Diskuze
Kosmický modul BMW má vlastní elektrárnu, zkusili jsme ho úplně vybít
Děkujeme za pochopení.
F68r28a78n23t77a 12F77l10i68n30t26a
I základní cena 1.142 tisíc je dost napálená. Njn, BMW není žádný lidový vozidlo, že jo
P14a93v47e93l 15K76u79t48i91l
Jinak kdo by stal o relevantni informace o realnem pouzivani elektrombilu od jejich majitelu ma moznost se stavit tuto sobotu 10-15 hod na namesti ve Valasskem Mezirici. Soucasti budou i jizdy pro verejnost. Budou tam vsechny cenove kategorie EV.
I79v74o 49J11a90n41á82č83e21k
9l na 130km? To jako vážně? To je 6,92l/100km při směšně malé výkonu. Je to skutečně pravda??
J15o16s43e94f 31Š96o59l75t94e71s
Je, REX není běžný motor, je to motor ze skůtru a při plném zatížení prostě žere.
I22g79n59á81c 20D46i69v94i27š
Připomnělo mi to "elektroauto" Top Gearu s ekologickým elektromotrem-a obří dieselovou elektrocentrálou
J19a30r38e47k 29M37a23r57u77š89á35k
Docela by mě zajímalo, jaký ze tří Vámi testovaných elektrovozů (Leaf, Golf, I3) byste doporučili člověku s rozpočtem kolem 1 mil. Kč na denní dojíždění v souhrnu max 200 km? Já zatím vyzkoušel jen I3, která byla příjemná, ale s Golfem a novým Leafem zatím zkušenost nemám (ten starý mě nepřesvědčil). Děkuji
J23o63s14e61f 81Š19o43l73t15e13s
Nový golf je docela dobré auto, má solidní dojezd a i když se ve zrychlení nemůže i3 rovnat, obecně si ho majitelé celkem chválí. Nevýhodou je o něco pomalejší rychlonabíjení, protože má o něco nižší napětí HV akumulátoru, ale celkově je to velmi vyvážené auto, byť přestavba. Nový Leaf je z těch aut asi nejlepší, přece jen je nejnovější. Nicméně podvozkově je na tom stejně jako minulá generace, tam se nic nezměnilo. A trpí přehříváním baterie v parném létě a při rychlonabíjení. Záleží na tom, co chcete. Pokud splynout s davem, jděte cestou eGolfa. Pokud chcete hodně vyčnívat a užívat si jednoduchosti řízení a ovládání a také občasného prudkého zrychlení, jděte cestou BMW. A pokud máte rád nejnovější technologie a „berou“ vás různí asistenti apod. tak jděte cestou Leafa. Na podzim dorazí 64 kWh verze Leafa, ta hodně zamíchá kartami. A mimochodem, dá se tu už koupit i Renault Zoe, na takové dojíždění do práce možná nejlepší volba.
P17a39v91e20l 90H87a38l88b94i20c16h
Auto vypadá zajímavě, ale zajímala by mě jedna věc - blinkry to má už v základu, nebo je to taky nadstandardní příplatková výbava jako u ostatních modelů BMW?
J53i40n50d66ř23i81c41h 41M51l63a56d88ý
Samozřejmě příplatková a musejí být hodně drahé, protože na ně při nákupu BMW často nezbyde. Jak jinak si vysvětlit, že právě majitelé takových vozů velmi často blinkr vůbec nepoužívají.
J34i82ř44í 48D49v53o17ř87á58k
Není náhodou elektrárna budova, která dodává energii do okolí?
J40o62s27e28f 90Š51o53l63t66e49s
Je to budova, který přeměňuje energii jednoho typu na jiný, pro nás využitelnější.
P76e32t93r 70M65i25c56h97a98l
Až to bude mít dojezd aspoň 600 km plus rezerva, svícení, topení, klimatizace, bude to stát podobně jako normální auto stejné třídy, baterka tomu po 5 letech neumře a nebude stát jako třetina auta, začnu o tom uvažovat.
L89u73k40á74š 75K25m61e20n55t
Tenhle typ hybridu se mi líbí asi nejvíce. Standardně se dbá na dojezt na baterie, nicméně je tam záloha, která umožní vozidlu i dálniční provoz a dojezd k nabíječce. V podstatě je to elektromobil, který ale má dojezdovou rezervu a není pouze odkázán na to, zda najdete nabíječku nebo ne, případně zda k ní zvládnete dojet.
V15l91a48d17i98m14í66r 28F39i15b66i97g49e33r
9l na 130km? Vím že je to nouzovka, ale přijde mi že na to že ten motor jen dobíjí je ta spotřeba nějak velká.
H19o78n88z43a 57T44a95r
BMW verzi s i3 REX Považuje za hybrid. Je s ním možné podnikat dlouhé trasy bez dobíjení .
REX Má několik výkonových režimů. Generátor běží v různých otáčkách podle potřeby .Spalovací motor ve voze BMW i3 REx je možné zapnout manuálně v případě, že je baterie nabitá na méně než 75%. V případě delší cesty se doporučuje jej zapnout právě při této hodnotě a s vozem bude možné dosáhnout co nejdelšího dojezdu. Při klidném jízdním stylu motor stačí dobíjet baterii a udržovat úroveň na této hodnotě.
Motor se spustí i automaticky a to při hodnotě nabití baterie pod cca 10-15%, aby bylo možné pokračovat v cestě.V případě nízké zbytové kapacity baterie běží REX na plný výkon a má vysokou spotřebu.
U stojícího vozu není možné zapnout motor. Ten se automaticky vypíná při zpomalení pod cca 18-20 km/h.
V případě, že by se kolona pohybovala rychlostí například 25km/h, motor by běžel do doby, než by nedošel benzín z 9l nádrže, nebo do doby, než je akumulátor dobit do hodnoty nabití baterie, při které byl manuálně aktivován a kterou se snaží automaticky dosáhnout.
Pokud je kapacita menší než 5% REx pracuje i při zastavení .
U stojícího vozu není možné REx zapnout. Ten se automaticky vypíná při zpomalení pod cca 18-20 km/h.
( diskuze pod článkem )
Tipy majitele jak používat
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...