náhledy
Při troše představivosti a počítačových retuší umí být i rodinné MPV atraktivní. Jeho lákadla jsou ale jinde: Alhambra je nejprostornější MPV v rozumné cenové hladině kolem 700 000 Kč.
Autor: Seat
Do servisu jednou za dva roky. I s benzinovým motorem 1.4 TSI předepisuje výrobce povinné prohlídky jednou za dva roky nebo po ujetí 30 000 km.
Autor: Michael Kudela
Ford S-Max vypadá mladistvěji a také mladší je: nová generace se představila v roce 2015.
Autor: Ford
Šesté a sedmé sedadlo se zaklápějí do podlahy, takže je pořád vozíte s sebou. Zabírají tím trochu místa v i tak obřím kufru, ale vytvářejí rovnou podlahu. Zcela je vyjmout jako u minulé generace bohužel nejde, to je ale úděl i ostatních MPV dnešní doby.
Autor: Seat
Příplatkové bixenony stojí u prostřední výbavy Style příznivých 11 000 Kč v rámci paketu Technology PLUS. Jeho součástí jsou i parkovací čidla, kamera nebo navigace.
Autor: Seat
Zadní svítilny s LED dodávají vozu dojem luxusního zboží, přední denní světla však tvoří klasické žárovky.
Autor: Seat
Po faceliftu dostal Seat Alhambra mírně jinou optiku světlometů a mřížky na přídi, jiné jsou i zadní svítilny. Zásadnější je modernizace výbavy s řadou asistentů a nový, spolehlivější motor 1.4 TSI/110 kW.
Autor: Seat
Kdo si může dovolit top verzi, nebude litovat: 135kW turbodiesel ve spojení s DSG a pohonem všech kol funguje na jedničku. Na snímku verze před nenápadným faceliftem z roku 2015.
Autor: Seat
Základní provedení poznáte podle kruhových halogenových reflektorů a ocelových 16“ kol. I s nimi vypadá na víc než na 675 900 Kč.
Autor: Seat
Přístrojová deska Seatu je hodně jednoduchá, ale usnadňuje ovládání. Dotyková obrazovka funguje spolehlivě.
Autor: Seat
Velká MPV jsou jedny z mála vozů, kde se vzadu sedí příjemně i ve třech. Alhambra má samostatná sedadla s možností posuvu i naklápění opěradel.
Autor: Seat
Hlavní trumf Seatu Alhambra: posuvné dveře. Pro snazší zavírání třeba v kopci i kvůli větší bezpečnosti se vyplatí investovat do elektrického ovládání.
Autor: Seat
Další plus Fordu: místo bixenonů svítí v lepších provedeních na cestu světlomety s modernější technologií LED.
Autor: Ford
Zásadní rozdíl mezi Fordem a Seatem je v druhém páru dveří: Ford nabízí klasické otvírání.
Autor: Ford
U levnějších verzí je Ford proti Seatu výhodnější, jakmile začnete zaškrtávat příplatkové prvky, ceny se srovnávají.
Autor: Ford
I zezadu je znát sportovnější charakter Fordu. Jeho základní motor je o deci větší, vyvine o 8 kW (10 k) větší výkon, nejvyšší rychlostí jej však Seat lehce předčí (202 vs. 200 km/h). Dynamika je prakticky stejná.
Autor: Ford
Že MPV nemůže vypadat sportovně? Ford nabízí sadu sportovních doplňků a dokonce i 19“ kola.
Autor: Ford
Přístrojová deska hýří ovládacími prvky, top verze se může pochlubit i standardním digitálním přístrojovým štítem.
Autor: Ford
Renault Espace
Autor: Renault
Pohon všech kol není mezi MPV nic nového: Renault Espace jej dostal po modernizaci v roce 1988 pod označením Quadra.
Autor: Renault
V Evropě od roku 1984 udivoval svým designem, konstrukcí s plastovými díly karoserie a vzdušností interiéru Renault Espace.
Autor: Renault
Vzácné snímky interiéru ukazují, proč se Espace stal brzy hitem: jeho prostornost a variabilita neměly ve své době konkurenci.
Autor: Renault
Takhle to před třiceti lety začalo: Američané a brzy i Evropané si oblíbili Chrysler Voyager alias Dodge Caravan.
Autor: Chrysler