 7:00

O89n86d75ř96e81j 52M17u64s77i20l 9807905206634

Jak je vidět, s e-auty se vrací staré dobré časy dobrodružství za volantem. Snad jen dřívější "snad ten střep nastartuju" nebo "kdy se zase něco rozbije" nahrazují adrenalinové položky typu "jestli k té další nabíječce vůbec dojedu", "co když tam bude nabíjet nějaká Tesla?" a samozřejmě "sakra, to je zima / horko".

+30/0
doporučit
31.5.2019 7:54

P71e67t66r 71H42o74f95m11a73n43n 6879514785450

To jako Simek&Krampol a japonsky zeleznicar. "Elektromobilita nuti lidi myslet! Jak se kam dostanu? Kde prespim? Jak nezustat v aute s vybitou baterkou? Kde dobiju?"

+28/0
doporučit
31.5.2019 8:07

A87d54a30m 60R85y91c66h56l95ý 1238567169883

Je to pěkně napsáno, ale mě by z tohoto stylu jízdy jeb.....o mám rád když jedu 130-140 na dálnici, když na to mohu šlápnout na okresních silnicích 90-100. Jízda ve stylu šetření není pro mě.....jó a jezdím za 4,6l Diesel

+55/−5
doporučit
31.5.2019 0:35

P11a93v77e57l 26R68y77m26e56š 8609392484555

V článku mi chybí cena automobilu. Na netu jsem si našel, že s baterkou 64kWh začíná cena od 1 120 000 Kč. Normální auto této velikosti stojí třetinu, ani kdybych s ním najel půl milionu kilometrů, tak se mi to nevyplatí, a to nechávám stranou, že na takový nájezd už bych tam měl třetí baterky za pořádný ranec peněz.

+30/−1
doporučit
31.5.2019 7:19

J97i25r89i 73V33a47l64e64k 4843417324363

popsané zkušenosti potvrzují jedinou věc - elektromobily se (zatím) hodí jedine do větších měst, kde 110 kmh nevadí.

Ale koupit vůz, tedy elektrovůz za milion aby měl mimo město vlastnosti škody MB 100 (rychlost, topení, klima) mi nepřipadá rozumné...

+24/0
doporučit
31.5.2019 8:09

J69i59ř76í 79D10e19š74t 5295284898210

Zatím to je pro hodně silný fanoušky el.vozů než vydají úplný zákaz spalovacích motorů.

+24/0
doporučit
31.5.2019 5:03

J71a49k19u92b 62S75e19k37e73r10a 6556530216575

Hezky napsaný a nevylhaný článek.

+23/0
doporučit
31.5.2019 0:17

T80o33m81á82š 50K46u38c92h25a93ř 3427171668781

K tomu "strachu" z uvíznutí v několikahodinových kolonách: ani úplní laici si nemyslí, že by to byl problém dnes. Problém to může být v mrazech, kdy je potřeba topit problém to může být v létě, kdy na slunci bez klimy se dá vydržet jen těžko.

+29/−2
doporučit
31.5.2019 0:25

P80e38t38r 79P78r95a10c62h60a97r 3543715

A jó - tak takhle teda vypadá motoristovo peklo!

:-P

+19/0
doporučit
31.5.2019 20:36

J31a65n 22F97i95a58l31a 7358883614936

Takhle se jezdívalo s povozem, taženým koňmi. Popojet, nažrat, popojet.

+18/0
doporučit
31.5.2019 16:54

V95l45a16d69i35m20í26r 77P68o43l12á69k 9937288263247

Při čtení článku se mi vybavil zážitek z dob minulých, před rokem 1989. Rozhodli jsme se, že pojedeme se ženou s novou Škodou 105 L do Rumunska k moři. Pro nákup pohonných hmot byly mimo peníze v Rumunsku potřeba i benzinové Talony. V cestovce nám řekli, že je koupíme na hranicích Maďarsko-Rumunských, nebo ve vnitrozemí ve velkých městech v hotelích v Rumunsku (nebyla to pravda, po třech pokusech v hotelích jsme to vzdali a raději šetřili benzín, místo ježdění od hotelu k hotelu v Bukurešti) a potom v hotelu, kde jsme byli ubytováni. Tam je opravdu měli. V Maďarsku jsme natankovali plnou nádrž + 10 l kanystr (ten se nesměl ale převážet) schovaný vzadu u motoru. Na hranicích nám prodali Talony jen na 10 litrů, další si prý máme koupit po cestě. Bylo nám jasné, že ta cesta bude hodně napínavá, protože se dalo lehce spočítat, že k moři nedojedeme. Nebudu zdržovat, dojeli jsme, ale jen díky rodině z Pardubic, které jsme potkali a ti nám Talony dali. (Vrátili jsme jim je během pobytu u moře.) Do háje nás poslali tři rodiny Slováků a taky obsluha tankovací stanice za Piteští, kterou jsme obměkčovali mýdlem a punčocháčema. Po cestě nás ještě v noci okradli rumunští policajti o veškeré nápoje (chtěli pivo ale vzali všechno). Co tím chci říci? Že podobný způsob cestování kamkoliv a kdykoliv již nehodlám zažít. Ten pocit při pohledu na ručičku ukazatele paliva, jak nezadržitelně klesá a klesá a klesá a já nemám kde natankovat, byl příšerný. A to, abych každou, každičkou cestu plánoval na kilometr dopředu, s výhledem na další den mi přijde dost nesmyslný. Takže pro mne zatím elektroauto ne.

+18/0
doporučit
31.5.2019 11:50

P40e77t83r 32P29o31s52p91í66š71i59l 4808434216186

Když budu jezdit se svým spalovacím autem takhle eko, tak budu mít taky nižší spotřebu a tedy i nižší emise. Ale kdo má mít na takovouto jízdu trpělivost.

+17/0
doporučit
31.5.2019 7:07

M57i54c49h76a85l 82P60a92u91l34í87č38e92k 2613315195375

Tak rozplývat se nad tím, že se s tím autem dá ujet 400 km, a je k tomu třeba jen počkat u nabíječky tu půlhodinku, tu hodinku, když běžné TDI najede na jednu nádrž bez problémů 800 km a "nabité" je to za 5 minut... To je jako popisovat výhody ruční pilky někomu, kdo má pilu motorovou...

+22/−2
doporučit
31.5.2019 14:36

J11a39n 14S21o58u82č19e72k 2261836278439

Čili elektromobilem na dálnici stále v pravém pruhu s kamióny, protože maximálkou 110 km/h, aby to moc nežralo, to jinak nepůjde. O nějakém předjíždění si mohu nechat jen zdát, protože to by baterie moc dlouho nevydržela. A nemluvě v zimě o topení, svícení, stěračích a dalšího odběru. V létě o klimatizaci apod. Ta masírka na elektroauta má stále mezery. Apropo, cena tohoto vozidla je jaká?

+21/−2
doporučit
31.5.2019 6:52

J52a54n 28V86o98n89d61r46á73č76e47k 4542948339398

Jet do Ostravy 110 mezi kamiony? To by mě trefilo. S naftou můžu jet 140 a natankovat kdykoliv potřebuju. Až bude elektromobil podstatně levnější než klasická varianta, pak bude mít smysl na hopsání po městech či jako auto pro chudé. Teď je ale elektromobil něco jako dřevostavba v porovnání s klasickým zděným domem. Podstatně horší a ještě k tomu za příplatek..

+17/−1
doporučit
31.5.2019 7:38

Z36d96e64n62ě72k 19S37n70á15š20e77l 3538438900922

V létě nasr.aně v zimě na laně.

+15/−1
doporučit
31.5.2019 7:32

Najdete na iDNES.cz